Bölüm2-Sade Ama Aşk Dolu Bir Gün.

662 40 3
                                    

"Olur." dedi izaya ayağa kalkarak. Kalçası sızlıyordu biraz. Shizuo izaya'nın kalçalarını şehvetli bir şekilde süzdü sonrada gülümseyip yere oturdu ve izaya'yı beklemeye başladı siyah saçlı genç hemen geri döndü. Makinenin fişini takıp sarışının arkasına geçti ve kurutmaya başladı.

Başını izaya'nın bacağına sayladı ve gözlerini kapatıp uykuya daldı *ama izaya fark etmez* İzaya saçını kuruttuktan sonra makineyi kapattı. Shizuo ya eğilip bakınca uyuduğunu gördü. Gülümseyip saçlarını kokladı *horlar* Onu uyandırmadan kalktı ve shizuo'ya kucaklayıp yatağa bıraktı. Üzerini örtüp mutfağa gitti. (yani şahsen nasıl kucakladın şaşırdım o.o)İzaya mutfağa girip birseyler hazirlamaya koyuldu.

*shizuo yatakta dört döner ve sıcaktan terlemeye başlamıştır* *izaya pişirmeye devam eder* *sıcaktan bunalır* *uyansin bi zahmet aq*(asdasdsad :D) *shizuo gözlerini ağır ağır acar* abiii çok sıcak götümden ter aktı resmen dedi içinden yataktan kalkıp gerinip aşağı indi ve klimanın kumandasını alıp açtı ve önünde durdu. İzaya sırıtarak yanına gitti sessizce. Başını omzuna koydu Shizuo Gülümsedi ve izayaya sarılıp saçlarını öptü sonrada kokladı sıkı sıkı sarıldı.

"Aç mısın?" dedi izaya "evet acıktım bebeğim" dedi Shizuo ve ellerini saçlarına daldırıp karıştırdı. Sucuk gibi terlemişti ama izaya genede ona sarılıyordu, "Mutfağa gel de yiyelim." dedi izaya ve daha da sıkı sarıldı. Gülümsedi ve "tamam hadi gidelim" dedi ve kolunu omzuna atıp mutfağa doğru yürümeye başladılar İzaya ona biraz daha sokuldu. Mutfağa girince onlari harika bir masa karsiladi.

"ooo hamaratım" dedi Shizuo ve gülümseyip masaya oturdular "Ne sandin? Onca yıl tekbasima yasadim." dedi izaya göğsünü gere gere Shizuo güldü ve "ellerine sağlık o zaman" dedi ve ellerini tutup öptü sonrada "afiyet olsun" dedi ve gülümsedi.

İzaya çok az yiyordu. Ama shizuo hapur hupur herşeyi yutuyordu "valla çok güzel yemek yapmışsın" dedi Shizuo ve gülümseyip ağzına ekmek attı izaya'ya bakıp "sen neden az yiyorsun" dedi kaşları çatık bi şekilde "Normalde de böyle yerim" dedi izaya gözlerini Kırpışstırarak. "çok az yiyorsun" dedi Shizuo ve koca bir ekmeği önüne koydu "o Ekmek biticek" dedi sert sesiyle "Ha? Peki." desi izaya itiraz etmeden. Yavaş yavaş yemeye devam etti.

Gülümsedi ve yemek yemeyi bitirdikten sonra "tekrar ellerine sağlık" dedi ve gülümsedi sonrada cebinde duran sigara paketini aldı ve içinde 2-3 tane falan vardı bi tanesini cıkarıp ayağı kalktı ve ocakta yaktı İzaya kaslari catik şekilde sigarayi aldi. "İçme." "ya bişey olmaz ver lütfen" dedi yavru köpek bakışları attı. "Asla" dedi izaya soğuk sesiyle. "Burasi benim evim, benim kalem. Ve ben bu kalenin krali olduğum sürece benim kurallarim geçer"

"balkonda içeyim" dedi Shizuo yavru köpek bakışlarına devam etti. "Asla dedim" elindeki sigarayla mutfağa gitti ve suya tutarak söndürdü. Shizuo derin bir nefes alıp izaya'nın arkasından sarılıp boynunu öptü "Islak mendiller ikinci rafta" dedi izaya gülümseyerek.

"ne için?" dedi Shizuo anlamamış bir şekilde baktı. "Terledin ya. O yüzden İslak mendil" dedi siritarak "hee tamam" dedi ve ıslak mendili alıp banyoya gitmişti aslında soğuk duş iyi gelirdi kapıdan kafasını cıkardı ve "bebeğim ben banyo yapıcam" die bağırdı.

İzaya bebeğim lafiyla kizarmis zar zor onaylamisti. Gülümseyip banyoya girdi soğuk suyu acıp buz gibi suda yıkanmaya başladı. İzaya ortaligi toparlıyordu Shizuo Banyo yaptıktan sonra kafasını kapıdan uzattı ve "hiç havlu falan yokmu sen hep bornozumu giyersin" dedi Shizuo "Var. Bekle biraz." diyip hemen havlu aldi iki tane ve ona götürdü. "Daha yeni yikadigim için koyma yi unutmusum" dedi. Shizuo havluları alıp birini beline diğerinide kafasına attı ve banyodan cıktı bi yandan saçlarını kurularken diğer yandanda televizyonu açtı.

@BloodButterfly İthafen.

Bir Elmanın Diğer Yarısı(SHİZAYA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin