multimedyada Hikayeyi yazarken dinlediğim şarkı ...
Taksiden indikten sonra villanın önünde bir süre durdum .Yeni bir hayat, hemde benim fazlasıyla yabancı olduğum bir hayat .. Poyraz denen herifin evinde hizmetçi olacağım aklımın ucundan bile geçmemişti.Aklımda Holding te bir kaç ay takılmak ona yakın olmak vardı .Böylelikle onu tanıma fırsatı bulucaktım .Onunda benden hoşlanmasını sağlayacaktım .O an bana hizmetçim olur musun dediği an yer ayaklarımın altından kaydı gitti sanki .Duvarlar üstüme üstüme geldi .Yüzündeki küçümseyen bakışları .sesindeki alaycı ton gözyaşlarıma engel olamadım .Ama bunca olan şeyden sonra eve geri dönemezdim.Bu yüzden evet dedim .İç güdülerim onu deli gibi gırtlamak isterken ben ona ağlamaklı sesimle evet dedim nalet olsun ! Yarın işe başlayabilirsin diyip sanki ben yokmuşum gibi koltuga uzandı.Ben ağlarken o beni hiç umursamadı .O an pişmanlık duygusu tüm bedenimi sardı .Ben onun yanında olabilmek için herşeyden vazgeçtim.O ise ben ağlarken hiçbirşey yokmuş gibi davrandı beni görmemezlikten geldi.Sert ses tonuyla çıkabilirsin dedi .Ağlayarak odadan çıktıgımda salonda o sarışın 20 li yaşlardaki kız küçük erkek çocuğu birde 40 lı yaşlarda bir kadın vardı .Hepsi şaşkın yüz ifadesiyle bana bakarken koşar adım yanlarından geçtim .Siyah demir kapının önüne geldiğimde beni ensemden tutup yere bırakan insan hayvan karışımı uzbandut herifte yüzüme bakarak alay eder gibi gülmüştü .Neden ben ağlarken herkes gülüyordu çok tuhaf .Ve şimdi yine burdayım siyah demir kapının önünde ..Düşüncelerimden sıyrılıp kapıdan içeri girdim .Villanın kapısına yavaş adımlarla ilerlerken içimi korku kapladı .İçten içe dua ederken kapının önünde durdum derin bir nefes aldım .Zile bastım biraz bekledim açan olmayınca birdaha bastım yine açan olmadı .Sinirlenince zilin üzerinde parmağımı unutmuşçasına parmagımı çekmeden zile bastım .Ve kapı açıldı .Karşımda alev alev yanan iki deniz mavisi göz üzerinde siyah bir eşorfman, saçları dagınık oldukça cool gözüküyor bi okadarda tatlı ...kendimi toparladım yutkundum ..Kaşlarını çattı bıkkın bir nefes verdikten sonra konuşmak için dudaklarını araladı ;'' Sana yarın gel demiştim '' Sesi öyle sertki titredim ..
'' Şey ben bugün gelmek zorunda kaldım '' sesimi yumuşak çıkardım .Daha fazla sinirlenmesini istemedim .Hiçbirşey söylemeden kapıyı açtı .Geç der gibi baktı .İçeri girdim ev sessizdi .Dün gördüğüm insanlar yoktu ürperdim bian.Ellerimi önümde bağladım yere bakıyordum .
