Sam's P.O.V.
Diane a iesit trantind usa, iar eu m-am prabusit pe pat. Ea pur si simplu nu intelegea! Voism sa le spun! Chiar voiam... Dar imi era asa frica de reactiile lor! M-am ghemuit si am ramas pe covor, renuntand sa mai asez hainele pe rafturi. Nici nu stiu cat am stat asa. M-am ridicat abia cand a dat Liam buzna peste mine ca sa-mi zica de intoarcerea lui Cleo.
Am coborat rapid in living ca sa dau cu ochii de o Cleo beata si mirosind a tigari care zacea pe canapea ca o carpa.
- A zis ca nu o sa vorbeasca decat cu tine sau Diane, mi-a soptit Niall, indepartandu-se trist de ea.
- Cleo? am zis incet, asezandu-ma langa ea.
Cand m-a auzit, a deschis ochii si a ranjit larg. Avea ochii rosii, probabil de la stat prea mult in tutun si de la oboseala, sau eu, cel putin, asta speram.
- Samatha! a exclamat cu o voce copilareasca. Vezi tu, e doar o mare incurcatura! a zis, rudicandu-se din pozitia de carpa pe care o adoptase si asezandu-se turceste. Eu i-am zis lui Jake ca nu asta e adresa buna. Sa stii ca i-am zis. Si chiar am insistat. Imi amintesc foarte limpede cum s-a suit el pe locul de langa sifer si i-a dat adresa asta, iar eu i-am raspuns foarte calma ca nu asta e adresa buna. Si el m-a contrazis. A zis ca asta e adresa buna. Asa ca m-am vazut nevoita sa-i explic din nou ca nu asta e adresa buna.
"Daca mai vorbeste mult de adresa asta buna sau ne-buna o sa fiu eu nebuna. Si cine dracu' e Jake?"
- In sfrasit, dupa ce am vazut ca soferul ma duce la adresa pe care i-a dat-o Jake, adica asta, chiar daca eu am insistat ca nu e adresa buna, m-am intrebat disperata ce as putea face. Si cand am ajuns aici, mi-am dat seama ca tu o sa stii. a sfarsit ea, cu un aer filozofic.
M-am uitat la ea pierdut pentru cateva secunde. Ma simteam ametita, de parca ea ar fi fost cea treaza si eu cea beata.
- Cleo, draga, imi poti explica si mie cine e Jake? a intrebat Diane, asezandu-se si ea de cealalta parte a lui Cleo.
- Vezi tu, e foarte amuzant ca ai intrebat. incepu ea, cu aceeasi voce de copil care vrea sa para filozof.
" Oh, nu, presimt o alta poveste fara sfarsit din care o sa reiasa un lucru care putea fi spus in 2 fraze."
- si cum Niall mi-a zis de blonde si de luna plina si de picnicuri pe malul lacului, indtuga acolo Cleo ceva pe fundal, aiurindu-ne pe toti mai mult decat lamurindu-ne.
- Cleo. Pentru numele lui Shakespeare, CINE NAIBA E JAKE?! isi pierdu Diane rabdarea. O propozitie. Una singura. Raspunde la intrebare!
- Tipul langa care am stat in avion dupa ce m-am certat cu Niall si cu care am ajuns sa merg in taxi dar eu n-am stiu ce adresa sa-i dau taximetristului asa ca Jake a ajuns sa se urce el si sa ii zica sa ne duca la el acasa dar eu nu m-am dus la el acasa si am ajuns intr-un club.
"WOW. Pentru o persoana beata s-a descurcat admirabil. Asta imi creste in mod clar admiratia pentru ea. A fost o fraza a dracu' de lunga, dar cred ca am mai inteles vreo chestie doua."
- Si de ce n-ai vrut sa te aduca aici taxi-ul?
Cleo se pregati sa raspunda, apoi se apleca brusc in fata si vomita.
- Nu pe ipad! mai apuca Liam sa strige.
Harry s-a dus sa caute niste pastile, cat Niall a venit sa-i tina parul lui Cleo, iar Diane s-a dus dupa apa rece.
- Cred ca esti obisnuit cu miscarea asta, nu Niall? a intrebat Liam, aratand inspre mana blondului care ii tinea bine parul prietenei mele.
- Cleo nu vomita des. l-a privit Niall nedumerit.
- Nu ma refeream la asta, a comentat Liam sec, facandu-ma sa-mi dau ochii peste cap, intr-un amuzament care arata ca intelesesem unde batuse satenul.
- Am ocolit ipadul. spuse Cleo, stergandu-se la gura, provocandu-ne tuturor un ras neasteptat in asemenea circumstante.
Cleo parea ceva mai treaza, de parca curcubeul ce tocmai izvorase din ea fusese ca un fel de recapitulare a tuturor evenimentelor din seara respectiva. Diane i-a intins paharul cu apa, iar eu m-am lasat pe spate. Dintr-o data, am simtit o mica smuncitura in stomac, iar in momentul imediat urmator, a fost randul meu sa vomit.
- Nu pe ipad! a strigat Liam din nou, care aparent se bucurase prea devreme ca-i ratase Cleo mult prea pretiosul obiect.
- De ce mămăliga mă-sii il tii pe covor?! rabufni Harry, in mod clar exasperat de ceea ce parea ca se transformase intr-un joc de " Hai sa va arat ce am in stomac".
"Rahat. Chiar trebuie sa ii zic lui Louis" m-am gandit, stergandu-ma la gura. M-am uitat inapre covorul murdar si am inceput sa rad.
- Si eu ti-am ratat ipadul. i-am zis lui Liam printre hohote isterice de ras.
- Nu cred! a zis Liam, care, ridicandu-se sa-si recupereze ipadul de pe covor inainte sa se mai intample ceva, a simtit cum i se face greata de la atata voma, si a ajuns sa vomite el insusi pe mult prea pretiosul lui ipad.
- Nu pe ipad! au strigat ceilalti, izbucnind in ras, chiar in momentul in care Louis intra in casa.
Cand ne-a vazut stand intr-un lac de voma, razand irecuperabil, s-a uitat la noi scuturand din cap.
- Nu sunteti zdraveni. a zis el.
La vederea lui am inghetat, simtitnd cum presiunea secretului ma sufoca, iar hohotele mele de ras s-au transformat in hohote de plans.
- Sam. a zis el venind langa mine. Ce ai patit? Doar nu te-ai suparat ca am zis ca nu sunteti zdraveni, nu?
Am vrut sa ii zic ca nu, dar printre sughiturile de plans, un plans pe care nu il mai puteam controla, "nu"-ul meu a iesit doar ca un zgomot nedefinit. Louis a venit si m-a cuprins in brate pe la spate, strangandu-ma tare la pieptul lui. Langa mine, Cleo adormise, iar pe scari, incet si cu o expresie de copil care a ratat Craciunul, Liam urca cu ipadul stricat in brate.
- Imi pare rau ca te-am suparat, iubire. imi sopti satenul la ureche. Uite, iti spun acum si de o mie de ori ca esti cea mai zdravana persoana pe care o cunosc daca asta o sa te faca sa te opresti din plans.
Diane se uita la mine printre gene, apoi ofta.
- Oh, Louis, daca nu iti dai seama ce se intampla, atunci esti un idiot si jumatate si poate ca e mai bine ca nu stii! exclama ea exasperata, parasind si ea livingul.
- Ce sa stiu? intreba el nedumerit.
- De unde vine jumatatea de idiot? intreba so Harry.
Diane baga capul pe usa sufrageriei si zambi.
- Jumatatea de idiot vine din chilotii lui, pentru ca asta e motivul lacrimilor lui Sam, mai zise ea, apoi pleca.
HEY! Da, stiu ca mi-a luat mult. Sunt super obosita si chiar nu am avut timp. Imi pare rau. Sper ca v-a placut totusi si ca n-a fost prea grețos. Sper fiind cuvantul de baza.
Cum vi s-a parut? Va rog, niste pareri ar fi chiar apreciate. Sunt putin cam in pana de inspiratie, asa ca as iubi niste idei de la voi.
Kisses&Hugs
CarrotBoss
CITEȘTI
Hoatele de inimi - Book two-
FanfictionCleo, Samantha si Diane au trecut prin multe impreuna, crezand ca si-au obtinut in sfarsit viata perfecta si linistita pe care si-o dorisera. Si intr-adevar, treburile par sa mearga bine. Sau nu? Cereri in casatorie, bebelusi si certuri, priet...