3.Bölüm

37 3 2
                                    

Multide Damlanın giydikleri var.

Sabahın ilk ışıklarında açmıştım gözlerimi. Gerindikten sonra bir süre yatakta oturup etrafı seyrettim dışardan sesler geliyordu. Ya saat olsa olsa 8-9dur dedim. Gözümü yanımdaki saate çevirdiğimde 14:12 yazıyordu. Yataktan fırladığım gibi banyoya koştum. Virajı alamayıp duvara yapışsamda dengemi sağlayıp banyoya girdim. Yüzümü yıkadım. Okuldaki kekolaramı güzel olucam diye çirkin gidiyorum yoksa güzelim.

Geri odama döndüm. Bugün cumartesiydi. Koşa koşa İremin odasına gittim. Hala uyuyordu. Telefonumu hoparlöre bağlayıp rock şarkısı açtım son seste. İrem birden sıçradı. Yazık yavrucağa benim gibi tatlı arkadaşı olmasa oooo.

Yatağına çıkıp şarkıyı böğüre böğüre söylemeye başladım. Sonra bir el ayaklarımdan çekti ve yatağa yapıştım. İrem gülmkele meşguldü tabi. Yerde yatmış mal gibi gülüyordu. Tabi haberi yok birazdan olacaklardan. Yatağın yanındaki komidinde su vardı baya vardı yalnız. Suyun ısısını kontrol ettim buz gibi birşeydi. Hala gülen iremin başına gidip "İreeem." Dedim. Gözünü açıp bana bakmasıyla buz gibi suyu aktarmam bir oldu yazık ya kekoma.

••

Akşama doğru hazırlanmak için odalarımıza geçtik. Dolabımdan siyah askılı üstünde bordo desenleri olan mini elbisemi çıkardım. Altına ise siyah ayakkabılarımı çıkardım. Topuğu beyaz ve gayet yüksekti siyah kolyemi takıp gözüme hafif eyeliner çektim ve bordo rujumu sürdüm. Saçlarımada hafif şekil verdim. Aynada kendime baktım. Sonra kendime aşık olmıyayım diye hemen aynadan çektim yüzümü. İşte böyle egom tavan.

Odadan çıkıp İremin odasına koştum. Şimdi o keko gibi olmuşdur hava atarım. Kapıyı açıp içeri daldım. Asıl keko bendim şuan. Çok müko olmuş ya. Gece mavisi mini bir elbise siyah ayakkabılarla çok tatlıydı. "Hazırsan çıkalım hadi." Dedim. Oda kaha sallayıp merdivenlerden yürüyerek indik.

Bir taksi çağırıp mekanı tarif ettik. Yol boyunca acaba eşimiz yani dans eşimiz yakışıklımı olur diye düşündük. Mekana geldiğimizde durdurdu taksi. Ücreti ödeyip indik taksiden. Gelenlere bakılırsa normal olmuşuz yani. "Acaba benim dans eşim kim olucak yaa." Dedi. Dans eşlerimize okul karar veriyordu yani karışık.

Biraz birşeyler içtikten sonra müdür konuştu. Herkezin dans eşi açıklandı. Benimkinin adı Kuzey İremin ise Burak. Yerlerimize geçtiğimizde İremin eşi karşısındaydı şuan çocuğa alıcı gözüyle süzüyordum gayet yakışıklıydı. İremi izlerken belime bir el dolandı. Karşıma baktığımda dağnık saçlarıyla gülümseyerek "Selam." Dedi. Senin o selam diyen dillerini yerim. Bir insan bukadarmı tatlı olur? İreme baktığımda kıskandığı belliydi. Dil çıkarıp önüne döndü. Çocuğu daha fazla bekletmeden "Selam Kuzey olmalısın." Dedim. "Sende Damla." Dedi. Biraz geri çekilip süzdü sonra kendine daha çok yasladı. "Düşündüğümden daha güzelsin." Dedi. "Ah teşekkür ederim." Dedim. Slow müzik eşliğinde dans etmeye başladık. Kollarımı boynuna dolamıştım. Çok güzel kokuyor yalnız. Şarkı bittiğinde birbirimizden ayrıldık. Müdür sahneye çıktı ve konuşmaya başladı. Bu arada çocuğun kolu hala belimde. "Evet çocuklar Murat hocamızın gitmesi üzerine bir parti yaptık. Ve bu partide size bir süprizimiz var. Evet Murat hoca gidiyor ama okullar birleşiyor. Şuan yanınızdaki eşiniz aynı zamanda okul arkadaşınız. Süpriz olması için Murat hoca gidiyor demiştik ama artık bilmenizde fayda var. İyi eğlenceler." Dedi ve sahneden indi. "Kuzey bizim masamıza gelebilirsin." Dedim. Kafasını sallayıp peşimden geldi. İrem çoktan Burakla sohbete dalmıştı. Hafif öksürdüğümde İremin yüzündeki gülümseme gitti ama beni karşısında görünce gülerek "Gelinsenize." Dedi. Sonra oturduk yanlarına.

Burakla Kuzey koyu sohbete dalmıştı bile. İremde bana kalk dans edelim dediğinden beri bildiğim tüm haraketleri yapıyordum sahnede. Müdür bize kıyak olarak içki verdi. Biraz fazla kaçırmışım bende şuan kafam çok güzel ehehe.

Kuzey'den

Şuan karşımda sarhoş ama bir okadarda tatlı Damla var. Gerçekleri öğrenincede bukadar mutlu olacakmı hiçbir fikrim yok..

--------------------------
Nabersinizzz ehehehe.

İlk 2 bölümu Fatmaesra123 bu bölümüde LazyWafeer yani ben yazdım. 2 yazarınız var ayrıca gerçek hesabımda Siyahtan Hayaller adlı kitabımı okuyup oylarsanız sevinirim.. :* :* :*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yanlız KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin