20.BÖLÜM

85 4 0
                                    

/GEÇMİŞ/

• Geçenler de bir akşam Sinan, Arda ve Yeşim bir mekanda oturmuş içiyorlardı...Sohbet muhabbet derken konu Toprak ve Çınardan açıldı.

Sinan:kardeşim Toprakla Çınarın hikayesini çok merak ediyorum.Arda:neyini kardeşim?Sinan:ya bunların tanışmasını kötü olmuş ya o gün Çınar hastanede anlatmıştı sen biliyorsundur.(Yeşim onları dinlemiyormuş havasındaymış gibi eline telefonunu alıp bir şeyler kurcalamaya başladı)Arda gülerek içkisinden bir yudum aldı:he sen ondan bahsediyorsun anlatayım...

• Arda Çınarın anlattığı her şeyi anlattı ona, Toprakla zorla birlikteliklerinden tutun, yaşadıkları iyi kötü şeyleri bir ortaya koyun, daha yeni birbirlerine açıldıklarına kadar..Yeşim olanlara şaşırsa da o son duyduklarıyla bozmadı kendini gidip her şeyi annesine anlatma planları kurmuştu...

/ŞİMDİKİ ZAMAN/

Yeşim gülerek:merhaba İkbal hanım.İkbal sinirle gözlerini kıstı:senin burada ne işin var!?Yeşim histerik bir gülüşle:ne oldu canım sevinmedin mi beni görünce aa hiç öyle şey olur mu? Ben senin gelinin sayılırım!İkbal sesini yükseltti:ne biçim konuşuyorsun sen be ne geliniymiş!(Sultan ve Şeref sesleri duyunca kapıya çıktılar)Şeref:misafir mi geldi?Yeşim gülerek:aaa bak bak bak burada kimler varmış böyle?İkbal sinirle kızın kolunu tuttu:hemen git buradan!Yeşim sinirle kolunu çekti:dokunma sakın bana! Hayatımı hep mahvettin!İkbal şaşkınca:deli misin kızım sen ne diyorsun?Sultan Yeşimi biliyordu:ne diyor bu kız böyle?Şeref:bir sorun varsa bağrışmadan halledin. Yeşim:sen hiç konuşma bence, çok safsın biliyor musun?(hepsi şaşırdı)Şeref kaşlarını çattı:ne biçim konuşuyorsun sen böyle senin karşında arkadaşın mı var?Yeşim bakışlarını İkbale çevirdi:oğlunun ne halt yediğini biliyor musun?İkbal:saçmalıyorsun git buradan! Eve girelim!

• Dedi İkbal hanım, hepsi arkasını dönmüş giriyorlardı ki Yeşimin bağırmasıyla orada kaldılar.

Yeşim:Toprağa tecavüz ettiğini, zorla beraberlikten dolayı kızın hamile kaldığını, Çınarın dayaklarına maruz kaldığını!(İkbal ağzı açık onu dinlerken yanındaki kadına döndü, Şeref gözleri doluca onu dinliyordu yavaşça başını İkbale çevirdi...)-Şeref hanım sen kızının neler çektiğini bilmiyorsun demi? Ah o kız ne acılar çekti..ne dayaklar yedi (!) biliyorsun kızın erken doğum yaptı ama nasıl erken doğum yaptı bilmiyorsun(şeref kıza dönünce hepsi ona döndü)-o gün yine dövmüş İkbalciğinin oğlunu! Ondan sonrada çekip gitmiş! Toprağın sadece merdivenlerden düştüğünü biliyorsun ama işte o merdivenlerden düşmesi bile Çınarın suçu, aylarca onu eve hapsettiğini de bilmiyorsun değil mi? o çocuğu istemediğini, NECİP BEYİN ZORUYLA EVLENDİKLERİNİ! ÇOK SEVDİĞİ SÖZLÜSÜNDEN HAMİLE KALDI DİYE AYRILDI, ÇINAR ONA İSTEMEDİĞİ BİR GECE YAŞATTI!

• Şeref ağlıyordu, duydukları o kadar canını acıttı ki......

