3

17 0 0
                                    

Silke P.O.V

Als ik de volgende ochtend wakker wordt zie ik dat Jolien en Evie zich al aan het klaarmaken zijn. "Goedemorgen meiden" Zeg ik. "Goedemorgen" Zegt Evie terug. Morgenvroeg moeten we alweer terug naar Nederland. Maar gelukkig hebben we de nummers van de boys, en wat al helemaal geweldig is dat we over 2 dagen alweer gaan verhuizen naar London!!!! En wat nog leuker is dat we naast de boys komen te wonen!!! Daar heb ik zoveel zin in.

Jolien P.O.V

We lopen naar de ontbijtzaal om te eten. We praten een beetje met elkaar wat we vandaag allemaal gaan doen, Harry stelt voor om naar het strand te gaan en iedereen knikt. Als we klaar zijn met ontbijten gaan we ons omkleden en lopen we naar het strand. Ik loop naast Harry en kijk hem in zijn mooie ogen aan, opeens voel ik dat hij mijn hand vast houd waardoor ik kriebels in mijn buik krijg.

Niall P.O.V

Als we op het strand aankomen leggen we onze handdoeken neer en gaan meteen het water in want het is super warm. Ik loop hand in hand met Evie naar de zee toe. Ik kan niet stoppen met naar haar kijken ze is zo mooii!. Als we een beetje in het water hebben gezwommen gaan we terug naar het hotel om te eten.

Evie P.O.V

Op het strand was het geweldig met Niall. Hij is zo lief en leuk. Nu gaan we eerst eten en daarna de stad in. Als we eenmaal in de stad zijn aangekomen gaan we eerst naar de Tower Bridge want daar hebben ze opgestaan tijdens Midnight Memories. Nadat we bij de Tower Bridge zijn geweest lopen we naar de Big Ben. London is echt een hele mooie stad. Daarna gaan we nog een paar winkels in en voordat we het weten is het al half 4, en lopen terug naar ons hotel.

Liam P.O.V

Als we in ons hotel aankomen gaan we meteen eten. Na het eten ga ik met Silke naar het strand toe om een strandwandeling te maken. Jolien gaat met Harry naar de bios. En Evie gaat met Niall naar de stad om een vuurwerkshow te kijken.
Evie P.O.V

Niall en ik gaan naar de stad om een vuurwerkshow te kijken. Als we daar aankomen gaat het net beginnen. Niall en ik zoeken een plek uit en ik pak Niall's hand vast. We staan samen naar de schitterende show te kijken. Toen de laaste knallen van de mooiste show die ik ooit gezien had voorbij waren keek ik Niall aan in zijn mooie ogen, en gaf hem een kus die overging tot een zoen.

Harry P.O.V

Ik klop op de slaapkamer deur van Jolien. "Ben je klaar babe"Vraag ik. "Ja ik ben klaar om te gaan" Zegt Jolien. We lopen samen hand in hand naar de bios die vlak bij ons hotel is. Wij mochten meteen door lopen vanwege alle fans die er waren. Als we als een van de eerste in de bios zitten bestellen we alvast wat eten en drinken. Na een tijdje wachten begint de film: The fault in our stars. Tijdens de film is er een pauze dan kunnen we even naar de wc en nog wat bestellen daarna lopen we weer terug naar de zaal. Als we weer gaan zitten begint de film weer. Na een tijdje voel ik dat Jolien op mijn schouder aan het huilen is. "Wat is er lieverd" Vraag ik bezorgd."Ik vind de film zo zieligg!!". "Ahhhh kom hier lieverd!" En ik trek Jolien dichter tegen mij aan. Als de film af is gelopen kijk ik Jolien aan en ineens zitten haar oohhh zoo zachte lippen op die van mij.

Liam P.O.V

Ik loop samen hand in hand met Silke naar het strand. We gaan eerst even wat drinken op een teras. Opeens zien we een paar meisjes naar ons toe komen, ze willen op de foto. Daarna gaan we een stukje op het strand lopen en kletsen wat bij. We leggen een kleedje op de grond en gaan erop liggen. Ik kruip heel dicht tegen Silke aan, we kijken samen naar de zonsondergang. En daarna nog naar de mooie sterren. "Wat zijn de sterren toch zo mooi" Zegt Silke. "Ja ze zijn net zo mooi als jij" Zeg ik. Op dat moment begint Silke te blozen. Dat is zo schattig. En voor dat ik het wist zat ik met mijn lippen op die van haar.

Jolien P.O.V

Als we allemaal op de kamers zijn gaan we slapen ik lig bij Harry op de kamer. Evie bij Niall. En Silke bij Liam. "Het was de beste date ever Harry i love you so much" "awhhh i love you too Jolien" Zegt Harry. Ik kruip lekker tegen hem aan en geef hem nog een kus. Dan slaat hij zijn armen om me heen en val ik in slaap.

Storayne in loveWhere stories live. Discover now