Kızaklar

103 7 7
                                    

Yıl-1978
Eichen Deliler Hastahenesi

Bugün hastahanemize Ünlü doktor Kim Marcal geliyor.
Hastaların karantinalarda kapalı olduğuna emin olun.
Hemşireler gittikten sonra hasta kardeşlerin dosyası gözüme ilişti.
Doktor(Adam Adison) yazıyordu.Burda benim ismim yazmamalıydı.Açıklamayı okumaya başladım.
'Bu hastalar 3 kardeş.İnsan etlerine zaafları var.İnsana benzemeyen görüntüleri cidden korkunç.Normal bir bireyden bin kat daha zekiler.Üc kardeşten biri el parmağını yedi.Ortanca kardeş gözünü yedi.En büyük olanın ise acaip derecede büyük dişleri var.'
Açıklamayı ezberime alıp Doktor Kim Marcal 'ın yanına gittim.Gayet çekici,sarışın bir hanımdı.
Dr.Kim delilerin tutulduğu karantinaya gitmek istedi.Tehlikeliydi fakat götürmek zorundaydım.
Koridordan geçerken hastalar kollarını demirden sarkıtmışlardı.Bir deli Dr.Kim yürürken sacından bir şey kopardı fakat farketmedim.Dr.Kim gezdi ve geri döndü.Odamda raporları tartışırken bir şey duyduk.
3 Yamyam Kardeş karantinalarından çıkmıştı.
Odaya daldılar ve Dr.Kim bağırıyordu,ona elektronik şok verdiler.Bana gelince,organlarımı çıkarıyorlardı.
Onlar ordan...Tabi ya,Dr.Kim'in saçından tel toka almışlardı.Ve tel toka kilidi açmıştı.

YIL 2015
Aman tanrım!Bu gün ne güzel bir gün.Etrafta karlar var.Ah,evet kesinlikle bizim grubu aramalıyım ve kayağa çıkmalıyız.

Jackson ve Sevgilisi Mia geliyor.
Peter ve Cristina da.
Leon,Diana.
Malia,Holland,ve Ben Lucy.
9 kişi karlı havada kızak harika olucak!
*2 saat sonra*

-Jackson tatlım hadi yola
-Tamamdir ha birde Lucy dikkat et hızlı sürme
-Merak etme kaptan!

Dağ kızaklarımızı çalıştırdık ve ormanda eğlencenin dibine vurduk.Hepimiz kardan donmak üzereydik fakat hala eğleniyorduk.

Güneş batmak üzereydi ve sanırım kaybolmuştuk.Aramızda en korkan Malia idi.

Büyük kar tepesini aştık ve ilerde bir bina olduğunu gördük.Bina sanırım eski zamanlardan kalma birşeydi fakat ışıkları açıktı.Bu birileri olmalı anlamına geliyordu.
O kadar soğuktu ki.Ya karda donarak ölcektik,ya da binaya girecektik.
İçimde kötü bir his vardı ama girmek zorunda kaldım.
Tabelada 'Eichen Deliler Hastanesi' yazıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

3 YAMYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin