Muzica bubuie datorita dj-ului care isi misca frenetic degetele pentru a face jocul muzical sa te ameteasca si sa te drogeze pana cand ramai incostient. Petrecerea monstru data de frumoasa bruneta la varsta de 18 ani i-a facut pe parinti acesteia sa-si ia talpasita lasand-o sa-si distruga viitorul. Desi ei erau foarte stricti cu ea, Estera era o rebela cu acte semnate, dar avea si rusine de parinti ei. In ultimul ei an de liceu a reusit sa-si faca o reputatie destul de buna parand a fi o fata draguta, inteligenta si carismatica. Desigur ca la petrecerea ei a aparut tot liceul, nu-i cunostea pe toti dar cui ii pasa atata timp cat se facea cu diverse cadouri scumpe.
-Te iubesc! Tipa aceasta cand Dyma, iubitul ei ii ofera un buchet urias de trandafiri albastri. El este cu ea din clasa a IX-a, transferat din Rusia la liceul ei, impreuna au avut de suferit anumite piedici dar dragostea a fost prea mare pentru a se stinge de aceea ei se iubesc si dupa 4 ani.
-Eu te ador. Ii saruta buzele pline apoi cobora spre gatul sarbatoritei.
Estera era in culmea fericirei, se imbatase si drogase pentru prima oara desi Dyma nu aceptase dar personalitatea vulcanica a brunetei il obligase sa renunte la insitente si sa treaca si el pe bautura. Dyma era unul dintre cei mai doriti baieti din liceu dar el nu era ca toti ceilalti, era tandru, dragastos dar cand era gelos actiona fara sa gandeasca. La petrecere aparu si gasca “neagra” a Liceului Stone, cu liderul acestuia care ii placea sa reguleze fiecare fata prinsa in farmecele lui.Loganincercase sa o violeze pe Estera prin clasa a X-a dar Dyma il invatase sa o respecte si sa nu se mai lege de ea vreodata. El si-o dorise de cand ajunsese ea acolo dar obstacolul suprem il reprezenta Dyma si dragostea pe care i-o purta Estera acestuia. Bucuros de petrecerea care ii dadea sansa sa o aiba pentru el doar pentru o clipa cu ajutorul drogurilor facute cadou acestria.
-La multi ani! Ii urase acesta dandu-i o cutie asemanatoare cu acelea unde se aflau coliere dar in ea gasise praful magic ce te face sa doresti pe orcine iti ofera oportunitatea.
-Multumesc Logan. Ii spuse bucuroasa de cadoul primit. Nici nu mai statuse pe ganduri si trase mai bine de jumatate de cutie pe nas arucand-o intr-o mare de visare si fericire.
-Iubito eu trebuie sa plec, ai mei vor sa plecam in weekend in Rusia, dar nu-ti face griji ma intorc cat de repede o sa pot. O sautase lung si isi luase adio lasand-o vulnerabila in fata Diavolului. Desi era sambata Dyma avea in plan sa vina inapoi deabea Marti in timpul orelor.
-Deci frumoaso ce ai de gand sa faci in seara asta. O intrebaseLoganin timp ce buzele lui moi ii parcurgeau gatul catifelat al Esterei.
-Logan, nimic cu tine. I-o izbise aceasta in fata indepartandu-l.
-Hai iubito stiu ca ma vrei si stii ca si eu te vreau, deci nu vrei sa fim amandoi fericiti in camera ta? O intrebase afesand un zambet malefic tradandu-i gandurile perverse si pacatoase.
-Eu il vreau pe Dyma. Ii spuse hotarata dar nu mai avea sa-I reziste mult deoarece drogurile si alcooul avansau cat mai repede spre creierul acesteia, asteptand cu nerebdare sa-I manance fiecare firmitura de constiinta.
-Ba nu pe mine ma vrei. O luase pe sus ducand-o in camera acesteia, din fericire pentruLoganea nu ripostase si incepuse sa-I devoreze fiecare sarut al acestuia.
-Logan, nu vreau sa fac sex cu tine. Ii spuse cu o expresie neutral pe fata.
-Iubito noi nu facem sex ci dragoste. Ii spuse cu o voce atat de sincera incat si el incepea sa creada in ea.
-Dar sa fii bland, nu am mai facut-o inainte. Ii spuse Estena privind spre patul ei, unde are sa-si piarta virginitatea cu un necunoscut si profitor, Dyma nu o obligase si nu insistase sa faca asta deoarece Estena il rugase sa nu o bata la cap pana cand aceasta nu va fi pregatita.
-Ce surpriza, ce fraier a fost Dyma. In mintea luiLoganse insiruise mii de planuri pentru a o avea numai pentru el.
-Sa fii bland da? Il mai intrebase o data nestiind ce se petrece cu ea.
-Da iubita, doar asteapta-ma aici, vin imediat. Logand disparuse din camera lasand-o pe Estena cu fabularile acesteia. Cand se intoarse amplasase o camera de luat vederi in fata patului, dupa aceea se napusti asupra Estenei. Seara se lasase numai cu gamete de placere in acea camera, dar dimineata avea sa fie plina de dezamagiri si ura.
Vreau sa va intreb daca mai are rost sa continui, deci??