Ja, daar ben ik dan weer eens een keertje... Eigenlijk heb ik geen reden dat ik zo lang niet gepost heb, want ik had namelijk tijd genoeg. Hopelijk vinden jullie het niet erg en geniet van dit deel. En ik beloof dat er binnenkort ook snel weer een nieuw deel komt. Kortom geniet van dit deel, misschien is het handig om even de vorige hoofdstukken terug te lezen 😉
En vergeet niet te stemmen en laat ook weten wat je er van vind 👍Pov Eva.
'Zullen we zo naar het strand gaan?' vroeg Wolfs die net omgekleed onze slaapkamer uit kwam lopen. Terwijl ik nog zat te genieten van het ontbijt wat Wolfs had laten bezorgen, was hij aan het douchen hij had al een broodje op. Mijn God, wat zag hij er goed uit! Er trok een warm gevoel door mijn buik.
Zijn haren nog nat van de douche, een witte polo van Lacoste - waarvan ik niet eens wist dat hij die had - op een korte spijkerbroek waarvan de pijpen opgerold waren en slippers van vast ook een of ander duur merk. Mijn ogen gleden over zijn lichaam. Je kon zeggen wat je wilde, maar zoals je hem nu zag zou je niet zeggen dat 'ie de veertig al gepasseerd was.
'Eef?' werd ik uit m'n gedachtegang gehaald door Wolfs die richting de tafel liep en tegenover me plaats nam.
'Uh, ja, oké' bracht ik verslagen uit. Het was maar goed dat Wolfs niet zo naar z'n werk mocht, dan had ik het helemaal moeilijk gehad. Al zag hij er ook aantrekkelijk uit in z'n pak.Ik dronk mijn glas leeg en stond op om naar de slaapkamer te gaan. Ik besloot gelijk mijn bikini maar aan te doen, zodat ik me op het strand niet om hoefde te kleden. Over mijn bikini deed ik een kort spijkerbroekje en een knalroze hemdje. Iets wat ik eigenlijk nooit echt droeg, maar ik had zelf ook wel door dat het te warm was om wat zwarts aan te trekken. Nadat ik nog wat mascara had op gedaan, poetste ik mijn tanden om daarna mijn slippers te gaan zoeken.
Pov Wolfs
'Ik heb alles al gepakt, dus in principe kunnen we gaan.' zei ik toen Eva de kamer binnenkwam.
'Oké, let's go dan maar' antwoordde ze opgewekt. Ze zag er goed uit, niet alleen qua kleding. Maar ook haar gezicht had een uitgeruste uitstraling en ze was vrolijk. Dat kon wel anders zijn 's ochtends. Ik wist als geen ander dat als ze 's morgens wallen had, dat ze weer eens een nachtmerrie had gehad. En het sloopte haar. En ik snapte het wel, maar het was jammer dat ze nu nog meer gesloten was. Eindelijk dacht ze iemand te hebben waar ze mee kon praten over alles wat in haar om ging, blijkt daar misbruik gemaakt van te worden. Alsof Eva niet al genoeg ellende mee had gemaakt. Dit kon er ook nog wel bij...'Kunnen we niet gewoon hier gaan zitten, hier is ook nog genoeg ruimte.' zeurde Eva. 'Nee, kijk daar hebben we ook nog schaduw en hebben we niet zo'n last van al die hangjongeren' was mijn besluit en liep daarom gewoon door. 'Kan je dat niet meer aan, ouwe' 'Ik ben niet oud!' ging ik er eigenwijs tegenin. Tenminste zo voelde ik me nog lang niet. We waren aangekomen op de plek die ik voor ogen had en zette de spullen neer. 'Laat maar eens zien dat je niet oud bent dan' Ze stond me uit te dagen. In start positie stond ze klaar om naar de zee te rennen. Ik kon het niet laten om mijn blijk over haar lichaam te laten glijden, terwijl ik me uitkleedde. 'Komt er nog wat van of eh?' Ik lachte om haar ongeduldigheid en uit het niets sprintte ik richting de zee. Triomfantelijk stond ik te grijzen toen ik eerder bij het water was aangekomen. 'Jij speelt vals!' stak ze quasi boos haar vinger in mijn richting. 'Niet waar. Nou, wat is mijn prijs?' 'Dit is je prijs' kwam ze op me afgerend en sprong op mijn rug waardoor we allebei kopje onder gingen. Proestend kwamen we weer boven. 'Dit is geen leuke prijs' trok ik een pruillip. Eva haalde haar schouders op. 'Pech' was haar antwoord en maakte aanstalten om weer terug naar de handdoek te lopen. Ik grinnikte wat dom in mezelf en liep haar achterna.
We lagen al weer in bed. Eva sliep waarschijnlijk al, tenminste dat dacht ik aan haar ademhaling te horen. Ik dacht nog na over de dag. Na het wedstrijdje waren we terug naar de handdoeken gegaan en hebben we elkaars ruggen ingesmeerd. Eindelijk konden mijn handen haar goddelijke lichaam aanraken. Ik deed er daarom ook maar een massage achteraan, wat Eva gelukkig van genoot. Verder hadden we nog een rondje langs het water gelopen. Een aantal keren hadden mijn vingers de hare zachtjes aangetikt, maar ik had het lef niet om haar hand te pakken. Ik wilde haar maar wat graag vertellen wat ik voor haar voelde, alleen was ik als de dood voor haar reactie. Regelmatig gaf ze me het idee dat ze wel degelijk iets voor me voelde. Maar andere keren kon ze zo afstandelijk zijn. 'Wolfs..' word ik uit mijn gedachten gehaald door Eva die zich omdraait zodat ze naar me kan kijken. 'Ja' draai ik mijn hoofd in haar richting. Ze komt wat omhoog en voor ik besef dat ze wel heel dichtbij is, drukt ze haar lippen zacht en teder op de mijne. Ik kus terug, natuurlijk kus ik terug. 'Dat was de prijs die je eigenlijk wel verdiende vanmiddag' zegt ze nog voordat ze zich weer terugdraait. Langzaam ging ik met mijn vingers over mijn lippen, alsof ik niet kon geloven dat Eva mij zonet had gekust. Nu wist ik het zeker ik moest actie ondernemen
JE LEEST
Vakantie ~ Flikken Maastricht
FanfictionDit word mijn eerste grote flikken verhaal. Laat me weten wat je er van vind en tips zijn altijd welkom! Al een aantal jaren draaien Eva en Wolfs on elkaar heen. Na een moeilijke zaak mogen Wolfs en Eva er even tussenuit van Mechels. Zou dit een ka...