'-'-*/*\*-'-'

80 5 2
                                    


-Sveika grazuole, ka cia darai?

       As pradejau klykti. Tada vienas is vyru uzklijavo man burna. As stengiausi istrukt, bet negalejau. Jie pradejo mane nurenginet kai...

-Ka jus cia darot?!?! Paleiskit ja.

       Jie mane pastume i sali ir as nukritau. Prasidejo mustines. As bandziau padeti Keniui, bet vienas narys trenke man i galva ir beisbolo lazda. Pamaciau beganti krauja - nukritau ant zemes...

      Rajanas atsisuko ir pamate krauja ant zemes. Staiga nieko nebemaciau tik dar kokias dvi minutes girdejau grumtyniu garsus, o tada nieko. Tik tamsa ir tamsa. Kai atsipeikejaugulejau ligoninei. Visi stovejo aplink mano lova.

-Paziurekit,- dziaugsminai susuko Dzonas,- ji atsipeikejo.
-Ku...Kur as? Kas atsitiko?
-Na tave uzpuole, mes tave gelbejom, o tu mus. Tau vienas is vyru praskele galva.
-O jus cia visa laik buvot?
-Taip. Mes nepaliekam draugu.
-Aciu, kad manim rupinates. Bet gi as jums sakiau, kas as beviltiska.
-Nea,- tese Rajanas,- ju buvo penki ir jie buvo ginkluoti. Cia ne tavo kalte tiesiog buvo nesazininga kova.

      Daktaras atejo ir leido man vaziuot namo, tik jis liepe mane visada priziuret. Vaikinai mane uznese i antra auksta, atnese man maisto, pasirupino manim. Jie man nese vaistus ir ispildydavo kiekviena mano nora. "Buvau tikra princese" pagalvojau ir nusijuokiau.



Pagaliau isleidau nauja dali :). Nezinau kaip daznai rasysiu ir ikelinesiu, ir kaip daznai busiu aktyvi, bet tikuosi nepykstat ir tikuosi greitai vel su jumis susitikti. :)

FBI MerginaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora