Bölüm 2

72 14 5
                                    

Deniz'den

Karşımdaki kadının saf ve gerizekalı haliyle vampir şeytanın yanına doğru gidiyordu. Aslında hiç ilgilenmezdim ama aşık olduğum kadına arkadan cok benziyor ve bu siktigimin hastanesine kaptilmadan önceki giydiği kıyafetler üzerindeydi ama unuttuğum bir ayrıntı vardı sevdiğim kız kafamda kurduğum hayal ürünüydu hayal olsada güzel günler geçirmiştik. Gerizekalı kızın haline aciyip tam wampir şeytanın ağzına doğru boynunu götürürken gidip sıcacık kolunu tutup kendime doğru çektim olayın şokuyla bana vücudunu yasladi o an yuzumu yuzume daha yaklasinca bu yuz bu dudak bu göz hayalimde kurduğum kadının ta kendisiydi yoh amına bu da olamazdı demi ben bu hastanede kendimi ona karşı nasıl tutardim? Kendimi zaman kaybetmeden gözlerimi onun maviligine bıraktım.

&&&&&&

Özlem'den
Bir anda üstünlmdeki şoku atlatamiyip arkamdan kolumu sıkıca tutup kendune dogru ceken adamin vücudumu biran ona yasladim ve gozlerimi onun maviligine gömdüm olayın sokundan atladiktan sonra kendime ceki düzen vererek
-"pardon" dedim
Onunda bana bakislari ve sicak kanliligi sanki önceden tanisiyomusuz gibi geldi. Ama ben onu ilk defa görüyordum.
-"önemli değil bidakine seni kurtarmam dikkat et kendine "dedi ve bana yiycekmis gibi bakıyordu ama cok aldırmadim çünkü bende ona öyle baktığımdan emindim. Boyle yakın davraninca doktor oldugunu düşündüm
-" bundan sonra dikkat ederim Burda doktormusunuz"
dedim.
Çok büyük bir kahka atarak
- "Hayır" dedi
Hayir!! Böyle gülme sen bir insana gülmek bukadar mi yakışır.
Ona delimisin bunda ne var bu kadar gülecek bakisi atım.
Bakışı mi anlamış olacak ki bir cevap vermek zorunda kaldi.
Ve benim boynuma egilerek yok artik Odamı wampir saniyo kendini diyordum sanki aklımı okumus gibi
-"merak etme ben wampir degilim yani kendimi wampir sanmıyorum" dedi. Dudaklarını alayla kıvırarak
-" Delirmeye hosgeldin sarışın " dedi ve kahka atarak yanimdan uzaklasti . Kırmızı kapinin onunde durup bana göz kirpti

Yok artık bu kadar yakışıklı biri akıl hastası olamazdı dimi ama kime denk gelindiği kestiremeyiz.
Arkasinda soru dolu bir kadın bıraktığını biliyordu mal gibi arkasından gidişini izledim ve bu ukala kişi işallah benim hastam olmaz dedim bir yandanda olmasini istiyordum ama dikatimi toplayamazdim sırtımi diklestirerek müdürün odasını aramaya gittim.

PARMAKLARIN ARASINDAKİ HAPİSANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin