Of ya çok heyecanliyim.Çünkü bu benim okuldaki ilk günüm. Ne vardı önceki evimizden tasinmasaydik. Önceki okuluma gitseydim. Hayatta en nefret ettiğim şey bütün okulun gözlerinin yeni gelen öğrencide olması. Of çok kötü bisey ya!
Tamam. Sakin ol Eunji. Acaba sınifimda kimler var. Şimdi ben kendimi sınıfa nasıl tanıtıcam. Çok utanırim ki ben. Hele bide taş gibi çocuklar varsa. Eyvah halin yaman Eunji. Neyse sınıfım 11/A. Burası olmalı. Bu formada hoşuma gitti ha. Neyse nefes alıp ver. Heyecanını yenmelisin. Ve 1 ,2 ,3... ( kapı açılır )
Bu ne ya!! Bu mu benim sınıfım! Bunlar tam bir serseri. Ben bunlarlka 2 sene okumak zorunda miyim? Çok dikkat çekmeden arkadaki boş sıraya oturayim bari. Ayy! Bu ne ya!! Napiyosun sen? Ne hakla sırayı cekersin.Suho: Merhaba canım. Ben Suho. Bu okulun sahibinin oğluyum. Yazık. Benimle aynı sınıfa düşmekle iyi yapmamissin. Bu arada bu da " Hoşgeldin " demek. ;-)
Ya bu ne! Şimdi agliycam. Sıraya çekmekte ne? Rezil oldum. Anlaşılan çok zengin. Adı neydi? Heh Suho. Pekala. Sen benle ugrasirsan ben de senle ugrasirim. Gorusucez.
Dedikten sonra yanıma birisi geldi. Bana elini uzattı. Offf!! Bu ne tatlılık :OD.O: Sana yardım edeyim.
Beni yerden kaldırdı ve ;
D.O: Ben D.O . Aslında adım Kyungsoo. Ama D.O derler.
Eunji: Memnun oldum. Ben de Eunji. En azından sen su daha deminki serseri gibi değilsin. ( Üstelik çok da tatlısın)
D.O: Bakma onun öyle yaptığına. Okulumuzun en zengini olunca biraz havalanıyor tabi. Ama aslında iyi çocuktur.Ya ne iyi çocuk sorma!!
D.O: Efendim.
Eunji: Yok bisey.Hocanın sınıfa gelmesiyle konuşmamız bitti. Zaten bu hocalar da en önemli yerlerde gelirler. Daha sonra hoca kendimi sınıfa tanıtmam için yanına çağırdı.
Geldik en zor ana. Şimdi kendimi tanıtırken kesin Suho benimle dalga geçecek.
Hocanın "Hadi kendini tanıt " demesiyle irkildim.Eunji: Merhaba ben Eunji. Başka bir yerden geldiğim için buraları pek bilmem. Bu yüzden bana yardımcı olursaniz-
Suho: Ne yardımı be! Buraları pek bilmezmis !:-!
Of sınır oldum. Sözümü de kesti. Salak şey.
Eunji: Çok sevinirim.
Hoca: Sana şimdi yer bulmak lazim. Aslında şurası boş ...Evet Evet . D.O.nun yanına oturayim noolur noluuuur !!!
Hoca: Ama sen Suho'nun yanına geç.
Neeee! Hayiiiir! Olaaaaaamaz! Ya o kadar kişinin arasından niye o. İlk gün olunca ısrar da edemedim mecburen geçtim.
Suho: Gel bakalım. Artık sıra arkadaşıyiz. Benden cekecegin var.
Eunji: Sürekli aynı şeyi söylüyorsun. Ne yapabilirsin ki! Burası okul canım. Git Napiyosan sokakta yap.Lafı iyi sokmuştum. Ondan sonra bisey diyemedi. Zaten de derse döndük. Zil caldi. Ama ders boyunca aklım hep D.O daydı. Barı lavoboya gideyimde bi yüzümü yikayim.
Tam kapıdan çıkıyordu ki arkadan bir ses Eunji dedi ve ........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE TİME
RandomTANITIM A Pink - Eunji Exo - Suho Exo - D.O SNSD - Sunny KONU Okula yeni gelen Eunji'nin yaşadığı zorluklar... Ve aşk ...♥♥