Merhaba okur-chan'lar yeni bölümü arkadaşım olmadan yazıcam nedenini biliyorsunuz gecikme için özür dilerim çok özür dilerim bu yeni bölümü uzun yazıcam ama tek başıma herneyse. Size iyi okumalar :3
°¬°¬°¬°¬°¬°¬°¬°¬°¬°¬°¬°¬°¬°¬°¬°
Shizuo ve İzaya koltukta birbirlerine sarılmış televizyon izliyorlardı, ama izaya çoğunlukla shizuo'yu izliyordu. Shizuo televizyonu kapatıp "sıkıldım bebeğim ben" dedi ve kafasını geriye attı, izaya sırıtıp Shizuo'nun kucağına oturdu ve boynunu öptü "yaramazlık yapalım" dedi sırıtmasını dahada genişleterek Shizuo kafasını eğmeyi kesip izaya'ya bakıp tek kaşını kaldırdı, derin bir nefes alıp "yaramazlık yapmayı isterdim ama işe gitmem gerek" dedi. İzaya suratını asıp Shizuo'nun kucağından indi ve sırtının dönerek kollarını birleştirdi "hıh" diyip masasına doğru yürümeye başladı, Shizuo izaya'ya arkadan sarıldı ve kalcalarını erkekliğine dayattı "bende çok istiyorum ama malesef bebeğim" dedi. İzaya kalçalarını Shizuo'nun erkekliğine sürttü ve edepsizce inledi, Shizuo'nun erkekliği git gide sertleşiyordu.
Shizuo sırıtıp "tahrik etme beni" diyip boynunu yaladı, Shizu'nun erkekliği pantolonu zorlamaya başlamıştı. İzaya kalçalarını iyice erkekliğine bastırdı. Shizuo sırıtıp "çok yaramazsın, sana ceza vericem" diyip kucakladı ve yatak odasına girip kapıyı kapattı.
-Yarım saat sonra-(smut yok size muhahahahaha! Diğer bölüm gelicek merak etmeyin :3)
Shizuo üstünü giyindi ve izaya'nın alnından öptü "ben şimdi işe gitmek zorundayım geç bile kaldım hatta Seni Seviyorum" dedi ve gülümseyip saçlarını karıştırdı. Aşağı indi ve kapıyı açtı izaya yoktu çünkü yataktan kalkamıyordu, Shizuo Gülümseyip kapıyı kapatıp merdivenlerden aşağı indi ve Tom'un söylediği adrese doğru yürümeye başladı.
İzaya evde sus pus yatakta yatıyor ve Shizu-chan'dan hamile kalmak istiyorum dedi birden içinden ve sırıtmaya başladı yorganı ağzına kadar çekti ve gözlerini kıstı ayriyettende sırıtıyordu ama Shizu-chan belki bu gece gelemeyebilirdi Tom'la çalışması bittiğinde ayriyetten bara gidecekti. İzaya derin bir iç çekip doğruldu, yataktan zorla kalkıp boxersını ve siyah kaprisini giydi üstünede siyah v yaka bir tişört giyip ofisine indi. Bilgisayarın karşısına geçti ve dönen sandalyesine açıp, dollars'a girdi.
- 1-2 saat sonra -
İzaya kafasını masaya vurdu ve "SIKILDIIMM!!!" die anırmaya başladı. Kafasını kaldırıp camdan dışarı baktı, ardında sandlyesinde dönmeye başladı.
- 1 saat -
İzaya kanepede amuda kalkmaya çabalıyordu ama başaramıyordu, en sonunda dayanamadı ve aniden kendini geriye doğru itince koltuktan aşağı düştü, sızlayan poposu şimdi acıyordu poposunu okşayarak ayağı kalkıp mutfağa gitti ve buzdolabının kapağıyla oynamaya başladı. Acaba ışığı sönücekmi? Die geçirdi içinden ve buzdolabının kapağını kapatırken bi yandanda aradan bakmayı ihmal etmiyordu. Yüksek sesle büyük bir off çekti ve en iyisi yıkanayım diyip banyoya girip yıkanmaya başladı.
- Banyodan sonra -
İzaya kendine büyük porselen bardağa kahve koydu ve içeri geçip klimayı açtı hasta olursa Shizu-chan izaya'ya ile daha çok ilgilenirdi. Televizyonu acıp koltuğa oturtup dizlerini kendine çekti, haber kanallarını acıp izlemeye başladı bi yandanda kahvesini yudumluyordu.
- Gece -
İzaya kahvesini bitirmiş ve koltukta uyuyordu üstünde çarşaf örtmüştü televizyon ve klima harıl harıl çalışıyorudu.
~SHİZUO~
Evden çıkıp adrese doğru yürüyüp adrese varmıştı Tom Shizuo'yu orda bekliyordu, Shizuo Tom'un yanına gitti "sonunda gelebildin Shizuo" dedi ve gülümsedi sonrada binanın merdivenlerinden çıktılar bi kapıyı çaldılar ve ergen bir çocukla karşılaştılar çocuk dediği 16-17 yaşlarındaydı. Shizuo hakkında kötü konuşmaya başladı Tom yürüyerek binanın yanına geçti ve derin bir nefes aldı, Bir kaç saniye sonra duvar yıkıldı ve evet Shizuo cocuğu fırlatmıştı sonrada çocuk gözden kaybolmuştu.
- 2-3 saat sonra -
Shizuo bara gelmiş ve bar tezgahına geçip bardakları suya tutup yıkamıştı bi yandanda yıkadıklarını kurutup diziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Elmanın Diğer Yarısı(SHİZAYA)
FanfictionBu Shizuoxİzaya hikayesidir wuhuuu B| İkinci Shizaya hikayem okursanız sevinirim *-* Bu hikayede yaoi vardır yani gay. Sevmeyen gitsin ve iyice düşünsün. Sevenlere 7/24 kapımız açık *-* :3.