...EDA...

6.7K 373 38
                                    

<3....gamze...yasemin...ayşe.....kuru kuruya beyza....<3

Kusura bakmayın mübarekler bölüm geç geldi farkındayım ama derslerin yogunlugundan yazamadım canlar... İnsAllah yeni bölümü begenirsiniz... İyi okumalar voteleri eksik etmeyin...
Cok şaşırmıştım o da öyleydi bu şaşkınlık annemin sesiyle bölündü."kızım misafirlerimizi iceri alsana"dedi. Bende onları iceri davet edip terlik vermeye basladım. Kayınbabaya babamın terligi, kaynanaya annemin terligi, yengeye benim terligim ve emin'e de abimin terligini verdim. Hala okuz gibi bakıyordu. İceri gectik, muhabbet koyuydu bende mutfaga gecip son hazırlıkları yapıyordum. Birden mutfaga emin geldi, yanındada annem vardı."kızım cocuk susamıs su verde icsin yavrum"dedi. Bende raftan bardak aldım. O sırada annemi iceriden cagırdılar, mutfakta tek kalmıstık bu hic dogru degildi. Bardagı tezgahın uzerine hızlıca vurdum"al sana bardak dolaptada su var kana kana icersin"dedim ve mutfaktan cıktım. Sofraya oturduk. Bas kosede babam caprazında annem vardı. Abimle yengem karşılıklı oturmuslardı. Ee bana abimin yanı onada ablasının yanı kalınca mecburen bizde karsılıklı oturmustuk...
Annemler bi taraftan yemek yerken diger taraftanda nisanı konusuyorlardı. Abimler utanctan kıpkırmızı olmuslardı :) nasılda guzeller canlarım ya.......
Tam kafamı kaldırdım karsımda emin Allah'ım o nasıl yemek yeyis oyle kıtlıktan cıkmıs gibi biz bununla evlensek ben nasıl yemek yeyistiririm....off ben neler dusunuyorum ya ....
Yemekler yenmişti sofrayı toplamaya baslamıstık. Yengem Azra bana yardım etmeye basladı. Ne kadar tatlı bi kız ya cokta guzel abim isini biliyo yani :)
Sofrayı toplamaya Emin de kalktı bize yardım ediyordu. Annemin ısrarlarına aldırmadı. "Olur mu fatma teyze elime yapısmazya hem kızlarada yardım ediyorum"dedi. Yengem munzur bi sekilde guldu ve sessiz bi sekilde "Emin evdeki tabaklarda eline yapısmıyodu neden bana yardım etmiyordun"dedi. Emin ablasının sozune aldırıs etmeden sofrayı topluyordu. Bende mutfaga gecmistim Emin ellerinde tabaklarla iceri girdi. "Zehra yardım eder misin??"dedi. Bende elindeki tabakları alıyordum ama tabakların arasındaki bıcagı gormemistim tabakları elime almamla elim acımaya basladı tabakları hemen tezgahaa bırakıp elime baktım. Bıcak avcumun ortasını tamamen kesmisti, kanlar akıyordu. Emin hemen havlu getirip elime bastırmaya basladı hemen elimi cektim o sırada iceri yengem girdi. Tabi hemen yanıma gelip elime baktı. Doktorluk okudugu icin elime ilk mudaheleyi o yaptı. "Zehra yara biraz derin ama dikis gerekmez canım evde 3 gun boyunca pansuman yap sonrsa elin acık gezebilirsin canım"dedi. Emin suclu gozlerle bana bakıyordu salak cocuk hep onun yuzunden ev isi senin neyine kadın isine ne diye karısıyosun sanki off elimde cok acıyordu zaten...
Yengem benim yerime bulasıkları makineye dizmisti. Elime kullanmam icin birde krem verdi , sonra birlikte iceri gectik tabi pesimizde Emin. Nereye gitsek geliyordu ablasıda suphelenmisti zaten....
