3.Zbytečný

27 2 0
                                    

Nick přistoupil ke dveřím a kartou odemknul zámek, dveře se s lehkostí otevřely a Nick s Oliverem vstoupili dovnitř. Vstoupili do recepce, zde stála za pultem žena středního věku v nápadných červených šatech, která je přivýtala a zeptala se ,, Noviny?"
Nick přisvědčil, ,, Dej mu leták,prosím" dodal,
načež recepční podala Oliverovi leták se slovy ,, Urychlí to dobu strávenou v téhle budově." Oliver vzal leták, poděkoval a následoval již jdoucího Ncicka.
,, Půjdeme rovnou do pracovny, tam vám poskytnu informace." řekl Nick aniž by se ohlídl směrem k Oliverovi. Ale Olivera ani tak moc nezajímaly informace o LDL, on teď prohlížel strop, kde v každé zákrutě chodby tyčily kamery.
Než přišli do pracovny napočítal jich na 40 přesně. Nick zadal kód, přiložil oko ke snímači sítnice a dveře se otevřely.
Hned naproti nim stál veklký bílý velmi vkusně navrhnutý stůl, na kterém se skvělo pár papírů a těžítek. ,, Vstupte." pobídl ho nick a Oliver vstoupil dovnitř. ,, Posaďte se." řekl Nick.
Oliver ještě neměl popsanou ani jednu stranu notesu, nic co mu Nick řekl mu nepřipadalo důležité,připadal si zde zbytečně, když tu Nick vstal, oznámil že si na chvíli musí odskočit kvůli telefonátu. Oliver zůstal v místnosti sám ,,Musí přeci něco napsat." pomyslel si. Oliver se zvedl z křesla zamířil ke stolu, podíval se na papíry na stole, byla to účetní kniha a v řádce snápisem celkový příjem stála číslice o 11 cifrách. Olivera to trochu překvapilo.
Zašátral v 1. šuplíku u stolu, zde našel knihu s distribucí a penězmi, které z jednotlivých zákazníků dostanou. Oliver si vše pečlivě prohlížel a sepisoval, když uslyšel zvuk mechanického zámku, rychle vytrhl stránku se získanými informacemi a strčil ji do kapsy. Sednul si do křesla a upřel pohled na otevírajícíse dveře.
Dovnitř vešel Nick a oznámil, že bohužel už nemá čas, a takže už musí jít, Olover mu odpověděl, že to je v pořádku a následoval ho zpátky klikatou chodbou až do recepce, kde je znovu pozdravila žena v červených šatech a přišli ke dveřím a ty se automaticky otevřely a Oliver prošel skrz ně a došel až k luxusnímu vozu, tam se s Nickem rozloučil s vstoupil dovnitř.
Autem jel asi tři čtvrtě hodiny než šofér otevřel dveře, aby mohl Oliver vystoupit, tak Oliver také udělal.
Pak zas do 14.patra a pokoje číslo 156.

The Other ViewKde žijí příběhy. Začni objevovat