Bizim tayfa beni her zaman ki kafe de bekliyorlardı.
Hemen bir taksiye atlayıp kafeye geldim.
İleride oturan bizim tayfayı görünce hemen yanlarına gittim.
Ben de yerimi alınca siparişlerimizi verdik.
Biraz sohbet edip kalktık.
Yaz tatilinin son ayında olduğumuz için daha çok vakit geçirecektik. Sonuçta okullar açılacak.
Lise son sınıfın avantajları kadar dezavantajları da var tabii.
Mesela üniversite sınavları falandı filandı derken insanın ömrü çürüyor.
Can ve Alperen bize süpriz yapacaklarını söylediler ve Cansu Melisa ve benim gözlerimizi bağladılar.
Araba giderken ani bir frenle durduk.
E tabii gözlerimiz bağlı olunca da korktuk ve gözlerimizi açtık.
Veeeee bir LUNAPARK...
Allahım çok severim ama ben lunaparkları.
Ben saf saf sırıtırken biri koluma girdi ve beni arabadan indirdi.
Şimdi diyeceksiniz kesin sevgilisi ama hayır bu bizim öküz Can ımız.
Ben hemen gondolun yanına gittim ve bizimkilere buraya gelmeleri için yerimde zıplarken bir taraftan da el sallıyordum.
Beni gören millet deli sanıyordu ama napalım daha gencimiz be hayatımızın tadını çıkarmamız lazım :Dd
Bizimkiler de gelince gondola bindik.
Cansu çok korkardı gondoldan ama napıcaksın yanında ben olduğum sürece binmemesi imkansızdı.
Cansu Can Ben Alperen Melisa diye sıraya girdik.
Benim üstün ikna becerilerim sayesinde en üste oturduk.
Gondol yavaş yavaş sallanmaya başlayınca bizim bu havalı kokoş manikürü pedikürü eksik olmayan canımız ego yığını kızlarımız şimdiden bir şey olmadığı halde çığlık atmaya başladılar.
Hayır yani neyin bağırtısı bu yavaş yavaş hızlanıyor. Hızlanınca bağırında bari eğlenceli olsun.
Aslında Cheetos reklamındaki gibi şişeden su mu döksem diye hiç düşünmedim değil.
Ama su yerine başka bir şey daha iyi olurdu. Anladınız siz ;) :Dd
Gondol hızlanınca ben hariç tüm kızlar çığlık atmaya başladılar.
Resmen gondoldan inene kadar kulağımın zarı patladı diyebilirim.
Çarpışan arabaydı , kamikazeydi , balerindi , hız treniydi , korku tüneliydi falanıydı filanıydı derken saat çoktan 8 olmuştu.
Bizimkiler bu saatte eve gitmeyecekleri için sinemaya gitmeye karar verdik.
Sinemaya gelince benim özürlü arkadaşlarım korku filmine gidelim diyip benim fikrimi bile sormadan bilet ve mısır aldılar.
Tabii Cansu yu gondola bindirdim diye o da beni korku filmine götürecek.
Ben çok çok ama çok korkardım.
Şimdi diyeceksiniz adı üstünde korku filmi ama benim ki öyle normal korkulardan değil. Psikolojik bir şey bu.
Neyse geldik oturduk ekranda dabbe 5 zehr-i cin yazmaz mı. Yazar.
Tabii ben isminden bile korktuysam bir de izlerken ne olacaktı acaba..
Selaaamm millet ben geldim..
Umarım iyi yazıyorumdur.
Beğenmediğiniz , beğendiğiniz , doğru ya da yanlış bulduğunuz yerler olursa mutlaka yorumlarınızı bekliyorum.Bakalım diğer bölümde neler olacak. Ama şunu söyliyeyim ki eğlenceli bölüm sizleri bekliyor. :Dd
Votelerinizi de bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum Aşk
Teen FictionAşk tüm hücreleriyle seni saracak ve sen bunun farkında bile olmayacaksın...