2

33 2 0
                                    

Silke P.O.V

Ik word wakker van mijn wekker die ik om 7 uur had gezet. "Yess vandaag gaan we naar 1D". Jolien en Evie slapen nog, dus ik zal ze maar is wakker gaan maken. Ik loop naar beneden en pak een emmer water waardoor mijn vader vraagt "wat ga je daar nu mee doen" waardoor ik terug antwoord "Jolien en Evie wakker maken" als ik weer naar boven loop hoor ik mijn vader nog lachen. Op de slaapkamer aangekomen zet ik mijn mobiel klaar om het te filmen. Als ik er helemaal klaar voor ben roep ik "JOLIEN EVIE WAKKEER WORDEN" Terwijl ik dat zeg gooi ik de ene helf over Evie heen en het andere over Jolien. In een keer zijn de allebei klaar wakker. Ik schiet in de lach waarnaar ik een kussen naar mijn hoofd krijg. "Zijn jullie wakker we moeten ons klaarmaken" zeg ik voor de grap. "NATUURLIJK ZIJN WE WAKKER" Roepen ze allebei. Dan zie ik jullie zo beneden.

Jolien P.O.V

Evie en ik zijn ons aan het klaar maken en Silke is het ontbijt voor ons aan het maken. Als we beneden komen staat er een lekker ontbijt voor ons klaar. "Dat ziet er lekker uit" zegt Evie.
"Ja bedankt" zeg ik. Als we klaar zijn met ontbijten, pakken we onze spullen en gaan opweg naar het concert.

Evie P.O.V

We zitten in de auto op weg naar het concert. "Ik heb cd's meegenomen om alvast in die stemming te komen" Zeg ik. "Leukk ik zal er 1 aanzetten" zegt Silke. Na een hele lange gezellige autorit zijn we er eindelijk. "Oehhh ik heb er zooveel zin inn!!" Roept Jolien. "Jaaa ik oookkk" Zeggen Evie en Ik tegelijk. We moeten eerst nog een stukje lopen naar het stadion en dan zijn we er gewoon al niet te geloven. 10 minuten later zijn we bij het stadion aangekomen in London. We moeten onze tickects laten zien en dan mogen we erdoor. We gaan meteen in de rij staan gelukkig hebben we eraly entree in vak B1. We zijn als een van de eerste dus de kans dat we vooraan staan is heel groot. Het is inmiddels 11 uur en om 4 uur gaan de deuren voor ons open, dat word lang wachten.

*het is inmiddels 4 uur*

Jolien P.O.V

Jaahhh eindelijk gaan de deuren open. Meteen stormt iedereen naar binnen. Als we dan eindelijk binnen staan moeten we nog een paar uur wachten. Om 6 uur begon er al muziek te draaien en om 7 uur komt het voorprogamma. Het voorprogamma is 5sos dat is echt superr. Het is inmiddels 7 uur en het voorprogamma gaat beginnen.

*na het voorprogamma*

Silke P.O.V

Het voorprogamma is net afgelopen. En over een kwartier komt One Directionn!!!. "Ik heb er zoveel zin inn" Schreeuw ik. "Same here" Roepen Jolien en Evie, waardoor we allemaal kei hard moeten lachen, maar dat wordt verstoord door een bewaker die aan ons vroeg of we een M&G wouwden, er was blijkbaar nog plek over. "Natuurlijk willen we een M&G!!" Riepen we alle drie.

Evie P.O.V

OMN, we hebben zojuist een facking M&G met 1D gekregen hoe vett is datt!!.
We lopen met de bewaker mee die ons dat gevraagd had. Eerst waren er nog een paar meisjes voorons en daarna waren wij aan de beurt. Silke bedankte de bewaker nog er kwam er ook bij zitten.

Jolien P.O.V

Jaahhh we zijn aan de beurt!! Als ik de deur open zie ik harry staan. "OMH!!" Riep ik, waardoor Harry zei "Ja dat ben ik". Ik liep meteen naar Harry toe en gaf hem een knuffel dat was het beste moment van mij leven. Ik zie dat Evie bij Niall staat en Silke Bij Liam en Louis... ja die staat bij wat vrienden. Nadat ik harry 1000de knuffels heb gegeven hadden we een foto gemaakt en kreeg ik zijn handtekening, we hadden nog een beetje gekletst en voor je het wist moesten we terug omdat ze bijna opmoesten. Ik gaf harry nog één knuffel en liep daarna weg.

Silke P.O.V

OMG we zijn net terug van de M&G en we zijn helemaal verliefd. Terwijl we er nog druk over praten begint de intro ineens. "Jaaahhh het concert gaat beginnen!!" Roepen we alle drie.

*na het concert*

Silke P.O.V

Helaas is het concert afgelopen, maar we mochten van de bewaker nog even backstage komen omdat de jongens ons wat wouwden vragen. Dus lopen we naar hun kleedkamers en gaan allemaal bij onze boy staan.

Liam P.O.V

Als de meiden de kleedkamer binnen komen gaat Evie meteen naar Niall toe, Jolien meteen naar Harry en Silke meteen naar mij. Dit is het moment om het te vragen. "ehh Silke ik vind je echt super leukk duss ehhh zou ik je nummer mogen?" "Natuurlijk mag dat Liam".
Iedereen had de nummers uitgewisseld en de meiden gingen naar hun hotel.

Evie P.O.V

We zijn eenmaal aangekomen bij ons hotel en ineens zie ik iemand die op Niall kijkt ohh wacht dat is Niall ik ren naar hem toe en vraag wat hij hier doet het blijkt dus dat we in hetzelfde hotel zitten. "Waar zijn de andere jongens" Vraag ik aan Niall. "Die liggen al te slapen, en de meiden?" Vraagt Niall. "Die zijn ook naar hun kamer". Ik ga ook maar is "Truste Niall" Zegt ik. "Truste lieverd" Zegt niall. Doordat moet ik heel erg blozen, en voordat ik het weet zitten Niall's lippen tegen die van mij.

Jolien P.O.V

"Waar blijft Evie nou" "Ik heb geen idee" Zegt Silke. Op dat moment komt Evie binnen stormen. "Heey Eviee waar bleef je nou" Vraag ik. "Ik zag Niall in de lobby dus ik had nog wat met hem gepraat" Zegt Evie onschuldig. "hmm ja dat zal wel" Zegt Silke met een grijs. "Maar waarom was Niall in ons hotel?" Vraagt ik. "Omdat dit ook hun hotel is" Toen Evie dat zei viel mijn mond ervan open. "Zullen we dan maar is gaan slapen?" Vraagt Evie. "Ja goed idee" en dromend over Harry viel ik in slaap.

Storayne in loveWhere stories live. Discover now