Ertesi günün sabahı mutlulukla uyanmıştım. Neden bilmiyorum ama bugün okula gidesim var. Dünkü olanlardan sonra ... Ay ne diyorum ben. O konu kapandı Eunji.
Yavaş yavaş Suho'yu düşünmeye başlamıştım. Aslında düşününce o kadar da fena değilmiş. O vücut, o saçlar , o karizmalı yürüyüş... Bide şu zengin tavırları olmasa ne güzel olurdu. Neyse artik bununla idare edecez.
Formamı giydim ve okulun yolunu tuttum. Otobüs durağında bekliyordum. Ah ! Otobüs geldi. Oley ! Cam kenarında bir yer buldum. Oturdum ve hemen kulaklığımi taktim. Ve en sevdiğim müzik Kim Go Eun - Attraction 'i dinlemeye başladım. Kırmızı ışıklarda durduk. Her zaman durduğumuzda yanimdaki arabaların içindekilere bakmışımdır. Yine ayni şekilde kafami çevirip yandaki arabaya baktım. Araba o kadar lükstu ki içindekine bakmadan yapamadim.
Ne olamaz!! İçindeki Suho'ydu. Beni fark etmeden hemen yüzümü kapatmalıyım. Demeye kalmadı beni gördü. Arabanın içinden bana bakıyordu. Vaay müzik de ne kadar uydu. Aaa kafasını çevirdi. Ve arabayla hızlı bir şekilde kayboldu.Ben otobüsten indim ve okula yürümeye başladım. Okulun girisindeydim. Birden arkamdan biri gelip koluna girdi. İnanmıyorum bu Sunny !!
Eunji: Ne işin var burda?
Sunny: Kızım artık ben de bu okuldayim. Kayıt oldum Hahaha!!!
Sevinip birbirimizin koluna girmistik . Süper olmuştu bu. Sonunda yanımda yakından da öte dediğim bir arkadaşım var. Okula birlikte girdik. Ah! Kendimi bir an manken sandim. Hanı okula ilk girişte saçlar uçuşur gibi olur ya öyle işte. Ama bu sanışım uzun sürmedi. Suho'yu gördüm. Yine birtakım arkadaşlarını çevresine toplamış gulusuyorlardi. Yanından geçtim. Sonra aklıma bisey geldi geri dönüp sordum.
Eunji: Suho yanıma arkadaşım Sunny oturacak da başka yere geçebilir misin?
Suho: Hayır .
Odun!! Bu net cevabın ardından öylece kalakalmistim. Sonra D.O.'nun yanının boş olduğunu fark ettim. Zaten o da benim arka siramda oturuyordu. Sunny onun yanına otursa bile hemen arkamda olacaktı.
Eunji: Sunny D.O.'nun yanina oturur musun?
Sunny: Of! Baska yer yok galiba mecbur.
D.O.'nun yanina gittim ve
Eunji: D.O. bu arkadaşım Sunny. Acaba senin yanina oturabilir mi? Başka yer yok da.
D.O.: Tabi olur.
Çok ince biri. En azından bazıları gibi odun değil. Bir ders boyunca hepimiz yerlerimizde oturduk. Zilin çalmasıyla eve gittik. Bugün de boylece bitmişti.
SUHO
Bugün Eunji'ye hic yuz vermedim biliyorum. Ama artik ondan uzak durmalıyım. Çünkü ona aşık olamam. Çünkü aşık olursam onu uzmekten korkarim. Biliyorum benim cevrem psikopatlarla dolu. Ya ona da bulaşırlarsa.
Ama simdi aklıma geldi de ne olacak sanki ölmez ya!
Karar verdim en yakın zamanda acilacagim ona.
Benim teklifimi kabul etmeyip de napacak! Tabiki edecek..
Neyse yatıyım da bir an önce sabah olsun....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE TİME
RandomTANITIM A Pink - Eunji Exo - Suho Exo - D.O SNSD - Sunny KONU Okula yeni gelen Eunji'nin yaşadığı zorluklar... Ve aşk ...♥♥