1. BöLüM " BaŞlaNgIç"

165 28 18
                                    

Alarm çalmadan uyanmıştım . Yatağım cam kenarında olduğu için dışarısını seyrediyordum . Annesinin elini tutmuş mutlulukla yürüyen çocuklar , kulaklıklarını takmış dünyayı takmayan gençler , işe yetişebilmek için neredeyse koşarak giden adamlar ... Herkesin farklı bir hikayesi vardı. Mesela benim ki . Ailesi depremde öldü diye kandırılan , yetimhanede büyüyen on yedi yaşında bir çocuğum . Adım Mila . En yakın arkadaşım Helin . Helin,dört yaşındayken ailesini bir trafik kazasında kaybetmiş . En yakın arkadaşım kardeşim dediğim kız o benim. Tek dayanağım. Dostum.

Helin , kurduğu alarmı çalınca uyandı. Tabii ki önce bir küfür mırıldanarak . Dersimiz sekizde başlıyordu . Ben zaten çoktan uyanmıştım . Helin'nin hazırlanmasını bekliyordum.

- Hadi be Helin iki saattir bi hazırlanamadın be .

- Tamam , saçımı öreyim hazırım .

Yurttan çıkmış . Okula doğru gidiyorduk . Zaten okul çok uzak değildi. O okulu gerçekten hiç sevmiyordum . Çünkü kendini bir şey sanan insanlarla doluydu . Ama ne yapalım , mecbur gitmek zorundaydık. Bir sene kaldı zaten liseyi bitirmemize sonra kurtulacağız.

Okula geldiğimizde en yakın arkadaşımız olan Yalın karşıladı bizi. Çok seviyorum bu çocuğu ben ya . Diğerleri gibi değil hatta alakası yok. Abi - kardeş gibiyiz onunla arkadaşlığımız daha küçüklükten başlamıştı. Anasınıfında da yine aynı sınıftaydık . Helin ile birlikte öğretmenin gelmesini bekliyorduk . Ailesi tarafından şımartılmış olduğu yüzünden anlaşılan bir kız bizim yanımıza geldi . Kıyafetlerimizle , görünüşümüzle falan dalga geçti . O sırada da Yalın geldi . Kıza bağırdı . Kızdı . İşte o günden beri biz hiç ayrılmadık . Aynı liseyi kazanamasak bile eminim biz hiç ayrılmazdık.

Ders başlamıştı. Öğretmenin gelmesini beklerken Yalın ile birlikte test çözüyorduk . Helin tuvalete gitmişti . Zaten nedense ben Yalın ile birlikteyken yanımda pek durmazdı. Sürekli bir bahane bulup yanımızdan uzaklaşırdı . Geçen seneden beri bu olay böyleydi. Derslerini de pek takmaz Helin , genelde sevgili arayışındadır. Onun bu huyundan gerçekten nefret ediyordum. Bense erkek kankaları tercih ederim . Sevgili zor iş . İki tane olmuştu , tecrübelerim var yani neyse benim zaten en önemli derdim şuanda ailem. Onların bir depremde öldüğüne inanmadığımdan dolayı bunun için araştırmalar yapmaya başladım. Yani başladık , Yalın ile.

Öğrendiğim bilgilere göre annemin ismi Sevgi Sezer . Ama bana söylenen isim farklı . Yalan daha isimlerden başlıyor. Daha kim bilir neler çıkacak.

Okuldan sonra Helin yeni sevgilisi Cenk ile birlikte cafeye gitti. Bizde Yalınla ailem için araştırmaya yapmaya gittik. Önce hastaneye gittik. Annem'in beni doğurduğu hastaneye. Belki refakatçi olarak babam yanındaydı. Bunu da öğreneceğim.

Hasta kayıt işlemlere baktırdık. Ama annemin hiç bir refakatçisi olmamış. Bu ilginç. Yani demek oluyor ki annem doğum yaptığında yaptıktan sonrada yanında hiç kimse yokmuş. Peki ya babam o nerdeydi ? Acaba babam annemi terk etmiş olabilir mi?

Yalın beni yurda bırakıp gitmişti. Helin ise hala ortada yoktu. Allahım bu kız bir gün bu nedenlerden dolayı başına bir iş açacak ama bakalım hayırlısı. Gece onda gelir o şimdi. Necla teyzeyi idare etmem de lazım. Of Helin of.

Telefon Konuşması - Helin ve Mila

- Helin nerdesin sen ya ? Saatten haberin var mı senin !

- Mila...

-Sesin kötü geliyor iyi misin sen ?

- Mila Cenk...

-Helin anlatacak mısın ?

- Mila Cenk'e saldırdılar , dövdüler. Banada dokunmaya kalktılar ama engel oldum. Hastanedeyiz şuan lütfen bir yolunu bul ve buraya gel çok ihtiyacım var sana.

KUM TANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin