Tas rytas buvo tobulas...Saule sviete,lauke buvo silta...Zinoma ta ryta as buvau atsikelus labai anksti, nes kai kazko lauki - nesimiega. Siandien pagaliau atejo ta diena kai mano drauge Zoja ir mane jos tetis nuves i visus metus laukta stovykla! Ta ryta vos atsikelus patikrinau ar viska turiu ko man reikes, nusimaudziau, apisrengiau, susisukavau plaukus ir isvaziavau autobusu link Zojos namu. Vos man islipus is autobuso ji mane pasitiko su dzaugsmu. Deja ji turejo viena bloga zinia, mums teks laukti kokia 20min, nes jos tecio masina siek tiek sugedo...
Zojos tetis su savo draugais darbavosi garaze. Jis mums liepe neeiti i garaza, nes mes jiems tik maisysimes po kojom.Pas Zoja namiuose as esu tik antra karta kadangi mes visada lauke. Taigi kai uzsimauniau i tuoleta nezinojau kur eiti taigi pagalvojau palauksiu siek tiek vistiek tuoj jau vaziuosim. Mes sedejom ant laiptu pasislepusios nuo saules, kai Zojos tetis praejo pro sali su savo draugais. Jis mums pasake:
-Dar 20min ir masina bus kaip nauja, galesim pajudet.
As pagalvojau kad 20min pataisyt masina dar 20min nuvaziuot iki stovyklos neiskentesiu taigi nusprendziau paieskot tuoleto, zinau kad jis pirmam aukste,o daugiau - nieko.Atidariau vienas duris poto kitas. Tada priejau prie dar vienu duru,atidarius pamaciau jog tai garazas, o ant zemes yra kraujo deme kuri veda iki masinos priekio.As stengiausi kuo greiciau iseiti is garazo kol manes nepamate, deja kaiptik man iseinan jie gryzo...
YOU ARE READING
FBI Mergina
ActionKate su savo geriausia drauge ketina vaziuot i vasaros stovykla bet ka ji pamatys jos namuose pakeis jos gyvenima...