Chapter 11

288 11 4
                                    

A/N Vanaf nu praaten ze engels. lol. Sorry voor de mensen die geen Engels kunnen.  En het is nu 1st person view. Ik weet het ik ben een slecht mens.  ENJOY! WSOTAGNTL wordt deze week upgedated.

Jasmijn's p.o.v.

Het was zondagavond,  Jij, Beau, Jai en Luke waren thuis, geen Belle en geen Aaron. Beau en ik zaten in de lounge, foto's voor je portofolio aan het sorteren. Jullie waren een halfuur bezig toen Beau zei. 'IMMA GO GYM.' En hij zich uitrekte. Jai ging mee. 'Ready to do some weights?' Lachte Jai en duwde Beau. 'YEH BRO.' Antwoordde Beau in zijn ''The Hulk'' stem. En met dat verlieten ze het huis. Ik bleef op de vloer zitten, Luke zat op de bank. Ik kon zijn ogen in mijn achterhoofd voelen prikken. Iemand moest de ballen hebben om een gesprek te beginnen. Ik stond op en ging op de bank naast hem zitten. Hij glimlachte naar me en ik lachte terug, samen keken we tv. 'Wanna grab some dinner? It's just going to be us tonight.' Zei Luke. 'Sure.'  Zei ik terwijl ik op stond. Luke probeerde op te staan. Ik stak alle 2 mijn handen naar hem uit. Hij pakte mijn handen en trok zichzelf lachen op. We pakten onze jassen en gingen naar buiten.  We liepn een paar straten door, Luke deed zijn hand om mijn middel. Het duurde niet lang voordat ik mijn arm om zijn middel deed. Het was koud buiten. Nadat we ons chineese eten hadden gehaal en weer thuis waren begon het. We zaten op het kleed in de woonkamer een film te kijken. 'You okay?' Vroeg hij. 'What happend with us?' Vroeg ik. 'I don't know.' Dat loog hij. 'Belle.' 'Maybe, it could be other things.' zei hij. 'I'm not suggesting it, I'm stating it. I know what caused this.' Vertelde ik hem. Luke keek me aan, in de war? Gekwetst? Vergevend? 'Sorry.' Zei ik. 'I'm such a bitch, I should keep my mouth closed.' 'It's okay.' Zei Luke. Nou dit is awkward. 'No, it isn't.' Zei ik, terwijl ik probeerde niet te lachen. 'You're bad.' Lachte Luke mee. Toen was er een minuut stilte. 'Do you still love me?' Vroeg Luke serieus. Ik was sprakeloos. 'Do you still love me?' Vroeg ik hem. Luke pakte mijn hand vast en keek diep in mijn ogen. 'I will always love you.' Zei Luke. Fijn nu heb ik dat liedje in mijn hoofd, dankje! Hij probeerde me te zoenen, maar ik draaide op het laatste moment mijn hoofd weg zodat hij mijn wang raakte. 'Jasmienhe, A/N ze hebben erg veel moeite met Jasmijn's naam uitspreken in het buitenland, Dit is Jasmijn's bijnaam, die ik heb verzonnen :):):).- I do still love you.' Smeekte hij bijna. 'But I have to sort things out with Belle first- She left me in a mess. She's a good person that's why I can't seem to let her go.' 'But she cheated on you?' Vroeg ik, Luke keek schuldig naar beneden. 'Yeh, she did.' Zei Luke terwijl hij nog steeds naar de grond keek. Ik knuffelde hem. 'Could you do me a favour Jasmienhe?' Vroeg hij. 'What is it?' 'Please get to know Belle more, for me, for us.' Zei hij terwijl hij mijn hand weer pakte. Wtf Luke serieus. Hoe ging ik dit uitleggen? 'Luke you know that Belle and I don't really get on as well as you would like us to?' Zei ik. 'Jasmienhe, she's nothing but nice to you. Whenever I see you two talking she's always so sweet and complementary. There's no need for jealously. Me and Belle it's like you and Zac, it's complicated. A/N - hehehehe- Ik staarde naar Luke, heeft hij dat nou serieus gezegd. 'If that's what you think then I don't think you know the real Belle.' Zei ik terwijl ik mijn hand terugtrok. 'You really have no clue what she puts me through.' Luke keek in de war. 'What do you mean?'

'BITCHESS WE HOME.' schreeuwde Beau. Jai rende achter hem aan naar binnen de badkamer in. 'Dibs shower first.' Zei hij en deed de deur op slot. 'Little shit.' fluisterde Beau en plofte neer op de bank. 'Awh look at you two loveyyy doveyys.' Plaagde hij. Ik stak mijn tong uit en stond op en liep naar de keuken. Luke deed zijn beanie af en deed zijn  hand door zijn haar, een bezorgde blik op zijn gezicht. Ik kwam terug van de keuken en ging op de bank zitten. Jai liep de kamer binnen en trok een shirt over zijn hoofd. Hij gooide zichzelf op mij. 'Wow jeez, you could cut the tension here with a knife.' Lachte hij, ik gaf hem de evil eyes maar moest lachen. Het grappige was, je kon het waarschijnlijk ook.

Ik lag in mijn bed. De dingen tussen mij en Luke waren nog steeds niet goed. Mijn telefoon ging, het was een sms van Luke. 'Things aren't going right with us right now are they?' 'No.' Stuurde ik hem terug. 'I want things to go back to normal.' 'We'll work on it.' 'I wish I could hold you like I did that morning when we first kissed.' Sms-te hij, ik voelde een traan langs mijn wang rollen. 'Luke you are making me cry, stop texting me.' 'Wahh don't cry.' 'I'm going to sleep now.' Sms-te ik terug, ik sms-te Nina snel over vandaag en deed mijn telefoon uit. Ik hoorde voetstappen in de hal. Luke kwam mijn kamer binnen. en klom naast me in bed. 'I know you're awake.' Fluisterde hij, ik moest glimlachen. En samen vielen we in slaap.

Ik werd wakker met Luke die me vast hield. Jai kwam in mij kamer en floot, Luke werd wakker. Hij moest lachen en deed zijn been als grap om me heen, ik moest lachen. 'Je hebt bezoek.' Zei Jai en deed de deur wijder open, en daar was Belle... 'Am I missing something?' Vroeg ze. 'Uh no nothing. no.' Stotterde Luke en maakte zich van me los. 'Well I thought we were going out for coffee but I find you in bed with Jasmienhe?' Ik lachte in mezelf omdat ze mijn naam niet kon uitspreken. 'We were just cuddling.' Mutterde Luke terwijl hij uit bed sprong. 'Let's go.' Zei hij en deed zijn shirt goed. Toen ze weg waren keek in Jai aan, hij hield zijn schouders op. Ik deed mijn telefoon weer aan, er was een sms van Zac. 'Ik ben in melbourne koffie doen om 11 uur? ik ben bij Cino's :)'  Waarom niet? Ik had toch niks te doen vandaag. 40 minuten later liep ik het huis uit, Luke kwam net thuis, Belle was niet mee. 'Where are you going?' vroeg hij. 'Out with Zac.' Zei ik en rende door de regen naar de auto en deed de deur dicht. 'With Zac?' sms-ste Luke me.

'yes Luke with Zac.'

It's Complicated  (Luke Brooks Fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu