4

22 0 0
                                    

Silke P.O.V

Als ik wakker word ligt liam nog te slapen en ik besluit om hem wakker te maken. "Liam liamm!! wakker worden" zeg ik. "Goedemorgen babe!" Zegt Liam. "Goedemorgen, we moeten opstaan we vertrekken zo naar het vliegveld. Als we ons klaargemaakt hebben staat iedereen al in de lobby. Om 11 uur komt de taxi. En het is nu half 11. (De auto waarmee we naar london gingen lieten we hier staan vanwege dat we over 2 dagen hier gaan wonen). Als we nog een beetje in de lobby hebben gezeten hebben we nog 10 minuten om afscheid te nemen. "Byee babe tot over een paar dagen ik hou van je" Zegt Liam. "Ik hou ook van jou" Zeg ik en geef hem een zoen.

Jolien P.O.V

Nou het is dan eindelijk tijd om bijna naar het vliegveld te gaan. "Tot over paar dagen lieverd" Zeg ik tegen Harry. En Harry geeft me een kus "i love you babe" zegt hij. "I love you too" zeg ik.

Evie P.O.V

"Byee Niall i love you en tot over een paar dagen" zeg ik. "I love you too eeff we gaan wel facetime he" Zegt Niall. "Ja zeker" en ik geef hem nog een kus. De taxi stopt voor ons hotel en stappen in iedereen geeft elkaar nog een kus en dan rijden we weg, op weg naar het vliegveld. Eenmaal op het vliegveld aangekomen moeten we door de douane. Bij Jolien gaat die af en moeten ze controleren of ze niks aparts bij heeft. Wij lachen ons kapot en Jolien moet blozen maar gelukkig is er niks ergs en kunnen we weer doorlopen. Om 12 uur moeten we bij de gate zijn dus hebben we nog een half uur om wat te eten. Als het bijna 12 uur is lopen we naar het vliegtuig. Als we in het vliegtuig zitten. Moeten we nog 10 minuten wachten totdat we kunnen opstijgen. Na een paar uur gevlogen te hebben zijn we weer aangekomen in Nederland. We pakken onze koffers en lopen naar een taxi toe. Na nog een paar uur gereden te hebben zijn we eindelijk thuis. We pakken onze koffers uit en besluiten wat te gaan eten bij de mac. Als we bij de mac aankomen bestellen Jolien en Silke het eten en ik zoek een plekje uit. Als we het eten op hebben rijden we weer naar huis. Het is inmiddels 6 uur en ik had met Niall afgesproken om te aan FaceTime dus im besluit om boven te gaan zitten en hem te bellen. Na een tijdje ga ik een film kijken met de meiden en zeg Niall gedag. Wat is Niall toch schattig tijdens het FaceTime. (Foto staan daarboven). Ik loop naar beneden en de meiden zitten al op de bank met popcorn en drinken.

Jolien P.O.V

Ik heb besloten om de film This is us te kijken van One Direction omdat we de boys nu al missen. Na de film zitten we allemaal in tranen we gaan gelukkig overmorgen weer naar London want ik mis Harry zo erg. Het is inmiddels alweer 11 uur en we besluiten om maar weer is te gaan slapen want we zijn doodmoe. Ik loop naar me kamer en zeg Evie en Silke nog weltrusten. Ik kleed me om en ga in mijn bed liggen. Ik droom over de mooiste dagen van mijn hele leven en de mooie dagen die nog gaan komen en val meteen in slaap.

Storayne in loveWhere stories live. Discover now