-Kacış-

123 5 0
                                    

Multide Fırtına
İyi okumalar...
Merhaba günlük,

Bugün çok delice bişey yaptığımın farkındayım ama artık yapmak zorundaydım.Bundan 1-2gün önce Cenk'le buluştum.Beni kaçmaya ikna etmeye çalışıyordu."Hem ben sana bir işte ayarlarım benimle birlikte yaşarsın"Aslında bu iş meselesi kafama yavaş yavaş yatıyordu."Peki biraz düşünücem"dedim ve sarılma faslından sonra ayrıldık.O günün gecesi iyice düşünüp taşındım.Neden olmasınki dedim.O arada herşeye maydanoz olan iç sesim Sui'nin(onun bi hikayesi var boşverin)sesini duydum.

'Bence başına bela alıcaksın'dedi ama pek takmadım doğrusu.Sabah olduğunda Cenk'i aradım.

'Alo Cenk naber'

'İyiyim sen'

'Seninle acil konuşmam lazım sahilde bizim cafe'nin önünde buluşalım'

'Tamam ben hazırlanıyorum'

Dedikten sonra telefonu kapattım.Çok heyecanlıydım.Evet belki başıma bela alabilirdim ama biraz kendimi de yaşamam gerekiyordu.Taksiye bindim ve sahildeki Cafe'ye geldim.Sanırım Cenk biraz önce gelmişti.Onun gözlerinin renginin sadece onda olabileceğini düşünürdüm sarı-siyah saçları ve o gülümsemesiyle uzaydan geldiğini düşünmüyor değildim.Sanırım benim dediklerimden dolayı biraz telaşlı görünüyordu.Bu mekanı cidden çok seviyordum.Karşısı sahile bakıyordu.Çok müşterisi olmasına rağmen çok huzurlu bir yerdi.Bize özel bir masa vardı sanki hem orman hem de kumsaldaymış hissi veren bir yerdi.Orada rahatça konuşabilirdik.Yavaş adımlarla yaklaştım ve omzuna atladım.Biraz afallamıştı ama sonra hemen toparlandı."Neymiş konuşacak çok önemli şeyin beni meraklandırdın ve ayrıca burda 20 dakikadır bekliyorum"dedi.Şaşkınlıkla bana sitemlerini bitirmesini bekledim.Kendisi biraz fazla atarlıdırda.Tipik ergen işte."İyide ben senin daha yataktan çıkmayacağını düşünmüştüm neyse direk konuya giriyorum"Derin bir nefes aldım."Ben kaçmayı düşünüyorum"Cenk'in gözleri şaşkınlıkla açıldı."Ne s-sen ciddi misin!?"dedi."Evet bu sefer yapacağım"Neredeyse sevinçten beni kucağına alıp döndürecekti.Sanki çıkma teklifi etmişte kabul etmişim gibiydi.Ve yaptıda.Çığlık atmaya başladım"Aaaaa!!bırak beni tamam dur başım dönüyo.Aaaaa!!"Sonunda bıraktı bir kaç saniye kendime gelmedim. Kaçma planlarını çokça düşündük.Operasyonu gece gerçekleştirecektik.Ama düşündüğüm kadar kolay olmadı tam yataktan kalkmıştır ki üvey babam içeri girdi."Bu saatte neden ayaktasin?"Ses çıkaramadım."sana neden bu saate ayaktasin diye sordum!!!"S-sadece pencereyi açacaktım"Pis bir ifadeyle"İyi bi daha başımıza bela açmanı istemiyorum"diyip çıktı. Aptal herif sırf size inat kaçacağım.Sırt çantama gerekli Şeyleri koyduktan sonra Cenk'e haber verdim.Yavaş adımlarla balkondaki borudan aşağı indim.Cenkin arabasını da gördükten sonra arabaya bindim.Yalniz arabası baya fiyakaliydı yani biraz çakma porsche (böyle mi yazılıyor bilmiyorum)gibiydi."Sonunda teklifimi kabul ettin.Artik haberlere de manşet olursun"Diye sırıttı."Ćok komik ayrıca görende kızı kaçırıp evlenecek sanar."Evet günlük şu anda bu satırları bitiriyorum.İyi geceler.

GÜNLÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin