7. Bölüm

60 16 0
                                    

Merhaba!!

Telden yaziyorum yazim yanlislari icin kusura bakmayin. Duzeltmeye calisacagim.

Multimedia;

Afra

Mustafa CECELİ/ Bir Yanlış Kaç doğru

Iyi okumalar...

-"alişılmişın disinda bir sey bulmaliyiz. Kimsenin daha once gormedigi duymadigi bir sey olmali." Dedim. Okulda bir yarisma duzenleniyordu. Biz de grupca katilmaya karar verdik. Yarisma bir konu hakkinda bilgi edinme, sunma , o konu uzerinde calisanlarla roportaj vb. Seyler yarismasiydi. Ve odulu de gercekten guzeldi. Kazanan sayisinca -ki biz 6 kisiyiz- para odulu olacak. O nasil oluyor derseniz mesela grup olarak katiliyorsaniz -bizim gibi- o grupta kac kisi varsa kisi basina uc bin tl civari para odulu vardi. Bunun disinda da oduller vardi tabjki fakat onlar kazananlar icin surpriz olacakmis. Atraksiyon katicaklar illaha ki.
-"Bence de ama biraz fazla dusunmemiz gerek. Su konuyu bir bulalim rahata cikariz. Ben roportaj islerini hallederim Berke'yle biriniz internetten arastirma yapar mesela can. Su ,Emre ve Afra da duzenleme soz bulma afis isleriyle ilgilenir. Gizem de Can'a yardim eder.Ama sorun su ki her sey hazir ama konu hazir dwgil!" Dedi Aleyna. Iyi dedi guzel dedi de gercektwn bir konu bulmaliydik. Iki saattir adam akilli bi konu bulamamistik. Can ilk olarak espri konusunu one surmustu. Ondan beklenecek bir hareketle bizi yine sasirtmamisti. Emre Cadilar Bayrami fikrini soylemisti fakat onu da kabul etmemistik cunku cadilar bayrami daha yeni gecmisti. Katilan diger gruplardan yapanlar olabilirdi. Asil amacimiz para falan degildi. Zaten dedigim gibi tam larak da bilmiyorum ne kadar verwceklerini falan da. Ama kazanmaliydik. Neden bu kadar istiyoduk bilmiyoruz hic birimiz.
-"Bence kitaplar hakkinda da olabilir. Hem cok kapsamli bir konu. Isleyis farkli olur." Dedi

-"Bence o da olmaz. Farkli degil cunku. Eminim kac tane ilkokul ogrencisi bunu yapmistir." Dedim ben de kisa bir cevapla.

Biz bu yarismayi kazanamayacaktik. Daha konu bile belli dwgildi suna baksaniza!
-"Millet bence dagilalim. Ben de Hakan'la bulusacagim zaten. Yarin tekrar bulusur yarina kadar buldugumuz konulardan bakariz. Ne dersinz?" Dedi gizem. Hakliydi. Biraz dinlensek ve yatsak belki aklimiza bi seyler gwlirdi. Bu arada Hakan , Gizem'in sevgilisi. Bqyagidir. Hatta ciddi bir boyut alma duzeyine geldi.

-"Bence de Gizem hakli. Hadi dagilin tayfa!" Diye bizi daha dogrusu kendiyle birlikte kovan Aleyna'ydi. Herkes dagildi. Biz de 3 saat once bulustugumuz kafeden ciktik.

Saat henuz gunduz 2'ye geliyordu. Biz de Aleyna'yla eve gitneyip biraz dolanmaya karar verdik. Sahile inip biraz deniz havasi aldiktan sonra tekrar eve donduk. Saat aksqm 6'ya geliyordu. Biz de kitaplarimizi alip bahceye kostuk. Tipki bizim evimiz gibi onlarinda arka bahcesi vardi. Cunku ayni sitede oturuyorduk ve dogal olarak evlerin mimarisi ayniydi. Neyse yaklasik 2 saat kitap okumustuk. Zaten kitaplar da bitmisti. Sanirim duzenjmi saglamistim burda. Mutluydum. Telefonu elime alip annemi ve babami aradim. Arayi acmak istemezdim. Su birkac gun icinde annem bir kere aramisti. Onda da kisa kesmisti zaten. Neden bana karsi ilgisiz davrandiklarini bilmiyordum. Ama kaybetme korkusu yasamislardi. Bunu yasamislardi ben kacirildigimda. Annemle "naber, nasolsin, gorusuruz." Konusmamizdan sonra Aleyna ;

-"Bana anlatmak isteyecegin bir sey olabilir mi?" Dedi. Anlamsizca ona bakarak:

-"ne konuda?" Dedim.

