Cleo's P.O.V.
Taxiul a ajuns curand pe o straduta ingusta, frumos amenajata, cu casute mici, dar cochete si curate. La a treia de pe stanga s-a oprit si s-a intors spre Jake.
- Aici, domnule?
- Da, aici. Cleo, vrei sa intrii?
M-am uitat la Jake si m-am gandit " De ce nu?" , asa ca m-am dat si eu jos cu el din masina.
Casa era de un albastru inchis, contrastand cu portocaliul piersica care domina strada. Jake a descuiat repede usa si a dat cu sutul la valiza, apoi s-a intors inspre mine, zambind.
- Nando's? m-a intrebat, dar eu am negat.
" Prea mult Niall pe acolo..."
- Atunci pizza?
- Fie... am zis, ridicand din umeri.
Chiar cand imi dadeam acordul, mai primeam inca un mesaj de la Niall. "CLEO UNDE ESTI? TE ROG TE ROG TE ROG, RASPUNDE!!!!"
"La naiba in praznic, unde pot sa fiu?"
Am luat-o pe jos, incet, inspre centrul orasului, sa cautam o pizzerie. Eu eram cufundata in gandurile mele, iar Jake a accrptat asta, pastrand linistea. Cand am ridicat privirea din asfalt, am vazut firma sclipicioasa a unui club de noapte si am ranjit.
- Hai mai bine sa intram aici! am zis si, fara sa mai astept un raspuns, m-am rasucit pe calcaie si am intrat.
Diane's P.O.V.
- Sam! SAM! SAMANTHA ROTH DRAKE! am strigat la ea, in timp ce isi aseza hainele pe raftul vechii camere a lui Louis,prefacandu-se ca nu ma aude.
- Da? a raspuns intr-un final.
- Nu mai poti continua asa. Stii si tu asta. i-am zis aspru. Iti mai dau o zi sa ii zici lui Louis. O zi si atat! Daca nu ii zici tu, ii zic eu. Clar?
- Si eu care credeam ca esti prietena mea! a protestat.
- Dar sunt prietena ta! am strigat la ea.
- Prietenii nu le dau ultimatumuri prietenilor lor! a strigat si ea, iar eu mi-am dat furioasa ochii peste cap si am iesit din camera, repezindu-ma spre dormitorul lui Harry si aruncandu-ma in pat.
Totul mergea cum nu se poate mai rau. Cleo disparuse, Sam se incapatana sa ascunda fata de ceilalti ca e insarcinata si acum ne mai si certasem. Cleo se racise si ea de noi in ultimul timp... Era ca si cum ne separam, iar asta era insuportabil de trist si de dureros.
- Hei! am auzit vocea lui Harry, in timp ce bratul lui ma cuprindea, tragandu-ma inspre el. Esti bine?
Mi-am ridicat inspre el ochii tristi, de catelus. Nu stiam cum sa ii zic cum ma simt, fara sa ii spun despre secretul lui Sam, asa ca m-am cuibarit inapoi cu fața in tricoul lui, iar el a inceput sa ma mangaie pe cap.
- Diane, ce te framanta? mi-a soptit la ureche.
- Oh, Harry, e asa de deprimant. m-am trezit ca ii zic, apoi am sughitat si o lacrima mare mi s-a prelins pe obraz, pe care am sters-o cu furie.
- Ce e trist? m-a intrebat el, lipindu-ma si mai tare de el.
- Cleo.... Cleo si Niall par sa aiba probleme in ultimul timp... am zis la repezeala, gandindu-ma ca ii promisesem Samanthei inca o zi.
- Cleo si Niall sunt adulti; isi pot rezolva singuri problemele. mi-a raspuns, plasnadu-mi un mic sarut pe obraz. Altceva te deranjeaza.
- Nu, nu! am protestat eu repede, asezandu-ma cu fața la nivelul lui si, inainte ca el sa apuce sa protesteze, m-am aplecat sa-l sarut. Stiam eu cum sa-l fac sa uite de tot ce voia sa ma intrebe!
S-a rostogolit, ajungand deasupra mea si preluand controlul asupra sarutului, in timp ce mainile imi sfasiau nasturii camasii. I-am smuls tricoul intr-o pauza pe care o luasem de la sarut, in timp ce buzele mele se lipeau de abdomenul lui, urcand incet, inspre baza gatului si mai sus. La blugi nici nu-mi amintesc cum am renuntat. Tot ce simteam era Harry care-si plimba limba peste sanii mei, in timp ce mana lui cauta incuietoarea si, chiar cand o gasise, usa s-a deschis brusc.
- Hey, baieti, ma gandeam ca vreti sa stiti ca s-a intors Cleo. a zis Liam, oprindu-se in pragul usii si privindu-ne incurcati.
- DE CATE ORI TI S-A SPUS SA BATI LA USA?!? am strigat exasperata. Sau iti place sa privesti? Daca e asa, te rog, intra, nu fii timid. E un scaun chiar acolo! i l-am aratat cu un deget, iar el, cu un aer sfidator, a intrat in camera si, spre stupoarea mea, a luat loc pe scaun, facandu-l pe Harry sa izbucneasca intr-un ras nervos si pe mine sa-mi dau palme.
- Cum? Fara show? a intrebat ironic, luandu-ne peste picior cand a vazut ca Harry se da jos de pe mine si isi culege pantalonii de pe podea iar eu, in culmea nervilor, asa, in lenjerie intima, am sarit pe el, pregatita sa-l iau la palme.
- Uite, inteleg ca esti incinsa, dar nu-ti poti continua treaba cu mine, a zis, dandu-ma la o parte cu o mana, in timp ce Harry ma tragea la el in brate.
- Mai faci si misto de noi dupa ce ca n-ai batut la usa? am strigat la el, incercand sa ma smulg de la Harry din brate si sa sar inapoi pe Liam, dar cretul se incapatana sa ma stranga strans, razand amuzat de reactia mea si de accesul meu de furie.
- Uite, Diane, daca vrei sa stii, de data asta chiar am batut la usa, dar erati prea ocupati ca sa ma auziti, a protestat el. Si nu v-as fi deranjat pentru ca, crede-ma, sunetele de inalta placere pe care le emiteai se auzeau prin usa, dar Cleo chiar pare sa aiba nevoie de tine si de Sam acum.
Ma pregateam sa-i raspund eu ceva, dar, cand am auzit de Cleo m-am lasat moale in bratele lui Harry, multumindu-ma sa-i soptesc la ureche
- Te rog, te rog, scoate-ma din nebuneala asta. Avem nevoie de intimitate!, apoi m-am repezit spre usa, ca sa ii ies in intampinare lui Cleo.
Hei, pufosenii!
Stiu ca nu am mai postat de ceva timp dar, iata un nou capitol. L-am facut cat de lung mi-a permis bateria de la telefon care pare sa se descarce cu viteza luminii ca nah, asa se intampla cand uiti sa iti pui telefonul la incarcat o zi intreaga...
Kisses&Hugs,
MP.S. Abia astept sa va aud pareirle. Ce ziceti, ii zice Sam lui Louis, sau Diane le spune inaintea ei?
CITEȘTI
Hoatele de inimi - Book two-
FanfictionCleo, Samantha si Diane au trecut prin multe impreuna, crezand ca si-au obtinut in sfarsit viata perfecta si linistita pe care si-o dorisera. Si intr-adevar, treburile par sa mearga bine. Sau nu? Cereri in casatorie, bebelusi si certuri, priet...