~2~ Yolculuk

362 11 1
                                    

Miriba canımlar. Sjsjs ne yani? Ben ergenim yalan yoq. Hemde koyu ergen. Çok mutluyum. Çünkü GALATASARAY'm TFF Kupa'sını aldı. Ve bu da benim evde üzerimde GALATASARAY formasıyla çığlık atarak dans etmeme sebep oldu :D Ay Lav Yu MUSLERA😍

neyse ben Fener Bahçe'li ve Beşiktaş'lı vs. Okuyucularımı daga da sinir etmeden yb le sizi buluşturaym .s.s.s

>,< İYİ OKUMALAR •~•

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*•*•*

Hava karanlıktı. Saat: 02:13 off daha yolculuğun bitmesine 11 saatim var. Ve ben sıkıntıdan öldüm. Yanımdaki koltukta uyuyan Cem'e baktığımda masum ve rahatsız görünüyordu. Terlemişti. Daha fazla terlememesi için arabanın klimasını açtım. Ve rahat etmesi için koltuğunu geriye yatırıp koltuğun genişlemesi için  yanlarındaki butonlara bastım. Emniyet (doğrumu yazdım bilmiyorum -.-) kemerini çıkardım.

Çok fazla müzik dinlemek istiyordum. Ama muziği açarsam uyanabilirdi. Arabayı biraz daha hızlandırdım. Ve torpidodan kulaklığımı aldım. Kulaklığımı kulağıma taktım. Müziklere girdim ve rastgele bir müzik açtım müziğide son ses açtıktan 2 saniye sonra müzik çalmaya başladı. One Direction-You&I -bölüm şarkısı ^.^- 

Müzik benim mutluluğum. Aslında biraz sıkılmıştım. Ve dağlık alandaki bir yoldaydım. İlerdeki gözüme kestirdiğim bir çimli düzlük alanın yanındaki boş toprak yola, arabamı parkettim. Sıkıntıdan ölüyordum ve bunalmıştım. Orada ateş yakmak için çimlerin arasında taşlarla yapılmış bir halka  gördüğümde gözlerim parladı. Ve küçük odunlar toplamaya başladım. Yaklaşık 20 metre ilerdeki odunları gördüğümde onlara doğru ilerledim.  Kucağımı odunlarla doldurduğumda ateş yakmak için çimlerim ortasındaki alana gittim. En alta yerde bulduğum kağıt, alışveriş torbaları, ve kuru kozalak ve dal parçalarını koydum. Uzerine odunları koyduktan sonra sigara paketimin içinden çakmağımı yaktım ve en alttaki kağıdı yaktım. Kağıt yanmaya başladığında diğer odunlarda yanmaya başladı. Ben kulaklıklarımı tekrar kulağıma taktığımda müziği son ses açtım. Ve arabanın bagajından gitarımı alıp tekrar ateşin yanına gittim. Ateşin yanındaki çimlere oturdum. Gitarımı kılıfından çıkartıp tellere dokunmaya başladım. Daha sonra Meyhaneler Sen  çalmaya başladım. İnsanlara göre müthiş bir sesim vardı ama bana göre herkesin sesi gibiydi. Söylemeye başladıktan sonra hemen bitmişti. Gitar çalarken veya şarkı söylerken zaman nasıl geçiyor, şarkı nasıl bitiyor  hiç anlamamışımdır. Daha sonra Justin bieber-Baby çalmaya başladım. Ama çok seviyordum bu şarkıyı. -yazar belieber *-* ve Justin'i Baby'le tanıdı :)) - ben kulaklığımdan gelen baby şarkısını gitarımla çalarken aynı anda söylüyordumda. Bir anda belimde 2 el hissetmemle, gitarı yere bıraktım ve kim olduğunu görmediğim kişiye yumruk attım. Biraz sert vurmuş olmalıyım ki bir inilti kulaklarimı doldurdu.

Sağ gözünü tutan kişiye bakıp gözlerimi kırpıştırdım. O anda farkettimki o kişi Cem'di. Oha ya! Çocuğun gözü birazcık (!!) kızarmış, morarmış ve şişmişti. O anda utançtan bukalemun gibi renk değiştirdiğime yüz de yüz emindim. Birkere daha inlediğinde konuşmaya çalıştım. Ama isteyerek yapmamıştım ki. Sadece önceden kalan bir anı yüzünden reflex olmuştu bu. Off! Sen öl Gece. Pişmanlıkla dudaklarımı araladım ve konuşmaya başladım.

"Cem.. Ne diyeceğimi egrçekten bilmiyorum. Yani isteyerek olmadı sen ellerini belime koyunca reflex olarak yumruk attım. Kusura bakma. Çok özür dilerim. Çok özür dilerim. Çok özür dilerim. Gerçekten çok çok çok çook özür dilerim." Dedim. Bana gülümsedi.

ORMANTİK AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin