Evie P.O.V
Ik word wakker en kijk naast me maar er ligt niemand ik mis niall zo erg. Ik loop naar beneden en iedereen kijkt sip. "Missen jullie ze ook?" Vraag ik. "Jaa ik mis harry zo ergg" zegt Jolien. "Zullen we zo dan even gaan wandelen"? Vraagt Silke. "Jaa leuk" Zegt Jolien. Nadat we gegeten hadden gingen we wandelen.
Silke P.O.V
We miste onze boys zo erg dat we maar even gaan wandelen. We stoppen onderweg bij een parkje om wat te drinken en om plannen te maken voor als we morgen weer terug naar London gaan :). We liepen langs de mooie grachten van Amsterdam. Daarna gingen we wat eten bij een tentje. Toen we naar huis wouwden lopen stopte we bij een stoplicht en konden oversteken. Jolien liep heel sloom want ze was moe. Toen kwam er ineens een auto aan en die reed zo tegen Jolien aan. Ik draai me om en Evie en ik barste in huilen uit. Ik ren naar de man toe en begin boos tegen de man te schreeuwen. "Kijk nou wat je doet dat is mn vriendin kijk is uit man!!" Schreeuw ik terwijl ik nog harder moet huilen." Rustig Silke ik bel de ambelance" Zegt Evie om me te kalmeren. Na 5 minuten zijn ze er en gaan Evie en ik mee naar het ziekenhuis.
Evie P.O.V
Ik kan het niet geloven dat Jolien in het ziekenhuis. We zitten bij haar bed te huilen en een beetje te wachten totdat de dockter komt. Na een tijdje komt de dockter en die vertelt hoe het met Jolien gaat. De dockter vertelt dat Jolien hier moet blijven totdat ze weer uit haar coma is. Na een hele dag in het ziekenhuis geweest te zijn gaan Silke en ik naar huis.
Silke P.O.V
Als we thuis zijn gaan we slapen omdat we morgen weer naar Jolien gaan inplaats van London. Ik werd midden in de nacht wakker en moest aan Jolien denken. Ik liep naar Evie en Evie was ook wakker ik ging bij haar zitten en we barste allebei in huilen uit. Na een tijdje zie ik dat Evie weer in slaap was gevallen. Ik ging weer terug naar mn eigen bed en viel ook in slaap.
YOU ARE READING
Storayne in love
LosoweEvie, Jolien en Silke zijn allemaal super fan 1D en ze zijn dan ook super blij als ze een keer naar een concert mogen van hun idolen. Als ze op het concert zijn gebeurd er iets waar iedereen van droomt. Wat? dat lees je in mijn verhaal