Yengemler kalkmak icin hazırlanmaya basladılar. Kapıya gidip onları yolcu ettik ee tabi sonra hemen yattık... Zzzzzzzzz :p
Yarın okul yoktu, tatildi. Bende uyanır uyanmaz edayı aradım
-selamün aleyküm mubarek
-ve aleykum selam canım
-bugun musaitmisin biraz dısarıda dolassak??
-tamam olur musaitim ben kahvaltımı yapıp hazır olunca seni ararım
-tamam canım gorusuruz...
Asagıya indim, annem sofrayyı hazırlamıs babamda gazete okuyordu. Abimde arkamdan yavas yavas iniyordu...bende abime donerek
-noldu yeni damat yorgun musun??
Dedim. Abim yeni damat kelimesinden nedense hoslanmazdı ben o kelimeyi der demez jet hızıyla kosmaya basladı ee tabi bende kacmaya.
Abimle ben evim icinde kucuk cocuklar gibi kosuyorduk annemle babamda bizi izliyordu. Abim son anda beni yakaladı ama yaralı elimden yakaladı bende bastım cıglıgı. Tabi abim elimi fark edince hemen bıratı. Bana sarılıp optu "ozur dilerim zehram elini unutmisum"dedi.
Sofraya gectik, yemek yemeye basladık. Annem cok guzel bi sofra hazırlamıstı, guzelce karnımızı doyurduk. Sonrada abimle birlikte sofrayı topladık, elim kesik oldugu icin bulasıkları makineye abim dizdi(evet ;)).... Odama cıkıp siyah mevlana tipi feracemi aldım uzerinede bordo salımı yapıp edayı aradım...
-selamün aleykum mubarek hazır mısın?
-ve aleykum selam canım hazırım sen bizim eve dogru gel oradanda dergaha gideriz.
-tamam mubarek...
Evden cıkıp Edaların eve dogru yurumeye basladım. Edada zaten evlerinin onunde beni bekliyormus gidecegimiz yer biraz uzak oldugu icin otobus duraagına dogru yurumeye basladık. Eda biraz durgundu:
-noldu mubarek niye solgunsun neyin var??
-boşver zehra simdi senide üzmeyim.
-oyle seymi olur mubarek bizim birbirimizden saklımız olmaz anlat nolur...
-off zehra ya tasınacakmışız
-sen ne diyorsun edanereye??
-babam bizden istemis rizeye gidecekmisiz...
-ne yani mubarek gidecekmisin simdi
-evet zehram gitcem hemde 3 gun sonra
-ne ya neden bu kadar erken gidiyorsunuz
-bilmiyorum zehra babam oyle istedi
-tamam o zaman hele bi dergaha gidelim ondan sonra konusuruz.
-tamam mubarek....
Dergaha gittik ama ikimizin moralide yerlerdeydi. Can dostum Edam gidiyordu hemde 3 gun sonra... Allahım sen yardım et... Dergahta namazımızı kıldık, sohbeti dinledik ama aklım hala Edadaydı...
Dergahtan cıktık edanın agzını bıcak acmıyordu sessizligi ben böldüm...
-eda kusura bakma ama sana birsey soracagım?
-tabi zehra sor
-eda siz yıllardır burdasınız baban neden apar topar gitmek istiyor??
-aslında haklısın zehra bende anlayamadım.
-annen ne tepki verdi??
-cok sasırdı gitmek istemiyor tabi haklı kadın..
-eda yanlıs anlama ama bence bu isin icinde baska bisey var...
-zehra tamam yeter!! Tamam anlatacagım sen benim en yakın arkadasımsın olanları sana anlatmazsam zaten icim rahat etmezdi... Daha dogrusu bunları icimde saklayamazdım
-eda neler oluyor Allah aşkına
-zehra....
İnsAllah begenmişsinizdir mübarekler vote vermeyi unutmayın.... Sizleri seviyorum :)

SEN BANA HARAMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin