Hayatına gireni iyi seçmen gerek.Çünkü bil ki o da bir gün gidecek.Hiç "o farklı,o gitmez,o diğerleri gibi değil" deme,o da acıtacak canını.Bu net zaten.Nerden mi biliyorum çünkü gitmese de yanındayken bile acı verecek sana.Belki hastalığıyla,belki bir sıkıntısıyla,belki de söylediği bir sözle kırılacaksın hatta belki de paramparça edecek seni.Belki o an gitmeyecek ama yine de bir şekilde acı verecek sana.İşte bu yüzden hayatına gireni iyi seç ki verdiği acıya deysin.Sana kimseyi sevme,kimseyle olma demiyorum çünkü biz sevdiklerimizin çektirdiği acıyı bile severiz.Varsın acı ondan gelsin."Onsuz mutsuz olucağıma onunla mutsuz olurum" deriz biz.İşte bu gerçekten sevmek.Ama sen böylesine çok severken bile seni sevmeyebilir sevdiğin.Üstüne bir de inanmazsa senin onu sevdiğine işte o zaman ne sevginin anlamı kalır ne de çektirdiği acının.İlişkin kaç senelik de olsa,yarın evlenicek bile olsanız hep gidecek gözüyle bak ona.Her an gidecek düşüncesiyle yaşa.Kaybetmekten kork.Kork ki daha çok sev.Kork ki söylediklerine,yaptıklarına dikkat et, kırma onu.Onsuzluğu düşün ve onunla olmayı daha çok sev.Sonra eğer inanmasa da sevdiğine zaten boşver gitsin.İşte bu yüzden gidecek gözüyle bak hep.Zaten gidiceğini hep beklediğin için hayal kırıklığı yaşama.Onun için sen sen ol hayatındaki her canlıya hatta her nesneye kaybetme gözüyle bak ki canın çok fazla yanmasın.Ama şunu unutma ki ailenden birini kaybetmediğin sürece kaybetmiş sayılmazsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPTEN KALBE KİLOMETRELER VAR
ChickLitKilometrelerce sevip kilometrelere sığdıramadığımsın.