Mine Arıkan
Eda 'nın odasına çıktım .Eda 'da peşimden geldi.
"Kızım Mine sen bu Emir 'i nerden tanıyorsun?"
"Emir kim be?"
"Abi 'imin arkadaşı Emir ."
"Onun adı Emir mi?"
"Yok deve Mine valla beni sinir etme silmem video nu hepde gülerim anlat bakıyım ."
" Tamam sinirlenme hemen anlatıyorum. Size gelirken telefonumu çıkarıp video izleyecektim ki Emir dediğin o ukala ile çarpıştım . Beni görür görmez gülmeye başladı. Ukala şey.
" Tamam sen rahatsız olmuyorsun dimi ondan."
"Ne rahatsız olcam ondan, o benden rahatsız olsun hala hala."
"İyi tamam o zaman gel video silelim."
"Hadi kanka silelim şu video kurtulayım şu dertden."
"İyi tamam biliyormusun Semih 'in Twitter 'ır şifresini ?"
"Evet biliyorum yaz kızım ."
"Mine 'ee hadi tamam yazıyorum."
****
" işte bu Eda kurtardın beni iyiki varsın."
"İyi tamam da okul ne olacak?"
"Yarın giderim ertesi gün bu olay unutulur. Ee şimdi ne yapıcaz? "
" Burda işimiz bitti aşağı inicez."
Sıkıla utana."Tamam." dedim.
Aşağı indik ve yine o ukala meteor ' u gördüm ama şimdi hakkını yemeyelim yakışıklı çocuktu.
" Nasılsın Mine."
"İyim Sinan sen nasılsın."
"Bende iyim video rekor kırıyordu. En son."
"Öylemi?"
"Evet öyle Mine ." dedi bana ukala meteor . Sanki ona sormuştum o soruyu bide ismi mi söylüyor. Ukala şey. Hava kararmıştı Eda 'ya söleyip eve gidecektim. Sinan hava çok karanlık diye beni Emir 'in götürmesini istedi. Ben hayır dedim ama Sinan ve Eda çok ısrar etti. Ukala da hiç bişe demedi.
Eda'lardan ikimiz de çıkmıştık. Bir artis bir hafalı yürüyordu ki. Kendisini bişe sanıyor.
"Bak bişe sorcam ama kızma tamam mı?"
"Tamam kızmıycam sor ne sormak istiyorsan."
"Tamam bak soruyorum. O yataktan nasıl düştün?"
"Of ya of nesin sen ikiz kardeşim bile bu konun üstünde bu kadar durmadı."
"Bide senin ikiz kardeşin mi var . Allah kardeşine sabırlar versin."
"Bence Allah sana akıl vekir versin . "Adımları mı hızlan dırarak Emir 'in yanından uzaklaştım . Arkamı dönerek.
"Daha gelmene gerek yok Emir buraya kadar bana eşlik ettiğin için teşekkür ederim ." dedim ama bu sözleri kızgın bir şekilde.
Eve geldiğim de babam Semih ile konuşmuştu bile elimi yüzümü yıkadım . Ve annem ile birlik 'te akşam yemeğini hazırladık ama ben tabi bir bardak ile tabak kırdım.Sonra da her zaman ki gibi dediğim şey.
"Ev de nazar var."dedim ve akşam yemeğini ailecek yedik . Tabi ki Semih 'i yaptığını untmadığım gibi Ukula yı da unutmadım.
Yemek 'ten sonra annem " masa 'yı ben toplarım" dedi . Neden acaba ben daha bişe kırıp dökmeyeyim diye. Yemek 'ten sonra oda ma çıkıp Semih 'i çağırdım.
"Semih gel canım kardeşeim benim."
"Bak Mine korkut ma beni bişe yapmıycan değil mi bana?"
"Aaa ne yaparım senin gibi bir akıllı çocuğa gel tamam bişe yapmıycam."
" Tamam ne sor sorucaksan?"
"Okul 'dakiler benim hakkım da konuştular mı ?"
"Valla Mine millet 'in ağzında sakız oldun."
"Ne oldum?"
"Anlamıyormusun kız sakız oldun."
Yavaşca yatağımdan yastığımı alarak . Semih 'e vurmaya başladım.
"Sakızmış öyle mi?"
"Tamam Mine vurma."
"Mine kadar başına taş düşsün. "
"Senin kadar başıma taş düşerse yaşıymam ki."
"Haha çok komiksin."
Semih sonra aşağı indi. Semih 'den sonra annem beni çağır dı.
Annemle birlikte mısır patlatıp annemin en sevdiği filimi izledik. Ondan sonra zaten herkes odasına çekildi. Yatağıma yatıp bu gün neler olduğunu tekrar 'dan düşündüm. Nedense bilimiyorum Ukala 'da aklım da geziyordu. İsmi Emir 'di güzel bir ismindi onun gibi meteor zaten o isim yakışırdı. Tam telefonumun saati ne bakacaktım ki yine sakarlığım tutup bardağı düşürdüm . Allah 'tan bardak kırılmamıştı. Bardağı yerden aldıktan sonra yarın okul da neler başıma gelecekti onu düşündüm. Ve sonra uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI SAKAR
DiversosO olmadan önce hayatı mın anlamı yoktu . Ama hayatıma o girdikten sonra kendi mi keşfettim ve anladım ki ben ona aitmişim. Benim mavişim ve "TATLI SAKARIM"...