Ukala ile artık çıkmaya başladık. Annem ve babam duysa bacaklarımı kırarlardı. Daha 18 yaşındayım ama annem ve babam sevgili olayına çok karşılar diye yatağım'da düşüne durdum. Gerçekten şimdi benim sevgilim vardı. Ama sonuçta oyun gergi işte derken. Her zaman ki gibi Semih oda çıkıp.
"Hadi kalk hanım efendi kahvaltı hazır." dedi.
" Tamam kalktım bey efendi geliyorum." dedim.
"Hemen gel açlık'tan ölüyorum." diyerek odam'dan çıktı."Korkma sen aç kalmasın" dedim arkasın'dan elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağa indim. Zaten annemlerde kahvaltıya başlamışlardı. Ardından bende bişeler yiyip annem'e ve babam'a söyleyip dışarı çıkcaktım.
"Mine kızım kimle buluşcaksın?"
"Ben mi?"
"Yok ben Mine tabiki sen."
"Evet ben şey ya ben Eda ile buluşcam."
"İyi tamam hadi dikkat et."
Semih her zaman ki gibi ortalığı karıştırdı.
" Kesin kesin Eda'dır buluşcan kişi."
"Sanane be isterse Seda ' da olur."
Ordan 'da babam şimdi konuya girdi. İyice konu arapşaçı oldu.
"Nasıl yani Mine,Eda ile mi görüşcen Seda ile mi?"
"Babacım benim Seda diye bir arkadaşım yokki."
"Tamam kızım Mine sen git Eda ile görüşgel sonra seninle ders'lerini konuşalım."
Eyvah acaba annem herşeyi öğerenmişmiyidi.Valla Allah yardımcım olsun.
"Tamam anne ben kaçtım."
"Ayy Mine çalıntı çalıntı sözler kullanma biraz orjinal ol."
"Semih ben sana bir orjinal olurum ki ama canım bu gün senin gibi boş bi insanla kavga etmek istemiyor." Tam lafı söyledim ve kapıya çartım yürken neden arkana bakıyorsun ki. Semih beni öyle görürgörmez gülmeye başladı.
Odama çıktığımda beni "Emir " arıyor yazıyordu telefonda.
Telefonu açtığımda .
"Güdaydın."
"Sana 'da güdaydın." Ay ne bu böyle sanki gerçek sevgilim gibi tamam Mine bence hemen konu' ya gir.
"Şey Emir ben biraz'dan hazır olurum sen beni dün görüştüğümüz cafe bekle tamam mı."
"Tamam Sevgilim."
"Sevgilim mi?"
"İstersen hayatım aşkı diyeyim."
"Bak arkadaşım biz seninle rol gergi çıkıyoruz neden rol gergi onu bile bilimiyorum ama hadi onu ' da kabul ediyorum ama öyle aşkitom,sevgilim,bitanem diye şeyler söyleme bana."
"Ama Mine ben gerçekci olsun diye seni telefonuma "Birtanem" diye kaydettim."
"Hepsini beni sinir etmek için yapıyosun biliyorum. Ama zorun 'da olmasaydım bu dediğin cümleleri sana yetirtirdim. Meşgul etme beni işim var 12:30 görüşürüz. Neden bu kadar 'da erkense."
"Tamam sen işini tamam 'la 12:30 'ta da görüşürüz. "
Ardın'dan telefonları kapattık. Şimdi ben ne giyseydim.
Dolabı açtığımda krem pantolunuma aldım ve onun üstünede fuşya sıfır kolu gömleğimi giydim. Toplu olan saçlarımı açarak dümdüz bir fön çektim bu yaptıgım Emir'e fazlay'dı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI SAKAR
AcakO olmadan önce hayatı mın anlamı yoktu . Ama hayatıma o girdikten sonra kendi mi keşfettim ve anladım ki ben ona aitmişim. Benim mavişim ve "TATLI SAKARIM"...