Oda ne o bileklik acaba tesadüf müydü?? Allahım ben neler düsünüyorum... Kavga bitmis, ortalık durulmuştu. Herkes kendi halinde okula gitmeye başlamıştı. Bizde Edayla okula gidiyorduk, arkamızdada Emin vardı. Bizi takip eder gibi yürüyordu. Okula girdik, herkes kendi sınıfına gitti. İlk ders matematikti sırama oturup kitaplarımı hazırladım. Hoca derse girdi ama ne anlattığı hakkında hiçbir fikrim yok zaten notta tutmamıştım derste. Okul çıkışı Edayla kırtasiyeye gidip notların fotokobisini alacaktık ondan dolayı yolumuzu degistirdik ve yürümeye başladık. Tam kıryasiyenin onune geldigimizde o da ne Emin degilmiydi o bizimi takip etti acaaba bu cocukta cok oluyo artık. Benim onu farkettigimi anladı ki birden ortadan kayboldu... Aniden telefonum çalmaya başladı. Arayan babamdı annem rahatsızlanmış hastaneye götürmüşler, benide abim kırtasiyenin önünden aldı ve hemen hastaneye gittik. Acil bölümünde adının Ali olduğunu ogrendigim bugün okulda Emin'den dayak yiyen cocuk vardı. Annemede gecici olarak serum taktıkları icin annemin yatagıda Alinin yatagının yanındaydı...
Anneme bakıyordum bi taraftanda Ali ve arkadasını dinliyordum... Arada perde oldugu icin beni goremiyorlardı.
Ali:oglum ben o kızı Emin'e yar etmem ben Aliysem etmem olum o kız benim helalim olacak o kadar...
Arkadası:tamam oglum abartma sendede var kıza hediye almak ne demek cocugunda tepesi atmıs tabi yapacaksanda gizli yap oglum ya sonu boyle kotu olmasın...
Off ya Emin bu cocugu benim icin mi dovmustu yani iki kisi benim icinmi kavga etmisti Emin benimi seviyordu babam boyle pasta yapmayı nerden ogrendi :))
Aklım deli sorularla dolmustu ki annemin serumu bitti ve eve gittik. Eve geligelmez annemi yatırdım ve odama gecip kılamadığım namazlarımı kaza ettim ve aklımda deli sorularla yatagıma yattım. Tam uyudum derken telefonuma mesaj geldi... Oda kimdi ya.... Mesajda "ben rüyamda bile yalnız seni sevdim Azizem"yazıyordu... Ardından bi mesaj daha geldi "bu arada o Ali'dende uzak dur daha dogrusu senin uzak duracagını biliyorumda ona guvenmiyorum onun sana yaklaşmasına izin verme Azizem... Rabbim rahatlık versin rüyanda beni gor insAllah"
Off be sende kimdin normalde merakıma yenik düsüp arardım ama cok yorgundum. Şimdi bide onunla ugrasamazdım. Mesaj atanın kim oldugunu dusunerek uykuya daldım...insAllah begenmişsinizdir vote verip yorum yapmayı unutmayın iyi kotu her türlü yoruma açığım önerilerdede bulunabilirsiniz Allah'a emanet olun mübarekler... :))))