-"su sana gelen mesaj, ne diyordu o herif? Sana asik mi? Yada su da olabilir, seni kuzeni olarak mi tanitti ve kalmqni istedi. Ve bir de gucler mi ne ondan bi seyler demis. Bu arada salak degilim. O mesajin o pislikten geldigini anlayabildim." Dedi. Sanirim bu sirri Aleyna ile paylasabilirdim. Ne de olsa kardesim , ne de olsa onemsemedigim bir konu.

***

Aleyna'ya durumu uzunca bir ozet gectikten sonra Nuray teyze -aleynanin annesi- bizi yemege cagirdi. Aleyna soktan hala kurtulamamisti. Korkuyor da olabilirdi. Sonucta nasil bi yaratik oldugum belli degildi. Ama ona bunu kullanmayi bilmedigimi ve bir daha boyle bir seyi dusunmeywcegimi belirttim. Ayni zamanda mesaji telefondan sildim. Ne olur ne olmaz. Bunu Aleyna disinda kimse bilmeyecekti.

***

Dersin baslamasina yirmi dakika kala okula gelmistik. Bankta Aleyna'yla konusurken Berk ve Su da gelmislerdi. Ders zamani gelince iceri girdik. Herkes dersine dagilmisti. 1 saat suren dersten sonra bahcedeydik. Aleyna'yla konusuyorduk.

-"Mert konusunda ne dusunuyorsun?"

-Sanirim tekrar deneyebiliriz. Ona bir sans daha verebilirim. Fakat bu, ona guvendigim anlamina gelmez."

-"Tamam o zaman. Bekle." Dedi Aleyna ve yanimdan kalkti. Ilerledigi yone dogru bakinca Mert'i gordum. Aleyna'yla kisa sohbetlerinden sonra yanima geldiler.

-"Hatami duzeltmeme yardim edecekmissin." Dedi Mert. Ben soka ugramis bir sekilde ona bakiyordum o ise bana kaslari kalkik bir bicimde cevap bekledigini belirtiyordu. Kisa suren sessizligimin ardindan

-"Evet." Dedim. Ve ekledim:

-"Fakat bu, sana guvendigim anlamina gelmiyor. Zamanla olabilecwk bir sey."

-"Ben ona da varim!" Dedi. Aleyna da ellerini cirpistirarak sevincini belli etti. Olmustuk. Mert ve ben tekrar olmustuk. Olmus sayilirdik en azindan...

Yaklasik yarim saat sonra hepimiz tekrar bulusmustuk. Bu sefer Mert de vardi. Cocuklar ilk gordukleeinde neredeyse birbirlerine giriyorlardi ama su an durum o kadar kotu degildi. Mert alttan almisti. Cocuklar da cok uzatmamislardi zaten , bn tekrar birlikte oldugumuzu soyleyince. Ilkten sasirsalar da aaygi duymuslardi. Simdi ise kafede sohbet ediyorduk. Emre, Mert'e öfkeli bakislar yollarken Mert ona hic bakmiyordu. Alisacaklardi artik. Herkes dagildiktan sonra biz de Aleyna'yla bankaya gittik. Biriktirdigim tum paralari gecen sene bankaya yatirmistim. Oradan bir miktar para alip alisveris merkezine gittik. Alacaklarima dikkat ederek birkac parca kiyafet aldim. Daha sonra sofor ile birlikte eve donduk. Yol boyu aldiklarimizi hayran olmus bir sekilde inceledik. Havalar sogumustu. Kendime kazak mont vs. Seyler almistim. Cok harcamamistim ama sonucta bir bluz almamistim da. Arabadan inip bahceye girdik. Aleyna'nin babasiyla -Koray amca- kapida karsilastik ve beraber iceri girdik. Hep beraber yemeğe oturduk. Aksam yemegini de yedikten sonra oturma odasinda kardesimle film seyrettik. Korku degildi. Gerilim. Telefonun mesaj sesiyle diklestim ve telwfonu elime aldim. Mert mesaj atmisti.

"Iyi geceler. Bana tekrar guveneceksin, soz veriyorum! :)"

"Ben de oyle umuyorum... iyi geceler :)" diye mesaji yollafim. O kadar da gozume batmiyordu artik. Uyku bastirirken Aleyna nin omzuna kafami koydum. Ve uykuya kendimi teslim ettim...

Bir Başlangıcın Hikayesi   -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin