2.Laboratoř

29 2 0
                                    

Když Oliver dorazil do hotelu Grand Palace, kde byl ubytovaný a dostal se výtahem do 14. poschodí a pokoje č.156, otevřel dveře do útulného pokoje neměl náladu na vůbec nic, chtěl si jen lehnout a jít spát, ale dnešní události mu nedali spát. Kladl si spoustu otázek, ale na většinu z nich neuměl odpovědět, třeba jako: Kdo to mohl udělat nebo proč to udělal.
Netušil jak dlouhou dobu strávil omíláním těchto otázek furt, znovu a znovu. Nakonec propadl bezesnému spánku.
Probudil se pozdě asi v 11 hodin a doufal, že to všechno byl jen zlý sen, ale nebyl.
Domluvil si schůzku na 13. hodinu, takže si dal brzký oběd a vydal se na cestu.
Tentokrát vybral jinou cestu, rozhodl se, že pojede metrem a pak půjde pěžky. Bál se, že most by mu mohl připomenout včerejší událost. Nicka potkal v kavárně kousek od metra.
Bohužel musel na Nicka čekat asi 15 min. I rozhovor ho trochu sklamal, ale zato ho Nick pozval do jejich laboratoře, aby pořídil fotografie a přesvědčil se o pravosti. Připadalo mu to jako jedna velká reklama a to neměl rád.
Poté co dopili jejich šálky kávy vydali se na cestu do laboratoří.
Po cestě strávené v luxusní limuzíně přemýšlel nad příjemným křeslem co má doma, a ve kterém sedí s šálkem kávy v ruce a vychutnává si pohodu při poslechu miziky...á jak se těšil domů.
Po půl hodině se limuzína se zhoupnutím zastavila a ochranka otevřela dveře, jak u Nicka, tak i u Olivera.
Vystoupil z limuzíny a podíval se zpátky na elegantně černou limuzínu s třemi písmeny OV The Other View.V doprovodu šesti mužů se samopaly vystoupali po schodech směrem k budově, odsud  byla vidět Praha, ale jen z dálky, byli někde na venkově, i když laboratoř se tyčila do výšky v celé své kráse.

The Other ViewKde žijí příběhy. Začni objevovat