7.

444 22 1
                                    

Jeeeej, ein-de-lijk weer een deel :)


Wolfs Pov

Na een minuut of tien te hebben gedroomd van de kus die ik net van Eva kreeg en me bedacht had dat ik nu haar hart moest veroveren. Ik draai me in haar richting, mijn hoofd steunend op mijn handpalm kijk ik naar haar. Mijn andere hand laat ik een keer door haar, haar gaan. Ik buig wat voorover zodat ik haar gezicht beter kan zien. Ik weet dat ze niet slaapt, ook al heeft ze haar ogen wel dicht. 'Weltruste, Eef' zeg ik nog voordat ik zacht en aardig lang mijn lippen op haar wang druk, waarbij ik opzettelijk haar mondhoek mee kus. Als ik me terugtrek om goed te gaan liggen, zie ik Eva met gesloten ogen glimlachen. De ruimte tussen ons in maak ik kleiner door dichter tegen haar aan te gaan liggen, sla mijn arm om haar middel en trek haar nog wat meer naar me toe. Mijn hand laat onder haar veel te grote overhemd glijden en teken figuurtjes over haar blote buik. Zo val ik niet snel daarna tevreden in slaap.


Eva Pov

Als ik de volgde ochtend wakker word, ligt de hand van Wolfs nog steeds op mijn buik. Ik vond het best spannend toen hij over mijn buik kriebelde. Het was lekker, net als Wolfs. Hij ziet er verdomd goed uit, al helemaal als je naar zijn leeftijd zou vragen. Ik glimlach dom bij deze gedachte. Hij is mijn beste vriend, en werkpartner. Maar is het wel zo handig om iets met hem te beginnen... Straks hebben we ruzie en gaan we uit elkaar. Dan ben ik niet alleen de liefde van mijn leven kwijt maar ook mijn beste vriend, mijn maatje. En hoe moet het op het werk. Ik laat het voor wat het is, het is een zorg voor later. Achter hoor ik licht gekreun en Wolfs kruipt nog dichter tegen me aan, voor zover dat nog mogelijk is en draait met zijn vingertoppen rondjes om mijn navel. Het bezorgt me kippenvel. Ik draai me om in zijn armen, want nog enig moeite kost omdat hij me stevig vasthoud. Ik kijk recht in zijn helder blauwe ogen, waarin ik bijna verdrink. Maar het is Wolfs zelf die er voor zorgt dat het niet gebeurd. 'Ontbijt op bed?' kijkt hij me grijzend aan. 'Hoe wil je dat gaan doen dan, we moeten toch in het restaurant eten?' vraag ik verbaasd. 'Zoiets noem je roomservice, Éva' antwoord hij lachend met de nadruk op mijn naam. 'Blijf liggen hè, ik zorg er voor dat je het allerlekkerste ontbijt van de wereld krijgt' moest 'ie zich weer eens uitsloven. Hij drukt nog snel een kus op mijn voorhoofd en springt het bed uit. Geen idee waar die het enthousiasme vandaan haalt. Normaal is Wolfs nooit zo actief in de ochtend.

Een klein kwartier later hoor ik de deur van onze kamer open. Nog altijd lig ik in bed. Één keer ben ik er uit geweest om de wc een bezoek te brengen, waarna ik weer terug ik bed ben gekropen. Wolfs had me immers opgedragen om te blijven liggen.

'Kijk eens' grijst Wolfs als hij met een hele kar vol met lekker binnen. Er ligt echt van alles op. Van aardbeien met slagroom tot een simpel broodje kaas. Croissantjes, eieren, jus d'orange, kortom alles wat ik lekker vind heeft hij gehaald. 'Hoe heb je dat geregeld' vraag ik hem verbaasd. Zo lang is hij niet weggeweest. 'Dat wil je wel weten, hm' lacht hij en pakt het dienblad van de kar en komt op het bed zitten. 'Aardbei?' kijkt Wolfs me vragend aan en houd een aardbei voor mijn gezicht. Zo dat ik hem uit z'n hand moet happen. Maar net als ik hap wil nemen, stopt hij hem snel in zijn eigen mond. 'Nou ja' kijk ik hem verwonderd maar lachend aan. Hij grinnikt enkel om zijn eigen grap. Snel pakt hij een nieuwe en stopt die in mijn mond. 'Slagroom erbij?' houd hij een bus in de aanslag om hem te gaan gebruiken. Heftig knik ik van ja. 'Mond open dan' Zoals me opgedragen word open ik mijn mond en spuit Wolfs een toef in mijn mond. Als ik alles heb doorgeslikt pak ik de bus van hem af en spuit nu ook een toef in zijn mond. Maar ik houd het knopje ingedrukt en inmiddels zit de slagroom al in zijn stoppelbaard. Met zijn ogen handen duwt hij de bus opzij, waardoor de slagroom op zijn blouse zit.

'Moest dat nou, Eef?' vraagt Wolfs quasi boos. Waarop ik grinnik als antwoord. Zuchtend staat hij op uit bed en trek zijn blouse uit. Ik slik. Wolfs ziet er zo aantrekkelijk uit dat ik mijn ogen niet van hem af kan houden. Tuurlijk had ik hem gister ook zo gezien maar toen was het toch anders.

'Kan je het zien' grijst Wolfs. Verward schud ik m'n hoofd. 'Nee?' zit hij me gewoon uit te dagen en komt naast me op bed liggen.

'Wolfs' zucht ik.
'Ja wat?' haalt hij zijn schouders op, alsof dit de normaalste zaak van de wereld is. Echt deze man is zo irritant. Na nog een diepe zucht sta ik resoluut op.

'Ik ga douchen. En trek wat aan Wolfs' wijs ik in zijn richting.

'Maar dit vind je toch leuk?' gaat hij lekker door waar 'ie de hele tijd al mee bezig is. Ik draai me om als hij dit zegt en zie dat hij met zijn handen onder zijn hoofd naar me kijkt. Hij knipoogt. Hoofdschuddend sluit ik de badkamer deur waarna ik onder de douche stap terwijl mijn gedachten nog altijd bij Wolfs zitten.

Vakantie ~ Flikken MaastrichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu