1.BÖLÜM (TANIŞMA)

203 10 8
                                    

Mine Arıkan

Sabah gözlerimi açtığımda kendimi yerde buldum. İnsanlar yataklarında uyurken ben yerlerde sürünüyordum. Bari biri beni görmeden yatağıma geçeyim dedim.Tam kalkacaktım ki başımı komodine çarptım. Bayağı acıdı bağırmıyayım diye dilimi ısırdım. İkiz kardeşim Semih görseydi şuan sosyal meydanın en çok tıklananı olmuştum. Ayağa kalkdığım da bide ne göreyim  . Semih benim yaşadıkarımı  video çekmişti bile . Yaptığım ilk şey Semih 'in elinden telefonu almak oldu da olmasına her yerde paylaşmıştı. Vidoe aniden açıldı . Ordaki ben olmazdım. Horluya horluya sağa sola dönerek bat diye yere düşmüşüm. Babamla annem vidoe izlemişlerdi bile kahka sesleri benim odama kadar geliyordu.
     
      " Semih " diye bir çığlık atmışım ki evde sanki zerzele oluyordu. Semih odam dan koşarak çıktı. Bende yerden nasıl kalkdıysam Semih ' in peşinden koşturmaya başladım.

    "Semih seni elime geçirince bitircem  oğlum  " diye bağırdım. Hele annemle babamın o gülüşleri çıldırtı. Kesin benim vidoe mu izlemişler diki ona gülüyorladı.  Allah 'tan Semih 'den 5 dakika önce doğmuştum. O nedenle biraz olsada ablalık taslıya biliyordum. Yani Semih 'in en gıcık olduğu şey di bu.

      Salona inmişdik . Annemle babam şakın şakın bize bakıyorlardı.  Semih herzaman ki gibi babamın arkasına saklandı.
   
      "Semih bitircem seni. "
   
        "Baba şu kızına bişe de . "
    
      " Tamam çocuklar sankin olun . "

   "Sakin ol demesi kolay baba ama o vidoe hepsi fotomontaj. "

"Güldürme Mine beni neyi fotomontaj o vidoenun . "
 
" Sen hiç konuşma Semih seni elime geçirdiğimde bitiricem . "

"Ama kızım gerçekten çok komik düşdün."
  
"Çok sağol anne ne kadar güzel teselli ediyorsun ."
 
" Tamam Mine ben bu konuyu Semih ile özel konuşcam sen bu gün şimdi okula gitmezsin ben müdür yardımcısına söylerim."

"Adamın dibisin baba . "
  
"Ama baba öyle bişe olmaz . "

"Semih sen hiç konuşma kardeşine nasıl öyle vidoe çeke bilirsin."

" Tamam baba sonra bu konuyu konuşuruz."

"Semih hadi canım kardeşim formanı giy sonra bu meseleyi seninle çok ama çok özel konuşucam." Semih gerçekten bana gıçık olmuştu. Zaten şimdi okul beni konuşuyordur.
 

  ****
  
Annem kafam dağılsın diye beni Eda 'lara göndermek istedi.Kafama gözlümü ve şapka mı geçirdim. Sagolsun Semih beni bu duruma düşürmesiydi bunlar olmayacaktı.

Dışarı çıktığımda, Eda'ların evine doğru yol aldım. İnsanlardan saklandığım iyi olmuştu. Herkesin elinde telefon vardı. Muhtemelen izlemişlerdi. Ve ben Eda'lara gidene kadar bir ton laf yerdim.

Cebim den telefonumu çıkardım. Twitter'ımı açtım.Tam vidoe izliycem derken bir bana çarptı. Telefonumu yerden alıp kalkarken gözlüğüm yere düşdü. Karşımdaki taş ,kaya ,meteor beni görünce kahkahalara boğuldu.

Sinirle omzuna vurdum ve yerdeki gözlüğumü aldım.

"Ne güluyorsun? Seninde böyle kardeşin olsaydı, görürdün o zaman."

"Ne yazıkki yok." Dedi ve kahkahası daha da arttı.

"Ya yeter. Gülme artık!" Diye bağırdım ona. "Bunlar çok normal. Hiçmi yataktan düşmedin?"

"Birdaha düşsene." Dedi gülmeye devam ederken.

Ellerimi kaslı gövdesine yerleştirdim ve onu ittim. Yanından geçerken, gözlüğumü taktım ve yoluma devam ettim.

****

Eda' ların evine gelmiştim. Eda beni görürmez gülme kırizine girdi

"Sende gülüceksen gideyim. " dedim gözlerimi devirerek .

"Tamam tamam. Geç otur şöyle. Zaten şimdi abimle arkadaşı gelecekmiş. Biz odama çıkarız senin şu videoyu sileriz." Dedi kolumdan çekiştirerek.

"Tamam ama dalga geçmek yok."

Koltuğa oturmamla kapının çalması bir oldu.

Kapının açılmasıyla karşımda gördüğüm metor la irkildim.

Onun burda ne işi vardı? Beni görünce tekrar kahka atmaya başladı.

"Ya sen nesin sürekli karşıma çıkıyorsun?"
  
"Ben değil, sen karşıma çıkıyorsun . "

Sinirli kalkıp Eda 'nın odasına çıktım.

Kim bilir karşıma neler çıkacaktı?

Birde bu meteorla uğraşacaktım.

TATLI SAKARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin