O týden později
Oliver čekal v dodávce s nápisem OV labs s laptopem položeným na stehnech , displej ozařoval vnitřek dodávky, seděl mazi krabicemi s nápisem OV a sledoval přímí přenos z minikamery v knoflíku na obleku Alice, vše se vyvíjelo podle plánu, za chvíli by se měli začít ozývat zvuky zpoza dveří.
Alice procházela kolem dveří do laboratoře, když se z poza dveří začaly ozývat zvuky, znělo to, jako by někdo volal o pomoc. Vytahovala svojí kartu, když uslyšela kroky a ty kroky se blížily.
Vsunula kartu a rychle proklouzla škvírou ve dveřích.
Za dveřmi se ozval hlas ,, Vylez z té místnosti! " řval muž za dveřmi ,, Uf! " oddechla si Alice a začala šplhat po trubce, která se plazila po zdi směrem hahoru a zůstala viset kousek nad dveřmi.
Jakmile muž otevřel dveře rychle je za sebou zavřel, aby vetřelec nemohl utéct.
Alice si sundala boty s podpatky a z výšky skočila mužovi na ramena, svalil se pod tíhou padajícího těla a hlave mu dopdla na podlahu, což ho omráčilo.
Alice si nandala boty a začala poslílat seznam sirovin.
Oliver se leknul, někdo šel k dodávce, kouknul se kam má náklad dojet, když ho udivil název města a státu, byl kódovaný, ale proč?
Oliver vyčkal než uviděl štěrbinou ve stěně dodávky, že se osoba blíží ke dveřím pootevřel dveře do úložného prostoru, vylezl jimi ven a počkal, až osoba bude zavírat dveře a zavřel je společně s člověkem vstupujícím do dodávky. Seznam byl kompletní akce se vydařila.
ČTEŠ
The Other View
AksiyonOliver je novinářem, který přijde na významnou věc, která ovlivňuje světovou politiku a rozhodne se tuto věc řešit.