SUNNY

93 6 2
                                    

Off! Çok sıkıcı , keşke en iyi arkadaşım yanımda olsaydı. Onu çok ozledim. Onunla ne güzel anılarımiz vardı. Ama biz taşıdığımız günden beri onu göremiyorum. Şimdide hazırlanıp okula gidicem. Keşke bir gunumu Sunnyle geçirsem. Bence hayal kurmayı bırak da okula gitmeye bak Eunji. Bugün sınıfa mutsuzlukla girdim. Sınıfa girdim ve sırama oturdum.

Suho: Günaydın.

( Hayret bu çocuk bana iyi davranıyor. Kesin bunun altından bisey çıkar.)

Eunji: Günaydın dedim hüzünlü bir ses tonuyla.
Suho: Noldu? Neden mutsuzsun? Neyin var? Hasta falan misin?

Ne çok soru sordu. Hiçbiri. Ona cevap vermedim. Birinci ders bitimi hava almak için bahçeye çıktım. Tek basıma geziniyordum. Zaten bugün okula D.O da gelmemişti. Yanı beni bugün burada tutan hiçbir sebep yok. Arkamda biri seslendi. Bu Suho'nun sesiydi.

Suho: Eunji bekle beni.

Niye bekliycekmisim ki yanıma geldi ve;

Suho: Anlat bana. Hadi.

Ya bugün bunda bisey var. Bana çok iyi davranıyor. Ona anlatmalimiyim acaba? Bir anda gözümden yaş geldi ve kendimi Suho'nun kolları arasında buldum.

Suho: Başkaları agladiginda güzel oluyor da sen ağlama lütfen gerçekten çok cirkin oluyorsun.
Eunji: Hahaha çok komik. Neyse o değilde ben Sunnyi çok özledim. O benim en yakın arkadasimdi. Biz taşındığımizdan beri onunla gorusmedik.
Suho: Hiss. Üzülme dedi gözümün yaşını silerek. İstersen bugün okulu asalim. Sunny'i görmeye gidelim ha nedersin?
Eunji: Gerçekten mi? Gerçekten yapabilir mıyız? Ya hocalar farkederse?
Suho: Bisey olmaz bu okul bizim zaten hiçbirşey diyemezler.

İnanmıyorum !! Suho hic de sandığım kadar kötü biri değilmiş. Suho'yla okulu asmistik. Ben Sunny'nin evinin adresini söyledim oraya gittik. Sunny'i gormustum.

Sunny: Eunji. Seni çok özledim. Seni görmeye geliyorum deyince apar topar okuldan çıktım. Ayy canim arkadaşım.
Eunji: Bende. Aslında seni görebilmeyi Suho'ya borçluyum.
Sunny: Bu kim?
Eunji: Bizim okulun sahibinin oğlu. Neyse ben sana sonra anlatırim. Şimdi eğlenme vakti.

O gün akşama kadar eglendik ve dönüşte Suho beni eve bıraktı.

Suho: Eglenmene sevindim.
Eunji: İyi de bana neden bu kadar iyi davraniyorsun.
Suho: Sana bugünlük iyi davranıyorum. Unutma sen benim dusmanimsin

Dedi ve ikimiz birden gülmeye başladık. Galiba ben bu çocuktan hoslanmaya başladım.

LOVE TİMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin