2. Bölüm

28 5 3
                                    

Film yavaş yavaş başlarken benim kalbim filmin aksine çok hızlı bir şekilde atıyordu.

Başlangıçta ki çığlık ve bebek sesleri benim ödümü kopartırken ben filmin başında böyleysem sonunda nasıl olucağımı düşünüyordum.

Oradaki hoca arapca bir şeyler okurken ben gözümü ve kulaklarımı kapattım.

Yanımdan birinin beni dürtmesiyle yavaşça gözlerimi açmaya başladım.

Kulaklarımı açmadım çünkü açarsam ordaki çığlıklarla ben de çığlık atardım. Biliyorum yani kendimi ben.

Benim özürlü arkaşım Cansu bana pis pis sırıtarak bakarken ben ne var anlamında başımı sağa sola salladım. O da bana bu ne hal der gibi göz kırptı ve elini deliymişim gibi salladı.

Kulaklarımı açtım ve bir saniyelik ekrana bakmamla çığlık atıp eski halime dönmem bir oldu.

En sonunda dayanamayıp filmi izlemeye başladım. Çok korkunç sahne gelince koltuk kolunda ki eli sıktım ve gözlerimi sıkı sıkı kapattım.

Bir dakika bu el? Kimin eli? Eli kimin? Kim el? El kim?
Laaan noluyor bana çok saçmaladım yine.
Ee tabi heyecan gerilim aksiyon falan üfff sustum sustum.

Yavaş yavaş bir gözümü sonra diğer gözümü açarken yanımdaki şahısa baktım.

Bakmamla elimi elinden çekmem bir oldu.

Bana bakarak çok tatlı bir gülümseme sunarken ben bu taş varlığın elini tutmanın utancıyla kıpkırmızı bir domates oldum.

"Merhaba ben Emre"

Diyerek Allah ın bir tek buna verdiği o çok tatlı gülümsemesini gösterdii. O bembeyaz sıralı dişler o gülümsey-
Hösst kızım kendine geell bir tatlı tatlı güldü di- aman bir gülümsedi diye hemen yelkenlerini suya indirme..

"B-ben de Elçin"

Niye kekeledim ki heaa kesin filmden canım evet evet kesin filmden tabii canım ultra yahuşuhlu daşla konuşmaktan değil yaa.

Neyse konumuza dönelim..

Öhöm öhöm...

Evet sayın seyirciler Elçin Duman sinemada korku filmi izlerken Allah ın işidir ultra yahuşuhlu daş bir çocuğun elini tutmanın verdiği heyecan ile hayatını kaybetti..

Şaka şaka :Dd

Işte ben bir saattir yanımda ki daşı fark edememenin verdiğin hüzün ve az önceki olayın utancıyla önüme döndüm ama korkudan tekrar yüzümü kapatmam bir oldu.

O sırada iki güçlü ve güven veren kollar beni arasına aldı ve sıkı sıkı sarıldı.

"Çok mu korktun domates?"

Vat? Sen didin vat? Senin o domates diyen dudaklarını öp- aman şey dudaklarına vurim..

Bende kafamı olumlu anlamda yavaş yavaş salladım ve bende ona iyice sokuldum.

Şu aradaki kolda olmicaktı varya. Neee fesat düşünmeyin böbreğim çıktııı burda...

Neyse işte film böyle güzelce gitti bitti. Ben filmi izlemedim gerçi Emre nin kokusuyla uykuya daldım. :Dd

Sinemadan çıkıp eve giderken mesaj geldi. Reklam mesajlarıdır diye düşünürken bir tane daha geldi.

Ben de merakıma yenilip açtım.

SELAM.

UMARIM KOKUMLA UYUMAK SENİN KORKUNU ALMIŞTIR DOMATES.. :Dd

Selammm şok bir son :Dd Güzel mi sizce yaa.. Valla bunu yazarken saat gece yarısı bu uykulu halimle ancak böyle oldu inş beğenmişsinizdir DOMATESLERİM :Dd

Yorumlarınız benim için çok önemli yavrular :*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Masum AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin