Öpücük

40 4 1
                                    

Oku...oku...oku.Evet şuan herkesin yaptığı coğrafya sınavına kitabı okuyarak hazırlanmaktı.Ben hariç.Coğrafya dersim iyiydi.Çalışmaya gerek duymuyordum.Hoca içeri girince herkes kitabi kapatıp hoca görmesin diye fırlatırken kitaplar havada takla atarak uçuyordu.Tabikii de hoca bunu görmüştü.Sınıfa ölümcül bakışlar atarak masasına oturdu.Yavaş hareketlerle kağıtları dağıttıktan sonra sınavı başlattı.Sorular basitti.Onun için hepsini kısa sürede yapmıştım.Tam hocaya gidecektim ki Tuğçe yavru kedi bakışları atıp beni vaz geçirdi.1,7,9,11,21 derken neredeyse tüm soruların cevabını vermiştim.Hocaya götürüp kağıdımı verdikten sonra sınıftan çıktım.

Koridor bomboştu.Sanırım ilk ben çıkmıştım sınavdan.Boş koridirda ayak seslerim yankılanıyordu.Korku filminde gibiydim.Şuan bir yerden biri çıksa yada kolumdan çekse çığlığı basardım heralde.O sırada benden başka bir ayak sesi daha duydum.Koşuyordu...git gide yaklaşan ses bir anda durdu.Arkamı döndüğümde Uygarı gördüm.Derin bir nefes alıp verdiğimde güldü."Korkuttum mu?"dedi masumca."Yoo.."diye bir cevap verdim.E bendende ne beklenir ki.Odunum ben.Ben buyum.Bu düşüncelerle sırıtırken Uygar bir anda kolumdan çekince yere yapıştım.Tam bir re-za-let!Hayvan gibi gülerek yere eğildi."İ-iyimisin ahahah Açel-ahah-ya?"Bak bak hala gülüyor birde."Çok iyiyim ya.Ben zaten hobi olarak düşerim hep.Bu gün hiç düşmemiştim iyi oldu."Hala gülüyordu.Sinirlenip ayağa kalktım"Ya Uygar yeter ama!"Susup suratıma baktı."Tamam ya özür dilerim.Hadi benimle gel sana bir şey diyeceğim."Susup onu takip ettim.Spor salonuna gelmiştik.Koca salonda nefesimiz bile yankı yapıyordu.Elimden tutup beni duvara yasladı.Dur dur bir dakika.Uygar-beni-duvara-yasladı?!Heyecandan hızlı hızlı nefes alırken pis pis sırıttı.Ulan insafsızın oğlu yapma be şöyle.Suratını yaklaştırıp'Açelya'dedi.Kafamı sorar şekilde salladım."Ben şey diyecektim...yarınki yıl sonu partisine benimle..."sözünü kesip bağırarak 'GELİRİMM!'diyince sıçradı.Vah vahh yazık çocuğa ben olsam hemen vaz geçerdim.Gülerek tamam anlamında başı salladı.Bir süre birbirimize baktıktan sonra zil çaldı.Geri çekilip biraz daha baktıktan sonra yanağıma yaklaşıp beni öptü.BENİ ÖPTÜ!!BENİ BENİ!!Tamam sakin cool tavrımı bozmayayım derken hıçkırdım.Tamam rezil oldum.Arkasını dönüp öküz gibi kahkaha atınca bende güldüm.

Spor salonundan hızlı adımlarla ayrılırken Tuğçeyi bulamaya çalışıyordum.Soyunma odasını önünden geçtiğimde biri beni kolumdan çekti ve ben yine düştüm.Ama bu bugün ikinci oldu!!Beni düşüren öküz elini uzatınca o öküzün Akın olduğunu anladım.Elini tutmadan kalkıp suratına dik dik baktım."Biri şu güvenliği uyarmalı artık.Okuldan olmayanları almamalı."dedim.Sırıtıp bana baktı."Biri müdürüde uyarmalı.Öğrenciler sağda solda öpüşmemeli."Gözlerimi kocaman büyütüp ona baktım."Sen bizimi izliyordun?"Soruma karşılık gözlerini devirip beni kendine çekti."Ben hep seni izliyorum Açelya.Her an her saniye.Yemek yerken,gezerken,uyurken,soyu-"Sözünü kesip omuzlarından ittirdim.Bir adım geriledi."Seni gerizekalı.Ne dediğinin farkındamısın sen.Oyarım senin gözlerini."Yan yan bakıp güldü."Bir daha o çocukla asla ama asla konuşmayacaksın.Yıl sonu partisine falan da onunla gitmeyeceksin."Alaycı bir tavırla ona baktım.Bir adım yaklaşıp suratına yaklaşabilmek için parmak uçlarında kalktım.Nefesi nefesime karışırken gözlerine bakıp 'yoksa?'diye sordum."Yoksa bir dahakine soyunmanı benim odamda izlerim."Şaşkınca suratına baktım.Nasıl böyke bir şeyi ima edebilirdi.Suratına kuvvetli bir tokat atıp arkama bakmadan koştum.Salak özelimi görmüştü üstüne bir de tehtit etmişti.Ne yapacağımı , nasıl davranacağımı bilmiyordum.Sonuçta ilk defa böyle bir şeyle karşılaşmıştım.Acele ile Tuğçe'nin yanına gittim.Sırada oturmuş derin derin bir şeyi düşünüyor gibiydi.Yanına gidip suratını inceledim.Anlamsızca bana bakıyordu."Ne oldu lan sana ?"diye ani bir çıkışta bulununca gözleri kipleterek bana baktı."Yavaş lan.Düzgünce soramıyor musun?"Kalçamla onu ittirip yanına oturdum."Soramıyorum , söyle sen ne oldu?"Uzun bir iç çekip bana döndü."Barış..."diyip sustu."Off ama Tuğçe. Bak şimdi ben gidip bu Barış 'a her şeyi anlatıyorum.Sende izin veriyosun."Telaşla bana baktı."Olmaz ,hayatta olmaz,konuşmam bak,bir daha suratına bakmam." "Ama sen de söylemezsen kurtlar kapacak çocuğu.Demedi deme sonra."dedim.Surat asarak önüne döndü."Yarın..."dedi."Yarın ona her şeyi söyleyeceğim."Sevinçle el çırptım."Aferin benim kızıma.Sen Tuğçesin kızım.Tuttuğunu koparırsın sen.Cesursun,akıllısın,güzelsin...Ee bırak bundan sonrasını da o düşünsün."Gaza geldiğini belli eder şekilde güldü."Yaparım ben." dedi.Bende destekleyerek 'yaparsın'dedim."Tuğçe benim sana bir şey...yok hatta iki şey anlatmam lazım."dediğimde içeri öğretmen girmişti."Neyse çıkışta artık..."dedim.Olur anlamında başını salladı.

TEHLİKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin