BU BÖLÜM BİRAZ DAHA UZUN OLDU DİĞERİNE GÖRE UMARIM BEĞENİRSİNİZ :))
***********************************
Daha sonra Murat Hoca derse döndü gerçi son dersleri olduğu için ders işlemedik sağ olsun.Yağmurla konuşmaya başladık. Aslında iyi kız severim ama biraz fazla şımarık. Bebek gibi her sırrınızı veremessiniz Yağmura. Onun dışında bi kötülüğünü görmedim." Murat Hocanın gitmesi kötü oldu ya dersler kaynıyodu." Dedi Yağmur
"Evet bende üzüldüm ama ne yapalım arkasından ağlıycak değilim ya."
" Ayy Damla fazla odunsun yaa."
"Evet yaaa. Olsun ama böyle daha iyi."
"Hahahaha seviyorum seni. Neyse ne giyicen partide pantolon gömlek giymiycen dimi."
"Ne biliyim ya daha erken ama bişey bulamassam pantolon gömlek giycem fazla abartmaya gerek yok dimi."
"İnanmıyorum yaa ben sana kıyafet bulurum canım ama seni o partiye asla öyle göndermem." Diye cırladı kulağımın dibimde Allahım nasıl bi sestir bu kuluk zarım mahvoldu.
" Ayy tamam istediğin gibi olsun yeter ki bağırma Yağmur. "
Dediğimde pis pis sırıttı ama bu sırıtış hiç hayra alamet değil. Yağmurdan sıkılınca biricik kankam İremin yanına gittim. İremin en sevdiğim yanı oda benim gibi abartmayı pek sevmez ve kulağımın dibinde bağırmaz."Ne oldu İrem hayattan bıkmış gibi baygın baygın bakıyosun."
"Off sence Atakan malı saçma saçma esprileriyle beni benden aldı "
"Ahahhaah yazık sana yaa kıyamam."
"Off dalga geçmesene yaa. Neyse hadi kantine inelim. "
"Tamam inelim. "
************"Parti hakkında ne düşünüyosun Damla?"
"Bilmem gideriz dimi."
"Yani istersen gideriz tabii benim için fark etmez. "
"Tamam o zaman. Ne giyicen"
" Bilmem ama güzel şeyler giyelim okulumuzu temsil edicez orda dimi."
" Evet yaa gerçi ben pantolon gömlek giymeyi planlıyodum ama güzel giyinelim haklısın."
"Aynen."
Diğer derslerde hemen hemen aynı geçti. Derslerde uyuduğum için pek bişey değişmiyo.
Okul çıkışı İremle AVM ye gittik. Önce hangi mağzalara giriceğimizi belirledik ve birine girdik.
Çok abartı şeyleri ikimizde sevmediğimizden sade ve güzel olanlara baktık. Böyle 5 mağza gezdikten sonra bitane güzel kıyafet bulduk sonunda ayakkabı ve çantayıda 4 mağza sonunda bulabildik.Sonunda herşeyi hallettiğimizde saat 19:15 gibiydi. Ne kadar oyalanmışız ya
Hemen eve geldik. Aldıklarımızı tekrar giyip ne kadar güzel olduğumuzu bi kere daha gördükten sonra yorgunluktan ölüyodum. Ama İremde hala tık yok. Kızın içinde bitmek tükenmek bilmeyen bi enerji var resmen.
Çok acıktığımı karnımın gurultularından anladım. Ben yemek yapmayı biliyorum ama acayip yorgunum İrem yorgun değil ama zehirlenmek istemiyorum açıkçası. En iyisi yemek sipariş etmek.
" İreğğmm yemek sipariş etsene ya "
"Tamammm bende çok acıkmıştım zaten."
20 dakika sonra yemeklerimiz geldi. Yemeklerimizi yedikten sonra telefonuma mesaj geldi.
"Okul partisi saat 20:00 da olucaktır tüm öğrenciler davetlidir...
-Demiral Koleji Müdürlüğü-"" İrem parti 20:00 daymış haberin olsun"
" Haa biliyorum mesaj geldi "
" Tamam ben yatmaya gidiyorum çok yoruldum."
"Bende iyi geceler."
"Sanada."
*************************************
OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlız Kalpler
ChickLitNekadar mutluyduk oysaki.. Aşktan yoksun yanlız kalplerimizle. ••• Yazarlar; (Gerçek hesapları.) Fatmaesra123 LazyWafeer