So tell all the English boys you met, about the American boy back in the states,
The American boy you used to date,
Who would do anything you say.
xxx
A kapcsolatunk csak a véletlen műve volt. Ez kellett volna az első figyelmeztető, vörös zászlóm legyen. Hogy fussak, meneküljek ettől a lánytől, aki egy nap még tönkre tesz a szépségével.
Persze a mi találkozásunk nem olyan majdnem-elütöttelek-a-kocsimmal-de-aztán-egyből-egymásba-szerettünk-féle találkozás volt. Ó, dehogy.
De először is, nézd meg ezt a képet.
Nyurga tini, mi? Reménytelenül rendezetlen sötét fürtök és kezdetben lévő, szörnyű pattanások. Magasság? Olyan 170 centi. Nem mondanád meg, hogy a suli legjobb focistájával MInhóval, és a szivtipró Aris-szal megy suli után bandázni, mi? Na igen, ő a vicces figura, a humor gyár. Tudod, az udvari bohóc, akit a rosszfiúk mindig maguk mellett tartanak, hogy szórakoztatsa őket. Csak hogy ennek az életnek is megvan a maga taktikus része, a vicces 'barátot' ugye milyen ritkán verik el? Na ugye. Csak az a baj, hogy fele annyi vonzerővel rendelkezik, mint azok akiket barátjának nevez.
Ez vagyok én. Thomas, a 'vicces barát'.
Na és aztán ott van ő.
Magas, karcsú, fényes, valaki, aki szereti beragyogni a suli folyosóját. Szurkolólány, vagy mi a szösz. Könnyed humorú, szeszélyes és flörtölő. Teresa.
Kombináld a kettőt.
Azt gondolja mókás vagyok, és kicsit merész, hogy egyáltalán hozzászóltam. Éppen magazint olvasott, amit a húgától lopott, az elején észre sem akart venni. Aztán rám nézett.
Szürkéskék szemek szegeződtek rám, a tekintete végig suhant rajtam, mintha mérlegelne, aztán elmosolyodott, azt mondta mókás vagyok és elment.
Egy magazinban olvasta, miután elment láttam csak. A cikkben az állt, hogy a humoros fiúkkal jobban megéri randizni, mint a 'csak szépfiúkkal'. Látod, csak véletlen volt az egész. Szóval így álltunk, Teresa csak éppen az új trendet akarta követni, én pedig éppen ott voltam és kapóra jöttem tesztalanynak. Teresa életében először nem a szépfiút hanem a vicceset választja.
Úgy döntöttem együtt tudok élni a ténnyel, hogy csak teszt vagyok, amig nem kerülök a második helyre.
X
Az elején még minden oké volt, legalábbis részemről. Ki tudtam számítani Teresát. Tudtam mi vagyok számára: a vicces, aranyos, és kissé ügyetlen srác, akinek még a talajt is dicsőítenie kellene amin Ő jár.
Hát majdnem eltalálta.
De hát mit lehet várni egy sráctól aki addig ötösökkel vagy hatosokkal jött össze. Teresa pedig egy erős tízes volt a skálán.De mégis randizni kezdtünk.
Finoman csókoltam meg, fizettem a vacsoráját, gyönyörűnek neveztem.
És ez elég is volt. Egy darabig elég is volt.
Legalábbis annyira elég volt, hogy fenntartsam az érdeklődését irántam, és hogy ő is elmondhassa a barátnőjeinek: a vicces sráccal tényleg jobban megéri randizni.X
Aztán valamiért az érdeklődése lankadt. Már legalább öt vagy hat lehetett, mielőtt sejthettem volna. Csak egyszer kellet véres kézzel elkapnom, utána már lőttek a bizalomnak.
Az utolsó főiskolás évünket kezdtük el, igen, kezdtük, akkor még együtt voltunk.
Egy nap hamarabb engedtek haza a suliból. Megláttam a kocsiját a suli közelében parkolni.
Mosolyogtam és kicibzároztam a hátizsákom, amiben meg is találtam a csokit. Ma az ebédhez csokit kaptunk, tudtam, hogy Teresa nem eszik a suli menzáján, ezért inkább nem ettem meg a csokit, hanem eltetten neki.
Szóval úgy döntöttem, ott és akkor meglepem és odaadom az édességet.
ESTÁS LEYENDO
Angol fiúk [befejezett]
RomanceThomas/Teresa oneshot. Thomas, az a vicces, kedves és laza fiú, akit mindenki barátnak szeretne, éppen ezért elmondhatja magáról, hogy az iskola legmenőbb srácaival lóghat. Egy dolgot viszont semmiképpen sem mondhat magáénak: a népszerűséget a lá...