Untitled Part 8

11 1 0
                                    

Zbalila veci a trielila som na tréning. Konečne som prišla na tréning včas! Hneď vo dverách ma privítal Alex. Silno sme sa pobozkali. Pusinkovali sme sa tam asi tri minúty, pokiaľ nás nevyrušil tréner že chcel prejsť. Prezliekla som sa a šla na ihrisko. Dali sme si rozcvičku a mali sme si dávať prihrávky. 
"Alex s Maťom. Kevin s Lucaom. Miška so Zoe.." 
"Čože?!" skríkli sme obe naraz.
"Nejak to prežijete."
Počas nahrávok sme sa začali doťahovať. 
"Neviem ako chceš s tým tvojím zadkom hrať na zápase." Začala.
"Radšej sa pozri na teba. Keď sa ťa niekto dotkne, v sekunde si na zemi. Mala by si začať trošku papkať."
"Pozri sa na tvoje vlasy. Mala by si sa o ne trošku starať. A o tvojej pleti ani nehovorím."
"Ty by si sa mala starať radšej o svojho chlapca a o seba. Keď ťa pri ňom vidím, len ho ľutujem, mrcha."
V tom sa na mňa vrhla. Celou silou ma udrela päsťou do brucha a skopla. Ja som ju chytila za vlasy a šklbla. Začali sme sa tam šticovať kopať a neviem čo všetko. Odtrhli nás od seba Kevin, Alex a Maťo. Zoe tiekla z nosa prúdom krv.
"Sakra čo si o sebe myslíte?! Nechcete ísť rovno do ringu?! Po tréningu si dáte 10 kolečiek navyše!" Keď sme dobehali šli sme sa prezliecť. Chalani nás tam ešte čakali.
"Ľudia, má prísť moja kamoška. Nešli by ste somňou počkať ju na zastávku?" Kevin, Lucas, Alex, Ondrej, Simon a Dominik súhlasili. Všetci šli von, no Kevin zostal somňou.
"Môžem ti niečo povedať?" spýtal sa jemno.
"Samozrejme. Počúvam" odpovedala som zatiaľ čo som sa prezliekala.
"Mne je to blbé takto ti to hovoriť, no ty si jedno krásne a múdre dievča. Ja len že, aby si si dala pozor na Alexa. Nemusí byť práve taký ako si myslíš."
"Čo tým myslíš?" 
No vzápätí už bol preč. Prezliekla som sa a šla za ostatnými. Už mi volala Kaja. 
"No čo trapka už ma čakáš? Už sme pred vašou dedinou."
"Hej hej už tam ideme."
Prišli sme akurát keď prišiel autobus. Vystúpila z nej Kaja, taká akú som si ju pamätala. Išla s dvomi cestovnými taškami a jedným rukaskom. Tašky jej zobrali Simon a Ondrej. Potom ma tuho objala a začali sme plakať. Tak dlho som nepocítila jej objatie, že som si ani neuvedomila ako veľmi mi chýbalo. 
"Láska strašne si mi chýbala."
"Aj ty mne."
"Poď pôjdeme k nám. Doma nikto nieje takže môžte ísť všetci k nám!"
Veci chalani vyvliekli hore do mojej izby. 
"Ľudia, ak chcete, môžte tu prespať!"
"Ja by som rád ale nemôžem," začali Simon s Ondrejom. 
Kevin s Alexom a Dominikom súhlasili.
Objednali sme si pizzu a pozreli horor. V tom zazvonil Alexovi telefón. Bola to jeho mama. Musel odísť. Išla som ho vykopnúť.
"Kurva ten kokot..." začal.
"Kto?"
"Kevin. Nevidela si ako po tebe pozerá?"
"Prosím ťa prestaň s tým.."
"Neprestanem! Najradšej by som mu rozbil hubu!"
"Takže ty sa olizuješ s hocijakou pičkou, a keď sa na mňa občas pozrie tvoj kamarát už máš nervy?"
"Vieš čo, nebudem sa o tom s tebou baviť! Maj sa!"
Treskla som dverami a šla si sadnúť. Robila som sa že sa nič nestalo.

 Až potom som si uvedomila, ako ma Kevin celý čas čo sme sa poznali vzrušoval. Kaja sa nejak začala motať okolo Dominika. 
"Idem do kuchyne pre niečo slané," povedala som napokon.
Vysýpala som chipsy do misky, keď ma zrazu zo zadu niekto chytil. Mykla som sa, no keď som sa otočila, bol to Kevin. Mal jemný úsmev a prenikavo tmavé oči. Rozosmiali sme sa. 
Keď sme šli do obývačky, videli sme ako sa tam Kaja vášnivo bozkáva s Dominikom. Išli sme naspäť do kuchyne a robili sa že sme nič nevideli.
"Budeš spať dole na gauči alebo hore v Jurajovej izbe?"
"Radšej by som spal vedľa teba." 
"Hah. Možno v mojej posteli bude spať Kaja s Dominikom. Keď ich teraz vidíím."
Johny začal škrabkať na dvere. Robieval to vždy, keď sa cítil byť sám. Otvorila som dvere a šla si sadnúť k nemu na terasu. V tom ma niečo napadlo.
"Ľudia, čo tak ísť do bazénu?"
"Veď nemáme plavky," skríkla mi naspäť Kaja. 
"Veď to vôbec nevadí."
Tak sme sa všetci štyria na "prírodno" vybrali do bazéna. Bola tma takže nám to až tak nevadilo. Otvorili sme si šampanské a relaxovali. Išla som dnu po ďalšiu fľašku. Na hodinách ukazovalo 1:23.
"Čo tak niečo tvrdšie?" zakričala som im.
"Nemáte vodku?" zakričal Dominik.
Pozrela som do skrinky. Boli tam dve fľašky. Zobrala som obe a šla znovu do bazénu.

Ráno sme sa zobudili všetci nahí v jednej posteli. Keďže som sa zobudila prvá, rýchlo som si na seba dala tričko a nohavičky. Zišla som dole. Obe fľašky vodky boli prázdne. Potom som našla ešte ďaľšie dve pri bazéne. Všade bol neporiadok. Prázdne fľaše, krabice od pízz, papieriky, prázdne krabičky od cigariet,..
Na odkazovači svietil odkaz:
"Ahoj Miška, idem akurát z nemocnice za takých päť minút som doma. Dúfam že je všetko v poriadku."
Skoro som omdlela..

NEW LIFEWhere stories live. Discover now