Kadir !!

15 0 0
                                    

3. BÖLÜM

Motosiklet alırken tanışmış ve kısa sürede arkadaş olmuştuk. Sonra zamanla birbirimize aşık olup sevgili olduk. Ilk öpücük, ilk sarılma, ilk randevu hepsi hala aklımda...

Kadir'i çok sevdim, daha önce kimseyi sevmediğim gibi sevdim. Onunla geçirdiğim her saniye Allah'a şükrettim.

Ama o beni terk etti, yıktı içimdeki bütün güzel şeyleri.

Kendine gel DENIZ !! Kadir seni ortada bırakıp gittiği gün kendine bi söz vermiştin. Sözünü tut. Kadir i sil, unut, çıkar hayatından.

Kendime söylenerek müvekkilimle buluşacağım Kafe'ye doğru ilerliyordum. Kafe'ye vardığımda müvekkilimi fotoğraflarından tanımaya çalıştım. Sonunda arka masada tek başına oturan o çocuğu gördüm. Genç, yakışıklı ve nedense çok masum bir bakışı vardı. Yanına oturdum.

"Merhaba ben Deniz, sanırım avukatınız benim" dedim. Elimi uzattım, elimi sıkarken güldü.

"Bende Emre"

"Hemen konuya giriyorum o zaman. Ben dosyanızı inceledim. İfadenizde hırsızlık yapmadığını söylemişsiniz. Her ne kadar içimde size inansamda sormak zorundayım. Hırsızlıkla uzaktan yakından bir alakamız var mı? Lütfen bana her şeyi tüm gerçekliğiyle anlatın ki size yardımcı olabileyim."

"Hayır yok, ben işe girdikten 1 hafta sonra hırsızlık oldu. Ve ben suçlandım, bakın gerçekten yapmadım. Ama birinden şüpheleniyorum. Size belki çok saçma gelicek. Ama Söylemek zorundayım. Kuyumcunun karısı yapmış olabilir. Çünkü işe girdiğim ilk günden beri sürekli kavga ediyorlar. Karısı Mehmet Bey'den evden kaçan kızlarına para göndermesini istiyor. Ama Mehmet Bey öyle bir kızlarının olmadığını, asla ama asla ona para göndermeyeceğini söylüyordu. Ve hırsızlıktan 1 gün önce Mehmet Bey'in karısını kameralardan birinin yönünü değiştirdiğini gördüm. "

"Peki bundan ifadenizde neden bahsetmediniz"

"Emin olamadım, eğer öyle bir şey olmadıysa yalancı durumuna düşmekten korktum. "

"Bence bir an önce karakola gidip bana anlattıklarınızı anlatmalısınız. Bu durum gerçekten yararımıza olur"

"Peki, dediğinizi yapıcam"

"Tanıştığımıza memnun oldum pazartesi mahkemede görüşmek üzere "

Ayağa kalktım ve motosikletime binip eve gittim.

Eve vardığımda kendime bir sandviç ve çay hazırladım. Koltuğuma oturup ve bir film açtım. 2 saatliğine de olsa kendi hayatımdan uzaklaşıp başka bir maceraya çıkmıştım. Ve filmin sonunda uyuya kaldım.

***

Uyandığımda gece saat 2 ydi. Kalktım ve yatağıma geçtim. Sonra aklıma telefonum geldi ve telefonumu almak üzere salona gittim.

Bir mesaj vardı, açtım ve okumaya başladım

"Akşam bir yemek yiyelim mi ? Konuşuruz biraz, eğer işin yoksa seni sekizde alırım. "

Mesaj saat 5 te gelmişti, yani ben uyurken. Mesaja cevap verdim.

"Kusura bakma uyuyordum, mesajı görmemişim. Başka zaman artık"

Her ne kadar ondan uzaklaşmak istesemde içimde bit yerlerde ondan kaçamıyordum. Uzaklaşmaya çalıştıkça ona yakınlaşıyorum. O benim ilk ve tek aşkımdı. En güzel anılarımı en güzel zamanlarımı onunla yaşamıştım. Annemden sonra beni anlayan tek insan oydu. Omzunda ağladığım tek insandı. Benim ağladığımı gören tek insandı. O benim herşeyimdi. 6 ay süren beraberliğimizde benim herşeyim olmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yine mi Sen ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin