Multide Eylem var.O da kadroya giriyor maalesef.Lütfen kitabımı okumaya devam edin.Okunma sayılarının artmasına lütfe yardımcı olabilir misiniz?Bu arada yorum yapmayı ve votelemeyi unutmayın.İyi okumalar...Özgür'ün günlüğü
Selam sırdaşım,
Umarım bugün iyisindir.Biliyor musun?Ben bugün aşık oldum sanırım.Eylem adında bir kıza.Onu yaklaşık bir hafta önce gördüm.Onu ilk kez AVM'de yemek alırken fark ettim .Tanışma hikayemiz şöyle,bir hafta önce tüm erkekler biraz ayrı takılalım diye AVM'ye gittik.İddiaya girmiştik.Cenk oynamak istemediği için bizi izlemeyi tercih etmişti.Kaybeden hepimize yemek ısmarlayacaktı.Ben de bowling'te baya geliştiğim için kendimle övünüyordum.Şansa bakın ki ben yendim.Emre hile falan yaptığımı söyledi ama söylediği tamamen saçmalıktı.Pardon ama bowling'te nasıl hile yapabilirim.Oradaki görevliyle falan mı anlaşayım?:)Neyse işte biz menüleri seçmeye gittik Emre paralarımızı ödedi tam tepsimi alırken bir kızla aynı anda tepsiye dokunduk ve ellerimiz buluştu.O anda kalbimin ritmi daha önce hiç olmadığı kadar hızlı atmaya başlamıştı.Hafif esmer teni,sevimli ve büyük yeşil gözleri ve dalgalı uzun kahverengi saçlarıyla beni büyülemişti.Elini gözümün önünde sallamasıyla kendime geldim."Sanırım donup kaldın ,tabii bana bakan herkes böyle donup kalıyorya neyse kusura bakma ilgilenmem gereken başka işlerim var"dedi ve gitti.Tavırları insanı çileden çıkaracak türdendi ama ben bunu umursamamıştım bile.O da zaten kısaca'Tipim değilsin' demişti.Olsun ben onun için karşılıksız aşka da varım.Dostum biliyorum benim gibi birine göre aşk çok uzak olabilir ama bir anda 180 derece dönmüştüm.Öylece duramazdım.Arkasından koştum ve yanına vardım."Bir dakika bekler misin?"diye sordum nefes nefese.Sabırsızca"Söyle ne söyleyeceksen."dedi."Eee...Telefon numaranı alabilir miyim?...Ve bu arada adım Özgür."Ona elimi uzattım.Ukalaca sırıtıp"Tabii bende Eylem"deyip elimi sıktı.Ondan sonra telefon numaralarımızı alıp ayrıldık.Yemek yerken bazen Dünya'dan soyutlaşıyordum ve beni tekrar dünyaya döndüren Emre'yle Cenk oluyordu.Eylem'i aklımdan bir türlü uzaklaştıramıyordum.Ukala bir tavırla sırıtsa da gülüşüyle adeta eriyordum.Ondan sonrasını pek anlatmak istemiyorum ama öğrenmek isteyebileceğini düşünüyorum dostum.Bu mutlu anımı bozan Melisa'nın araması olmuştu.
"Yine ne var Melisa?"
"Param nerede bugün getirsen iyi olur."
"Tamam getireceğim ama sabırlı ol"
"Ben sabırlı falan olamam bu para bugün gelecek!"
Sonra da telefonu yüzüme kapattı.Emre'yle Cenk'e birine uğramam gerektiğini söyledim ve başlarıyla onayladılar.Bir taksi çağırdım ve Melisa'nın evinin zilini çaldım.Melisa beni içeri aldı "Param nerede Özgür.Unutmaman gerektiğini biliyorsundur.Ah d
doğru sabır değil mi?"Biraz durdu."BEN SABIRLI FALAN OLAMAM ÖZGÜR SENER"diye bağırdı."BANA BİR DAHA SESİNİ YÜKSELTME"diye ben de bağırdım."Tamam paranı getireceğim ama iki gün daha bekleyeceksin"Saçlarını çekiştirdi."Ya sen kıt mısın bugün elimde olacak"Odanın içinde dönmeye başladı.Ve görenin deli sanacağı türden bir kahkaha attı."Sen de onun gibisin aynı baban gibi sözlerinde duramayan acımasız pisliğin tekisin ve ayrıca aptal bir katilsin."Bir müzik sesi duydum ama takmamıştım.
"Hayır ben herşeyi yanlışlıkla yaptım ben ben yani onun gibi olamam"Sesim birden gücünü yitirmiş ve ağlamaklı çıkmıştı.Böyle güçsüz durmaktan nefret ediyorum dostum nefret.NEFRET!!!
"Senin kim olduğunu herkese duyuracağım,bunu ödeyeceksin"dedi.Ve bunu demesiyle onun boğazına yapıştım."Bunu yapmayacaksın yaparsan seni ellerimle öldürürüm beni anladın mı?"Korkmuş görünüyordu."SANA ANLADIN MI DİYE SORDUM"diye bağırdım."Tamam a-anladım b-beni bırak"Sıktığım boğazını bıraktım ve bırakmamla öksürük krizine girdi."Defol evimden hemen ve paramı getireyi unutma"dedi ve kapıyı çarparak onun evinden çıktım.Telefonumu elime aldığımda bir aramanın olduğunu ve telefonun açıldığını gördüm.Numarayı aradım.Telefon açıldı ve karşıdan konuşanın sesi geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNLÜK
Teen FictionBir kızın saf ve sevimli görünen hayatı..İçinde fırtınalar kopan Fırtına'yla,umursamaz Özgür'ün günlükleri.Birbirlerine zıt kişilikli ama aynı kaderi paylaşan yalnızlığa mahkum tamamlayıcılar.