Bölüm 1

315 44 17
                                    

13.08.2015

MERHABA :)))

AÇIKLAMA YAPMAYACAĞIM, SADECE , İYİ OKUMALAR ;)

-"Size kaç kere daha anlatmam gerekiyor! her geldiğinizde neden aynı şeyleri konuşuyoruz! sorun onlarda , anlamıyorsunuz! ne istesem batıyor onlara! ne yapsam! sürekli üstüme geliyorlar! SIKILDIM!" diye haykırdım. her seferinde aynı şey oluyor. benim üstüme geliyorlar. kaçmak istiyorum bu evden. kurtulmak istiyorum. ama korkuyorum.artık çok yoruldum.

-"Artık gider misin? "dememle kapıdan el sallayıp çıktı doktor kokoş. tabiri caizse deli doktoru. nefret ediyorum bu kadından gına geldi artık.

sanırım şu an salondadırlar ve annem babamla konuşuyordur bayan kokoş. yok neymiş efendim ders çalış-sanki umurlarında ya- kitap oku onu yap bunu yap falan filaaaan...

ben artık liseli bir kızım ve sorumluluklarımın farkındayım! tamam derslerim çok iyi olmayabilir ama kötü de değil sonuçta. neden bu kadar üstüme geldiklerini anlamıyorum.

mutfağa gidip su içtikten sonra-haykırmamla boğazım felç olduğu için- odama çıktım.yatağıma uzanıp kulaklığımı ve telefonumu aldıktan sonra şarkı dinlwmeye başladım. 1 saat kadar şarkı dinledikten sonra aşağı indim. annem ve babam salondaydılar. aralarında konuşuyorlardı. hiç öyle dinleme huyum falan olmadığı için direk içeri daldım.

-"Ne biçim giriyorsun kızım odaya?"

-"Gayet normal girdim."

televizyonu açmak için kumandayı alıp koltuğa yerleştim. bir gün bu evden ayrılırsam en çok bu koltukları ve yatağımı özleyeceğim herhalde. muhteşem rahatlar. ben televizyona o kadar dalmışım ki annemlerin yanımdan gittiğini bile fark etmemişim. ve o kadar izlemişim ki saat 5 olmuş. bu gün bizim millet toplanacaktı. unutmuşum tamamen! apar topar merdivenleri çıktım ve kıyafet seçmeye başladım. üzerime kumaş dizimin az üstünde bordo renk elbiseyi giydikten sonra karamel rengi çantamı -karamele bayılırım- ve bilekliğimi taktıktan sonra hazırdım. saçlar! bu dağınık iğrenç topuzla bu evden anca bahçede oturmaya çıkarım. hemen şaçlarımı tarayıp at kuyruğu yapıp gözüme kalem eyeliner ve ve rimel sürüp bir de dudağıma karamel rengi rujumu sürünce hazırdım. karamel rengi rujuma da bayılıyorum. başka rujum yok zaten. onu sürüp çıkıyorum eğer kıyafetime uyarsa. uymazsa hiç uğraşmıyorum zaten. ayakkabılarımı giyip evden çıktım. arabaya bindikten sonra şoförümüz murat abiye gideceğimiz yeri söyledim. bizim tayfa daha yeni toplanıyodu. o yüzden aramamışlardı beni de zaten. toplam 7 kişiydik. emre, can, gizem, berke, ben, su , ve aleyna. su ve emre daha gelmemişlerdi.ben herkesle selamlaştıktan sonra onlar da gelmişlerdi. sonra gizemlerin arabasına binip sahil olan bir yere geldik. cadde boyu yürürken aramızda şakalaşıyorduk. grubun komedisi can yine kendini göstermişti.

-"gençlik size bi soru" dedi can. her zamanki gibi.

-"olum yine mi yaa."

-"ya berke hep laf karıştırıyon araya ya dur sorucam şu soruyu yoksa çatlarım ha. geceleri bi anda arkanda belirir, boğazına yapışırım!"

-"Yap esprini Allahın belası yap."

-"Heh, şimdi. sizce çaldıran savaşını kim başlatmıştır?"

- O hangi savaştı lan? aleynanın sorduğu soruyu eminim ki hepimiz içimizden geçirdik.

-"Sanırım ruslar" diye saçma bi fikir sunduğumda hepsi bana dönüp mal bu bakışı attıktan sonra

-"Ne var yani atma hakkım da mı yok mu?"

-"off ya neymiş hadi söyle , çatlatma adamı". Su hep Can'ın yaptığı esprilere güler ve merak ederdi. zaten ikisi de aynı kafadandı. Can sonunda ağzını açıp cevabı söyledi:

-"kontörü olmayanlar :D"

-"can!" dedi berke. "abiciğim sen mal mısın?"

-"hayır." dedikten sonra hepimiz bu iğrenç ötesi olan espriye pufladıktan sonra - su hariç- yola devam ettik. su ve can gülüp arkamızdan gelmeye devam ettiler. arada birbirlerine espri falan yapıyorlardı.

Öyle böyle derken saat baya geç olmuştu. herkesle birlikte ben de eve geçtim. üstümü çıkartıp direk banyoya girdim. saat 22 falandı. banyodan çıkmam 22.30 'u bulmuştu haliyle. üstüme geceliklerimi geçirdikten sonra saçlarımı tarayıp yatağa uzandım. biraz dinlendikten sonra elime kitabımı alıp okumaya başladım. uyumsuzu okuyordum. ne zamandır almak istiyordum ama bi fırsatını bulamamıştım. en son geçen hafta yine bizim tayfayla gezerken kitapçıdan almıştım. kitabımı okuduktan sonra uykuya dalmıştım bi 2 saat sonra falan.

***

-"Bırak beni!" diye bağırıyordum. ama etrafta kimse yoktu.

-Bırak ne olur bırak yalvarırım nolur! hıçkırarak ağlamaya başladım. korkuyordum ama neyden korkuyordum? işte orasını ben bile bilmiyordum. ben ağlarken kapkaranlık odanın içinde ayak sesleri gelmeye başladı. hızla arkamı döndüğümde...

-...! yataktan sıçrayarak doğruldum. Kabus görmüştüm. derin derin nefes alıp kendime gelmeye çalıştım. ışığı yaktım ve rahat bir nefes aldım. kabus görmüştüm ve neye uğradığımı şaşırmıştım. su almak için odadan çıktım. kahretsin ki yine her yer kapkaranlıktı. hemen ışığı açıp merdivenlerden indim. etraf acayip sessizdi. sadece dışarıda havlayan köpeklerin sesi geliyordu. saat de 2'ye geliyordu. sürahiden bardağıma su doldurup içtikten sonra arkamı döndüğüm anda ağzımı kapatan bir el ile karşılaştım. korkuyordum. kimdi bu? hırsız mı , bi psikopat ? Bi sapık?
ben bunları düşünürken arkamdaki ses konuşmaya başladı.

-"Sakin ol!" diye tıslıyordu kulağıma. en sonunda tepinmekten yorulduğum için durdum. o ses tekrar konuşmaya başladı.

-"Sadece sus , sessiz ol ve benden korkma!" Hah benden korkma diyordu. bunu nasıl diyebilirdi. hayır ondan değil gecenin bi saatinde mutfakta bi psikopat ağzımı kapatmış kaçmama izin vermiyor bir de üstüne benden korkma diyordu. neydi bu şaka falan mı?

yavaşça beni kendine döndürdü. kalp atışlarım hızlanırken

-"sakın ses çıkarma! şimdi elimi çekeceğim ve susacaksın.

kafamı onaylarcasına salladım ve elini ağzımdan çekti. ben nefes alırken o bana bakıyordu. beni kaçıracaktı. bunları düşünmeyip harekete geçmem lazımdı ve bi anda bağırıp koşmaya başlamıştım ki yediğim darbeyle yere düştüm. Kısacık bir süre sonra gözlerimde hafızam gibi dinlenmeye geçmişti...

eveeet bölüm sonu :) Sizce ilk bölüm nasıldı? ben çok heyecanlıyım :) bakalım diğer bölüm ne olacak :D multide afra var :)

votelemeyi unutmayın ;) yorum da yapın :D

iyi oylamalar :D

instagram/ enise87cyglu

Facebook/ Enise Şener

...

Bir Başlangıcın Hikayesi   -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin