Man buvo labai sunku, bet jiems pavyko mane ismokyti. Atejo atiskaitymo laikas, kai kambaryje sedejo ir Rajanas. Jis stebejo kiekviena mano judesi. Susikoviau su Keniu paskui su Dzoju. Nezinojau, kad reikes bet taippat teko susiremti su Edu. Kovoti pries ji buvo labai sunku, jis labai stiprus ir greitas, bet galu gale viskas baigesi lygiosiomis.
-Mes tavim didziuojames,- pasake Kenis.
-Aciu,- uzdususi atsakiau.
Rajanas atejo prie manes. Jo veido israiska atrode labai nepatenkinta.
-Sveikinu,-jo veido israiska pasikeite i linksma,- padariai tikrai didele pazanga. Tu priimta.
-Aciu,- tada mano sypsena pakeite susirupinimas,- bet as gi nesugebu beveik nieko, as jums maisysiuos.
-Ne tu gali labai daug.Mes is taves tikimes daug,-pasake Dzojis.
-Siandien atsvesim!-pasake Rajanas.
Ta vakara jie mane nuveze i mano buta susirinkti daigtu. Man teks persikraustyti i slapta nama ir gyventi kartu su Edu, Rajanu, Dzoju ir Keniu. Kai susirinkau daigtus jie nuveze mane i mano naujus namus. Jie mane linksmino ir sake neliudeti, bet tai buvo mano namai ilga laika. Kai mes atvaziavom i namus jie padejo man sunesti daiktus i vidu ir mes nuvaziavom atsvesti.
Nuvaziave i bara mes nuejom prie stalo, kur visi susedom. Vaikinai sumane nueiti i tualeta. Per ta laika prie manes priejo penki vyrai. Du vyrai sueme mane uz koju, du uz ranku ir pradejo mane snektinti.
Sveiki zinau, kad ilga laika buvau dingus ir neisleidau nauju daliu. Tikiuosi jums patiks si dalis jei taip palikit komentara sakydami ar norit naujos dalies :). Lauksiu jusu atsiliepimu :)))
YOU ARE READING
FBI Mergina
ActionKate su savo geriausia drauge ketina vaziuot i vasaros stovykla bet ka ji pamatys jos namuose pakeis jos gyvenima...