'' Aşağı kata in ordan boş bir odaya yerleş .Akşama kadarda bu kata çıkma ''
söyledikleri karşısında kısa bir şok geçirdikten sonra aşağı kata inmek için yavaş yavaş merdivenlere yürürken Poyrazın odasının kapısı yarım açıktı.Bakmamak için çabalasamda gözüm bir an kaydı.Ve gördüklerim karşısında dehşete düştüm .İçeride bir kadın kırmızı dantelli iç çamaşırlarıyla çiftli koltuğa uzanmış ,Poyraz'ı bekliyor .Neden günlerdir aynı şeyleri yaşıyorum .Yer ayağımın altından kayıyor ,başım dönüyor ,kalbim acıyor ,içim titriyor .Günlerdir yaşadığım şu duyguların sebebi olan adam şuanda ben aşağıdayken bir kadınla birlikte olacak ahh çok güzel gerçekten . Poyraz odasına girip hızla kapıyı çarptı . Derin derin nefes aldıktan sonra merdivenlerden yavaş adımlarla inmeye başladım .Aşağıya indiğimde hiçkimse yoktu .3 oda bir salon küçük bir mutfak birde banyosu var. Odaların kapısını tek tek açtım baktım .2 oda düzenli kullanıldığı belliydi .Düzenli ve temiz görünüyor .Son odayı açtığımda beyaz perdeler gri renge dönmüş mobilyalar 5 parmak toz çarşafların rengi atmış.Kullanılmayan odanın bu oda olduğunu anlamak zor olmadı .Toza alerjim olduğu için nasıl temizliyeceğimi düşündüm kapıda. Keşke maske falan olsa etrafa göz gezdirdim.Deterjanlar nerede olabilir diye bakındım.Banyonun küçük dolabında bulduğum çamaşır suyu bir kaç temizlik malzemesi ile odaya geri döndüm.Saate baktığımda 4 saattir nefes almadan temizlik yapmışım kaç kere hapşurdugumu bilemiyorum burnum şişti sanki gözlerimin içi kaşınıyor .Temizlik bittiğinde deterjanları banyo dolabına koydum .Ellerimi yüzümü yıkadım olduğum yerde kaldım .Bir sorun var banyo yapmam gerekiyor ve benim yanımda yedek kıyafetim yok .Banyonun kapısında bir süre ne yapabilirm diye baktım.Çantamı almak üzere odama gittim.çantamın içindeki parayı saydım 400 TL vardı .Üstümdeki Jean şort ve bluz gerçekten çok kirli vücudum uyuz gibi kaşınıyor .Bir elimle deli gibi saçımı kaşırken biryandan da ne yapacağım diye düşündüm .En iyisi banyo yapıp geri üstümdekileri giymek daha sonra alışverişe çıkmak .Banyoya girip saçımı 3 4 defa sabunladım vücudumu iyice keseledikten sonra durulandım tam banyodan çıkıcaktımki çok güzel temiz havlu yok koca bir of çektim .Islak Islak çıkardığım pis üstümü iğrenerek giyindim .En azından artık uyuz gibi kaşınmıyorum .Banyo dolabında saç kurutma makinesini aradım deterjandan başka hiçbirşey yoktu .Saçlarımıda bir geriye bir öne iyice salladım .En azından saç uçlarımdan artık su damlamıyor .Derin bir nefes aldıktan sonra alışveriş için hareketlendim .Merdivenleri çıkarken kulağıma kahkaha sesleri geldi.Olduğum yerde durdum yutkundum bu Poyraz'ın yanındaki kız olmalı Duruşumu düzelttim cesaretimi toplayıp devam ettim .Yukarı çıktığımda salonda, odada gördüğüm kız Poyraz'ın dudağını öpüyordu .Kafamdan kaynar sular döküldü sanki gözlerime yaşlar hücum etti.Ama hayır ben güçlü durmalıyım ne olursa olsun ezik bir kız çocugu gibi görünmemeliyim .Düşüncelerimden sıyrılıp kafamı kaldırdığımda POyraz 'la göz göze geldik .Gözleri ifadesizdi yanındaki kız Poyraz 'ın boynunu somururken ne POyraz ne de kız benim varlığımdan rahatsız değildi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK HİZMETÇİM
Ficção AdolescenteTrilyoner bir kız sevdiği adama yakın olabilmek için hayatından vazgeçer .Kızın verdiği zorlu mücadele De NeLer OLaCak ? YekTa ; Hayatta yaşamayı deli gibi arzuladığı tek duygunun aşk olduğuna inanan bir aşk kadını; SuRe ; Paraya tapan parasız aşkı...