• Kocasının dudaklarına minik bir öpücük bıraktı.. "uykun gelmedi herhalde" dedi genç adam, gülerek "seni izlemek daha güzel" , "tamam o zaman sen beni izle ben uyurum" demesiyle genç kadın somurttu "bazen odun olacaksın herhalde." , gözlerini açtı "içini ısıtırım daha iyi" genç kadının kıkırdamasıyla sımsıkı sarıldı ona, Toprakta Çınara... ... -SABAH- • Birkaç dakika sonra ikisi de uyuya kalmıştı, tatlı yorgunluklarını atması gerekti ikisinin de. On gibi kalktı Toprak, kendine şöyle bir baktı ardından gülümseyerek kocasına döndü yüzündeki gülümseme git gide büyüdü bu olanları hemen Havva'ya anlatmalıyım diye geçirdi içinden..şuan bu halde olduklarına inanamıyordu başını kaldırdı ve adamın dudağına küçük bir öpücük koyup yatağın sonundaki pikeyi kocasının üzerine usulca örtüp çarşafı bedenine sararken ayağa kalkıp banyoya girdi..Yıkandıktan sonra sessizce odaya girdi kocasının uyuduğunu görünce uyanmasını istemeyerek yavaşça dolabı açtı bir gecelik çıkarıp tekrar banyoya girdi, mini geceliğini üzerine geçirip kısa sabahlığını da üzerine giydi havluyu eline alıp biraz saçlarını kuruladı ve kocasına güzel bir kahvaltı hazırlamak için mutfağa indi... >> • Havva ve Arda telefonda konuşup Topraklara gitmeyi kararlaştırdılar, adam sözlüsünü alıp oraya gideceklerdi... > • Genç adam uyanınca hemen banyoya girdi, duşunu aldıktan sonra giyinip aşağı indi, karısının mutfaktan neşeli neşeli kahvaltını hazırladığını görünce sessizce girdi birkaç adımda tezgahın oraya gelince ellerini kadının beline sardı genç kadın gülerek kocasına çevirdi başını o da bu sıra kızın boynundan öptü. Toprak:günaydın hayatım Çınar başını kaldırınca:günaydın karıcım. (diyerek kızı kendine çevirdi) Toprak lafa atıldı:saat kaç uykucu? Sanırım işe gitmiyorsun Çınar çapkın gözlerle karısına bakıyordu :dün geceden sonra işe gidecek halim hiç yok hem bu ara işi de gitmicem, bir müddet benim altımdasın küçük hanım. Toprak gözlerini kıstı:altımdasın derken? Çınar gülerek biraz daha yanaştı kadınına:her şeyi neden sevişmeye çekiyorsun anlamadım dün gece doyamadın herhalde? Toprak adamın şakasına küçük bir kahkaha attı:bunu bana mı diyorsunuz efendim anlayamadım, yoksa bu sizin düşünceleriniz mi? Çınar kadının dudaklarına büyük bir öpücük koydu :evet..evet. evet..... • Dedikten sonra karısının dudaklarına tekrar kavuştu, genç kadın öpücüğün ardından kocasına karşılık vermeye başladı ıslak ellerini adamın saçları arasına geçirmiş kendine çekiyordu..kocasının ayrılmayacağını anladığında bir süre sonra geri çekildi genç adam tam öpecekti ki kadın durdu Toprak nefes alış verişini düzene sokmaya çalışırken:aşkım dur bir yemek yicez, hem mutfaktayız farkında mısın? Çınar:ben seni yemeye dünden hazırım, ilk bi odamıza çıksak hiç fena olmaz • Dedikten sonra tekrar karısının dudaklarına yapıştı, Toprakta dünden hevesliydi zaten hemen karşılık vermeye başladı erkeğine, zilin çalmasıyla ikisi de ayrıldı. Çınar:bu kim ya? Toprak gözlerini açtı:bilmem ki. Çınar karısının üzerine baktı sonra gözlerine:dur sen ben gidip bakarım. Toprak aşkla gülümserken:peki aşkım. • Dedi Çınarda gülerek kapıyı açtı. Havva elindeki poğaçaları kaldırdı gülerek:sıcak simit ve böreklere ne dersiniz? Toprak Havva'nın dediğini duyunca yüksek sesle konuştu:ben dejavu oldum sanırım. Havva Çınarın şaşkın gözlerine aldırmadan sesin geldiği yere gitti:selam bebek. Toprak gülerek arkadaşına sarıldı:hoş geldin canım. Arda:hayırdır abi ne bu şaşkınlık? • Deyip adamın koluna vurdu ve o da mutfağa geçti ardından Çınarda. Çınar:ya benim bildiğim gerdek sabahı eve misafir gelmez. Arda gülerek:sürpriz yumurtadan çı- (Çınarın dediğini anlayınca sustu kaldı) Toprak öksürdü:Çınar? Çınar kaşlarını kaldırdı:ne canım öyle. Havva Toprağın kulağına:biz gidelim diyeceğim ama detayları öğrenmeden asla gitmem! Toprak gülmemeye çalışarak:saçmalama canım zaten bırakmam, masa da hazır zaten hadi oturun. Arda hala Çınara bakıyordu:ne yaptınız oğlum işi pişirdiniz mi? Çınar karısının yanına giderken:mercimeği fırına verdik abicim hadi geçin oturun. Toprak dirseğiyle kocasının koluna vurdu, onlarda masaya geçince sessizce:ne biçim konuşuyorsun Çınar. Çınar kaşlarını çattı:git şu üzerine değiştir. Toprak başını eğip kendine baktı:ne var sanki, onlar yabancı mı? Çınar:git bir odana bak dişi sinekten başka sinek var mıymış? Toprak gülerek kocasının yüzünü avuçladı sessizce:tamam aşkım hemen değiştirip geliyorum. Çınar hemen yumuşadı uzaktan bir öpücük attı:tamam kadınım. (karısı gidince oda Ardanın yanına oturdu) Arda sessizce:hiç rahat olamadım şimdi biz gitsek iyi olur. Çınar gözlerini kıstı:yok be kardeşim şaka yaptım onu. Havva alttan alttan onlara bakıyordu konuşmalara bitince ayağa kalktı:ben çayları koyayım bari. Çınar yapmacık bir şekilde gülümsedi:zahmet olmaz demi canım? Havva da aynı şekilde:ay yok canım. ... • Erkekler doyunca salona geçtiler. Kızlarda bu sıra mutfağı topluyordu. Havva:ay çatladım yarım saattir hadi anlat Toprak. Toprak elindeki tabakları makineye dizerken:bir kahve yapıp bahçeye çıkalım orada konuşuruz. Havva:pekala. > Arda Çınarın anlattıklarından sonra:e iyi bakalım hadi gözün aydın. Çınar tek kaşını kaldırdı:darısı senin başına. Arda:bi evlenseydik... Çınar:bekle bekle kız evi naz evidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Aşkı Sende Buldum
Romansa2011 yılında yazdığım ve hala okuyanlarla birlikte yoluma devam ettiğim Ben Aşkı Sende Buldum adli hikayemi wattpad de paylaşmaya karar verdim. Lale Devri dizisinin basrol oyuncularına duyduğum hayranlıkla baslamistir hikaye yazmam.