Şeref hanım Yeşimin kollarından tutup sarsmaya başladı:yalan söylüyorsun senin amacın ne he? Kimsin sen sana mı inanıcaz?Yeşim gülerek kollarını çekti dalga geçer gibi:ben kim miyim? İkbal hanımcım söyler misiniz?İkbal sinirle bağırmaya başladı:defol git buradan yoksa polis çağıracağım!Yeşim tek kaşını kaldırıp Şeref hanıma döndü:ben şey ya Çınarın çok yakın arkadaşı işte. Size acıdığımdan söyledim.(Necip merdivenlerden iniyordu, oradaki bayan topluluğunu görünce hızlandı adam onların yanına gitti. Kadınlar ayak seslerini duyunca o yöne döndüler)-he bakın olayımızın baş kahramanı da gelmiş..Sultan Yeşimin yanına gidip kolundan tuttu:bana bak sen zıvanadan çıktın defol git buradan gebertirim yoksa seni?Yeşim kolunu çekti:dokunma be bana!Necip durdu:senin burada ne işin var?Yeşim:hoş geldiniz Necip bey, bende yarıda kalmıştım;sizinle anlatacağımız çok şey var karınıza ve sevgili dünürünüze!İkbal kocasına döndü:ne diyor bu Necip içip içip gelmiş mi anlamadım?Necip gözlerini karısından aldıktan sonra tekrar Yeşime baktı sessizce:anlamadım ben bir şey?Sultan:bırakın dinlemeyin şunu, hadi abla içeri girelim.Şeref, kardeşinin kolunu tutmasıyla geri çekti:bu yaptığı yalancılığı Necip bey açıklasın bize.Yeşim:ben yalancı değilim! Dünürünüz yalancı, damadınız yalancı, kızınız yalan! O da yalancı çünkü o çok korktuğu kocasının peşinden gitti size bir şey demedi!Necip yutkundu:kızım gel ben seni eve bırakayım!Yeşim kaşlarını çattı bağırmaya başladı:ne kızımı ha ne kızımı? Yıllar önce bana iffetsiz demiştin ne ara kızın oldum senin!İkbal kızın kolundan tutup itti bağırarak:çünkü öylesin! Yeşim yutkundu dolu gözlerle:kes sesini! Bunları konuşmaya gelmedim bakalım beni dinlediğinde hala kocanın yanında olabilecek misin?İkbal:ne yalan söyleyeceksin hadi söyle artık söyle!Yeşim gülerek bir iki adım yaklaştı onlara karşısındaki kadınlara bakarken:en başından başlayayım ha ne dersin? (derin bir nefes alıp verirken gözlerini yere eğdi)-Çınar kız düşkünüydü Şeref hanım, her şey benim yüzümden..3 yıl öncesine kadar biz beraberdik, bazı nedenlerden dolayı ayrı kaldık!İkbal:çünkü sen oğlumu aldattın!Yeşim gözyaşları akarken başını kaldırdı hepsine göz gezdirirken:bende suçluyum. Yapmamam gereken bir şeyi yaptım..evleneceğim gün benim ölüm günüm oldu. Çınar benden ayrıldı onu aldattığım için elimden kayıp gitti tüm varlığım. Çınar hayata küsmüş ben zaten varken yok olmuştum. Sonra gece hayatına başladı bir sürü kızı kullandı benim için, Toprakta onlardan biri oldu. (Şeref hayır şeklinde başını salladı, gözleri doldu yaşlı kadının)-belki senin kızında Çınarın altına girmek için can attı, belki de tertemiz aile kızıydı..öğrendiklerime göre kızın daha yeni sözlenmişti, Çınar bunu sindirememiş sürekli onun etrafında dolanmış istediği tek bir geceymiş, Toprak izin vermemiş..Çınar söz gecesinden sonra Toprağı iş yemeği bahanesiyle kandırmış sonra bir yere götürmüş ona saldırmış, o istememiş tabi, Çınarda istemezdi ama inadı inattı onun en iyi ben bilir. O gece kızının hayatını mahvetmiş..

Ben Aşkı Sende BuldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin