Tek sayfa bölüm

76 0 1
                                    

Evet arkadaşlar başlıktan anladığınz gibi bunun bikaç yolu var ben din profesörlerinden duydum...(doğrusu ben denemedim siz korkmuyorsaniz deneyin.)
Öncelikle şöyle söyliyim bu göründüğü kadar kolay değil sadece ufak bir sabır gerekiyor. Ve siz eğer gerçekten isterseniz olur. Cin kalmak çok uzun sürmuyor sadece birkaç gün (6 saatten az) sürecektir.
Bunu yapabilmek için tek başınıza olmalısınız ve akşam değil 6 dan önce(18.00) olabilir.Oncelikle bir masaya oturup 3 mum yakilmalidir. Daha sonra ise masaya 2 bardak su birde yağ olmalı(zeytinyağı normal yag fark etmiyor ama siz normal yağ ile yapin) yağı çay bardağına koyup masaya bırakın daha sonra ise sdece cin leri düşünüp cin olunca ne yapacağınızı hayal edin. Bir süre sonra çay bardağına içindeki 1 parmak yağın suyun içine girdiğini göreceksiniz bu cin lerin geldiğini gösterir. Yağın suya girdiğini görünce gözlerinizi kapatin o sırada Cinler sizi tanima aşamasına geçer yalansiz bir şekilde içinizden onlara kendinizle ilgili kısa bir bilgi verin yaşınızı boyunuzu vb. Daha sonrası malum onları görebileceğiniz ve birlikte istediğiniz yere gidebilirsiniz.Onlar zaten sizi 3 4 saat sonra bırakacaklar ve evinize doneceksiniz.Cinken istediğiniz insanı ele geçirebilirsiniz ama bu insanlarda herhangibir yan etki olmayacak sizi hissetmeyecekler bile artık onlara istediğinizi yaptırabilirsiniz diger cinler size karismayacak sadece yanınızda olup izleyecekler sakin cinlere kötü davranmayin yoksa sizi aralarindan atarlar ve insan olursunuz.sonrada en kötüleri size musallat olur ve hiç gitmez.......

Cin Olmanın YollarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin