1.Bölüm

55 2 0
                                    

MERABA BU BİZİM İLK KİTABIMIZ OLUCAK UMARIM BEĞENİRSİNİZ ÇOK FAZLA YAZIL SIKMIYCAM.
********************************Sabah alarm sesiyle uyandım. Gerçi alarma gerek yok İrem salağı her sabah istenmeyen tüy gibi başımda bitiyo. Kız bu enerjiyi nerden alıyo bilmiyorum. Neysr ben Damla 16 yaşındayım. Demiral Kolejine gidiyorum. İrem denilen varlıkla aynı yaştayız ve aynı sınıftayız. Tek arkadaşım o zaten. Üstümüzü giyinip kahvaltı yaptık. Ha bu arada ailelerimiz yurt dışında çalışıyolar 4 ayda 1 filan geliyolar. Abim var ama o da tatilde kısaca İrem benim herşeyim. Onunla yaşıyorum. Servis geldikten sonra okula gittik Allahtan daha ders başlamamış. Öğretmende sınıfa gelmemiş. İremle sıralarımıza geçtik. Benim yanımda Yağmur oturuyo İremin yanında Atakan oturuyo kendisi kendisini komik sanır, ama değil. Allahım bayat bayat espriler. İnsanı hayattan soğutuyo yemin ederim.
"Damla bişey mi oldu dalgın gibisin" bu soruyu soranı anlamak için kafamı yan çevirdiğimde Yağmurla karşılaştım.
"Ha yok ya sınıfa göz gezdiriyodum. Ne kadar saçma bi sınıf olduğumuzu fark ettim de"
"Aynen ya"
Ve o sırada öğretmen sınıfa girdi ama tuhaf olan müdürde öğretmenle birlikte sınıfa girdi acaba önemli bişey mi yoksa yine saçma bi duyurumu. Ben bunları düşünürken müdür konuşmaya başladı
"Çocuklar Murat Hoca'nın tayini çıktı. Biliyorum okulun en sevilen hocası ve üzülüyosunuz ama yapıcak bişey yok. Bende em az sizin kadar üzgünüm. Veee bende bu yünden Çarşamba günü okulumuzda akşam 20:00 da Murat hoca anısına bi parti düzenlemeye karar verdim. Ama partide Murat hocanın gittiği okul öğrencileri de olucak. Hem sizde yeni arkadaşlar edinirsiniz"
Partileri pek sevmesemde Murat Hoca için gitmeye karar verdim. Umarım güzel geçer.
*************************************
İLK BÖLÜM OLDUĞUNDAN BİRAZCIK KISA OLDU UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. OY VE YORUMLARI UNUTMAYALI

Yanlız KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin