Epilogue:

272 42 25
                                    

6.4.2404

נייל ואיזבל ישבו מחובקים מול האח שהאש בערה בה והאירה את הסלון באור צהבהב חמים שניפץ את האווירה החורפית והקודרת ששררה בסלון.

נייל קרא את המיכתבים שאיזבל כתבה לו בצעירותה, היא הסמיקה מבושה בחלקים מסויימים ואילו הוא התנצל בשאר.

הילד שלהם - לוק - גדל. הוא בן שלושים וחמש ויש לו משפחה.

אתם מנחשים נכון; עברו שלושים וחמש שנה מאז הולדתו של לוקאס; איזבל הייתה בת עשרים כשזה קרה. כיום היא בת חמישים וחמש ונייל גם.

איזבל סלחה לאימה על הניסוי כי ידעה שהיא הייתה צריכה זאת לעבודה. נייל התנצל בפני איזבל אלפי פעמים והיא סלחה, אך הפעם לא התחרטה. לא הייתה לכך סיבה; נייל השתנה; הוא הפך למתחשב ולרומנטי.

"אני באמת מצטער, איזבל. על כל מה שעשיתי לך." נייל התנצל שוב, בקול שבור ורועד. איזבל חייכה אליו בסימפטיות, "אני סולחת לך, נייל. השתנת, וזה מה שחשוב. אני אוהבת אותך. תמיד אהבתי." אמרה בקול אוהב ובעיניים זוהרות. נייל חייך אליה, "גם אני אוהב אותך, איזי. ואני מקווה שלא אכפת לך שהזמנתי כמה חברים." נייל אמר לה וגירד בעורפו במבוכה.

איזבל סלחה להארי, לליאם וללואי על מה שעשו לה. למרות שעשתה זאת רק מאחר והיו חבריו של נייל.
היא ידעה שבחיים לא תשכח את מה שעשו לה, אבל היא לקחה על עצמה החלטה - לחיות את ההווה ולא את העבר.

היא הדביקה לשפתיו נשיקה קטנה והוא ניסה להעמיק אותה, אך צלצול בדלת קטע אותם ושלושת חבריהם נכנסו מחוייכים.

החברים התחבקו בניהם והשלימו פערים. הכל שב לקדמותו; הם הרגישו שוב בני 18. רק בלי הקטע של הביריונות.

♧♢♡
פאק. זה הסוף.

מילות פרידה:
אנחנו לא באמת נפרדים כרגע; אני לא אוכל לחיות בלי הוואטפד...
ובלי הקוראות המדהימות והמצביעות וכל התגובות שלכם.. באמת שאני מודה לכל מי שקורא את הסיפורים שלי ומגיב ומצביע.

אני מודה גם לכל אלה שנשארו עד הסוף ולא נטשו את הסיפור הזה עד סופו; ואני יודעת שהסיפור יצא קצר... אבל לא יכולתי למתוח את זה עוד, אבל הנה אנחנו, קוראים את הפרק האחרון בעונה השנייה של Just an Experiment?

נכון, שלפעמים אני מתנהגת בביצ'יות... ואני חושבת שבסיפור הזה היו כמה קטעים שאני ממש התעצבנתי על כך שלא הצבעתם ;)
אבל עם כל זה, אני מעריכה את כל הקוראים שלי!!♡!!

וגם, התכנית הייתה שאיזבל תתאבד ואז שנייל יבכה עליה, אבל שיניתי את זה לסוף הזה... אולי אני לא אכזרית אחרי הכל.

סוו, איך היה הסיפור?
מה דעתכן על שתי העונות?
איזו עונה הייתה מרגשת יותר?
איזו עונה התחברתם ממש לדמות וחוויתם את מכאוביה?
ו... האם אתם אוהבים אותי?

אוהבת מלא♡♡♡
אני לא מאמינה שגמרתי את הסיפור הזה, עכשיו נשאר רק פלאשבק ואחריו אני שוקלת אם להעלות פאנפיק על לארי (לואי והארי) שכולל גם קצת קטעים של לולי (לואי וליאם)

L♡VE Y♡U S♡ {FUCKing} MATCH !

**אל תתייחסו לאנגלית הגרועה שלי**

Latters For You |N.H|Where stories live. Discover now