Dimineata veni aducand si lacrimile amare ale Estenei. Speranta si fericirea se afla in fiecare dimineata dar de acesta data ziua de 15 mai aduce numai dezamagire si scarba in inima adolescentei. Regretele ii invadara mintea iar inima se satura de ura si dezamagire. S-a daruit unui pusti ce nu stie ce vrea de la viata, pe cand dragostea ei se afla la mii de kilometri, se credea o curva, o betiva si o drogata. Ii venea sa se ingroape si sa sufere numai ea, vreia ca Dyma sa nu afle, sa se comporte ca si cum nu s-a intampla nimic. Spera ca acea noapte sa fie doar un cosmar, dar nu, se afla in pat cuLogancare a profitat de ea savurant fiecare geamat al acesteia.
-Te-ai trezit draga? Auzi vorbele soptite de Logan in urechile acesteia, in acel moment isi dorea moartea, sa dispara numai sa nu-i mai spunaLoganasta.
-Am fost o mare proasta. I-a taiat-o ea.
-Ba nu, ai facut o alegere corecta, eu te iubesc de cand te-am vazut, din clasa a IX-a tanjesc dupa tine, dat tu aveai ochi numai pentru Dyma, in momentul in care am aflat ca esti cu el mi-am jurat ca o sa fii a mea cu orice pret. Nici nu stii cat de mult tin la tine si voi face ceea ce e necesar sa te prastez langa mine. I-a spusLoganuitandu-se in ochi ei ciocolati care erau prinsi intr-o mare de mirare si socuri.
-Sper ca nu-i spui lui Dyma ce s-a intamplat intre noi, il iubesc prea mult ca sa-l pierd doar pentru ca am fost o nesabuita. Estera rosti aceste cuvinte pe nerasuflate, dar facu o mare greseala spunandu-i unu baiat ce o iubea ca iubeste pe altcineva.
-Nu o sa-i spun ca ai facut dragoste cu mine doar daca te desparti de el si devii iubita mea.
-Nu se va intampla asta, si in pus nu ai nici o dovada ca eu am facut sex cu tine. Riposta aceasta.
-De aceea am filmat tot, daca nu accepti ceea ce ti-am propus, nu numai Dyma va afla ci tot liceul plus parinti tai, si sa nu uitam ca trebuie sa ma sadisfaci de cate ori am eu chef. Estera nu-si mai gasea cuvintele, nu credea ca un om e in stare sa o santajeze doar cu un lucru atat de neinsemnat. Dar pentru ea era foarte importanta reputatia pe care si-o construise inca de cand era bobocica.
-Parca ma iubeai!
-Te iubesc, si te vreau doar pentru mine dar daca tu nu ma vrei eu te voi oblige sa ma vrei. El era unul dintre cei mai periculosi din liceul ei, daca te incurcai cu el nu ieseai doar daca el se plictisea de tine, dar aceastea nu se aplicau si in cazul de fata, fiin foarte dur el nu spunea oricul “te iubesc” iar acum ca o facuse insemnase ca lui chiar ii place de Estera.
-Bine, spuse aceasta intr-un sfarsit, daca ma lasi pe mine sa ma despart de Dyma, o voi face doar lasa-ma catva timp la dispozitie. Il ruga aceasta de barbarul ce il avea langa el.
-Iti dau doar o saptamana, dar in acest timp trebuie sa facem dragoste o data la 2 zile la mine acasa.
-De acord. Ii spuse Estera cu lacrimi in ochi.
Loganplease din patul ei luandu-si cu el camera si hainele. Dupa ce Estera facu un dus bine meritat si aranjase camera facand patul si arucand lenjeria punand alta iesi in sufragerie apucandu-se de strans dupa petrecerea pe care o daduse. Se simtea groaznic, vreia sa moara, sa dispara pentru totdeauna, jurase ca o sa-si asculte parinti cu sfintenie, ei aveau mereu dreptate. O avertizara de atatea ori in legatura cu atitudinea ei prea rebela, si ca o sa aiba mult de suferit din cauza nesabuintei ei. Cate dreptate aveau, parca citisera viitorul, terminase intr-un sfarsit de facut curatenie si se puse in fata televizorului uitandu-se la un film. Nu ii mai era foarme, nici filmul nu il mai urmarise, se uita la plasma imensa de pe peretele sufrageriei dar nu mai conta. Mintea ii zbura la Dyma, la cum ar reactiona daca i-ar fi spus ca vrea sa se disparta de el. Nu putea risca sa nu-i spuna, pana la urma reputatia era mai importanta, ce va crede el despre ea daca ar afla ca s-a culcat cuLogan, ce va crede lumea. Gandurile i-au fost intrerupte de tonul de apel “Rihanna- Whats my name?”. Apelantu era nimeni altu decat Dyma, nu-i putea raspunde, nu-i putea spune ce s-a intamplat. A luat telefonul de dimensiune imense, parinti ei avand un statut social bine defini isi permiteau sa-i ia singurului lor copil un iphone. Se uita galesa la poza acestuia in timp ce urechile ii fusese umplute de muzica frumoasei artiste, dar aceasta se termina, lasand ecrenul telefonului negru. Un impuls de moment o facu pe Estera sa-l arunce de perete, dar acesta nu se zgariase nici un pic ci incepuse sa cante din nou. Se duse si ridicase telefonul de jos uitandu-se din nou la ecrenul acestuia, de aceasta data o suna mama ei.
-Da, raspunse cu o voce tremuranda.
-Esti bine, o intreba o voce calma si banda de femeie. Mereu Brigit stia ce are fiica ei, era o telepatie intre cele doua.
-Nimic mama, imi este doar dor de voi. O mintise, se mimtea groaznic ca o mintise, ei ii putea spuse orice si nu o mintise doar in cazuri speciale dar toate de sfarsise doar cu adevarul gol golut iesit la iveala.
-Bine draga, sa stii ca noi ajungem diseara acasa, ai grija de tine. Ii inchise telefonul stiid ca o mintise.
Seara se apropia cu repeziciune dar o data cu ea si mesajele disperate de la Dyma la care Estera nu putea sa-I raspunda. Numai Dumnezeu stia ce se intampla cu ea, nu putea sa mai continue asa, gandul de sinucidere o bantuia in continu landu-o si pe ea in surprindere ca gandea asa.